ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آذری: مشکل خاصی در انتخابات ندیدم


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: ما قصد داریم کاری کنیم که فینال با اقتدار برگزار شود.

کاپ: سعید آذری درباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: انتخابات خوب برگزار شد. برای آرای آخر در سالن نماندم و بسیار دموکراتیک و خوب برگزار شد.

وی درباره جلسه مجمع امروز و اعتراضات آجرلو گفت: من مشکل خاصی در انتخابات امروز ندیدم. شاید برداشت آقای آجرلو از انتخابات اینگونه بوده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره تاریخ برگزاری فینال جام حذفی گفت: هنوز به ما تاریخ جدیدی ابلاغ نشده است. یکی ازبحث های کاندیداها تعامل فدراسیون با باشگاه ها بود. سال گذشته ما با همین شرایط به خاطر نفت کمی دیرتر بازی کردیم. الان هم دوست داریم در دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا با قدرت ظاهر شویم. ما قصد داریم کاری کنیم که فینال با اقتدار برگزار شود.

آذری درباره وضعیت کاوه رضایی اظهار داشت:قرارداد او با ذوب آهن تمام شده و خودش تصمیم می گیرد که چه کند.


ویدیو مرتبط :
ارضا نشدن زنان با دخول مشکل خاصی دارد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عسگر اولادی: قفل ماجرای موسوی و کروبی باز نشود در انتخابات دچار مشکل می‌شویم



موسوی,کروبی,عسگراولادی

حبیب الله عسگر اولادی

قفل ماجرای موسوی و کروبی باز نشود در انتخابات دچار مشکل می‌شویم

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد موضع‌گیری اخیرش درباره موسوی و کروبی گفت: «در این مورد بنده فکر کردم، قفلی است که اگر باز نشود در انتخابات آینده هم دچار مشکل خواهیم شد.»

به گزارش فارس، حبیب‌الله عسگراولادی در جمع اعضای شورای مرکزی تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان‌رضوی در پاسخ به سئوالی مبنی بر موضع جبهه پیروان درباره کاندیداها و مصادیق مد نظر اظهار کرد: «مصداق را در پایان فروردین پاسخ می‌دهم و موضع جبهه پیروان درباره کاندیداها را نیز پس از تعطیلات و زمانی که در جبهه از بین نامزدها به معدود رسیده باشیم، پاسخ خواهم داد.»

وی در مورد اقدامات انجام گرفته برای وحدت اصولگرایان در انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: «ما تلاش می‌کنیم که اصولگرایان را زیر پرچم جامعتین جمع کنیم که البته برای رسیدن به وحدت تلاش هم کرده‌ایم، اما الان نمی‌گوییم که نتیجه چه شده است؛ حتی در جلسه برنامه تلویزیونی که با حجت‌الا‌سلام آقاتهرانی داشتم، اول برنامه، ایشان نسبت به من موضع داشت تا اینکه من خاضعانه گفتم؛ «بیا سوته‌دلان پیش هم آییم» و بعد از این بود که موضع وی هم عوض شد.»

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخش پایانی سخنان خود در مورد موضع‌گیری اخیرش درباره موسوی و کروبی گفت: «در این مورد بنده فکر کردم، قفلی است که اگر باز نشود در انتخابات آینده هم دچار مشکل خواهیم شد.»

عسگر اولادی اظهار کرد: «قفل این بود که فتنه را به کروبی و موسوی نسبت می‌دادند؛ در حالی که مقام معظم رهبری فرمودند که فتنه‌گر آمریکا و رژیم صهیونیستی است و من از همین سخن آقا استنباط کردم و گفتم که فتنه جای دیگری است و بین مفتون و فتنه‌زده تفاوت است.»

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در زمستان سال گذشته در سخنانی جنجالی اعلام کرد که موسوی و کروبی سران فتنه نیستند. این سخنان حبیب الله عسگر اولادی با واکنش های مختلفی در میان اصولگرایان و اصلاح طلبان روبه رو شد.

بخشی از جریان اصولگرا به دفاع از سخنان عسگر اولادی پرداخت و بخشی دیگر به شدت از وی انتقاد کرد، عده ای از فعالان این جریان نیز ترجیح دادند سخنان این سیاستمدار کهنه کار را نه تائید کنند و نه رد.

اظهار نظر جنجالی عسگر اولادی در جبهه اصلاح طلبان با استقبال روبه رو شد./فرارو