ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آذری: مسلمان را به هیچ تیمی نمی‌دهیم


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت:‌ محسن مسلمان را به هیچ تیمی نمی‌دهیم.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت:‌ محسن مسلمان را به هیچ تیمی نمی‌دهیم.

سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس که باجناق او هم است، گفت: این یک دیدار فامیلی بود! گذشته از شوخی باید بگویم که در این دیدار درباره موارد مختلفی صحبت کردیم به طور مثال درباره خانزاده با ایشان صحبت کردم چرا که خانزاده بازیکن پرسپولیس است و محسن مسلمان بازیکن ذوب آهن.

وی ادامه داد:‌از دیروز محسن مسلمان بر سر تمرینات ذوب آهن حاضر شده و ما به هیچ عنوان قصد انتقال یا معاوضه او با هیچ تیمی را نداریم اما درباره قاسم حدادی‌فر باید بگویم که او بازیکن آزاد است و هر کجا که بخواهد می‌تواند برود. ما هم تا آخر خرداد مطالبات بازیکنان را می‌دهیم تا خیال بازیکنان‌مان راحت باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره محمد خانزاده مدافع فصل گذشته این تیم که به صورت قرضی در ذوب آهن بازی می‌کرد، اظهار داشت‌: ما او را می‌خواهیم و نامه رسمی هم برای باشگاه پرسپولیس ارسال کردیم تا‌ آنها بعد از بررسی شرایط به ما پاسخ بدهند اگر او به ذوب آهن بیاید قدمش به روی چشم ما چراکه برای ما از نظر فنی و اخلاقی بازیکن ایده‌آلی است. البته بحث معاوضه هیچ بازیکنی را نداریم و محسن مسلمان را به جای او به پرسپولیس نمی‌دهیم اما حاضریم برای رضایتنامه خانزاده به پرسپولیس پول هم بدهیم.

وی در مورد بازیکنان جدید ذوب آهن تصریح کرد:‌ محمدباقر صادقی و یک بازیکن تیم ملی امید را جذب کردیم و با کارلوس سانتوز هم تمدید نمودیم و به دنبال سایر بازیکنان مورد نیاز هم هستیم.

آذری در پاسخ به این سوال که آیا سقف قرارداد را رعایت می‌کنید یا نه،‌گفت:‌ سقف را باید رعایت کرد. بودجه امسال ما 15 میلیارد تومان است و برای ما کار با این بودجه سخت نیست همانطور که سال گذشته سخت نبود و ما سال قبل 11 میلیارد و 180 میلیون تومان هزینه کردیم.

وی افزود:‌دو فصل گذشته خاطرات بدی برای ذوب آهن رقم خورد اما تلاش ما این است که تیم قدرتمندی را تشکیل دهیم و روی قدرت کادر فنی و هواداران‌مان حساب کردیم و امیدوارم که در برنامه سه ساله‌ای که طراحی کردیم به سطح اول فوتبال ایران برگردیم.

آذری در پایان در مورد اینکه رحیمی باجناق او در پرسپولیس موفق می‌شود یا نه، اظهار داشت:‌اگر شما خبرنگاران بگذارید او موفق می شود!

گفتنی است سعید آذری به همراه علیرضا رحیمی باشگاه پرسپولیس را ترک کردند.


ویدیو مرتبط :
مشاعره طنز آذری آهنگین سه تیمی - توتوب دوءیللر سنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آذری: فقط با جذب آندو، مسلمان را می‌دهیم


بالاخره بعد از چند روز حریف و حدیث در مورد قرارداد بستن محسن مسلمان با استقلال، مدیرعامل ذوب آهن آب پاکی را روی دست آبی ها ریخت و گفت فقط در صورت انتقال آندرانیک تیموریان به تیمش حاضر است مسلمان را از دست بدهد.

ورزش سه: بالاخره بعد از چند روز حریف و حدیث در مورد قرارداد بستن محسن مسلمان با استقلال، مدیرعامل ذوب آهن آب پاکی را روی دست آبی ها ریخت و گفت فقط در صورت انتقال آندرانیک تیموریان به تیمش حاضر است مسلمان را از دست بدهد.

سعید آذری در این باره گفت: زمانی که بحث انتقال مسلمان به استقلال شد، من با یحیی گل محمدی صحبت کردم و او گفت که فقط در شرایطی حاضر است مسلمان را به استقلال بدهد که به جایش آندو را بگیرد. ما حتی از استقلال پول هم نمی خواهیم و فقط در این شرایط حاضر به انتقال هستیم.

او در مورد این که گفته می شود استقلالی ها به دنبال معاوضه محسن مسلمان با یعقوب کریمی هستند هم گفت: کریمی بازیکن بزرگ و مستعدی است ولی گل محمدی هیچ بحثی در مورد جذب او نکرده است. همانطور که قبلا هم گفتم فقط مسلمان را با آندو معاوضه می کنیم. یعنی 6 ماه مسلمان را قرضی می دهیم و آندو را قرضی می گیریم.

مدیرعامل ذوب آهن فقط در یک شرایط پرسپولیسی شدن مسلمان را محتمل می داند: فقط در صورتی مسلمان می تواند پرسپولیسی شود که این باشگاه 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان نقد به حساب باشگاه پول بریزد. در آن صورت ما مسلمان را به صورت قطعی به پرسپولیس می دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مسلمان این ارقام ارزش دارد یا نه هم گفت: چرا ارزش ندارد؟ این هزینه 12 سال تلاش ما برای پرورش این بازیکن به اضافه یک سال و نیم باقی مانده از مدت قراردادش است. وقتی یک بازیکن درجه دو پرسپولیس یک میلیارد پول می گیرد چرا مسلمان نباید این مبلغ را دریافت کند.