ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آذری: باید اختیارت کی روش را محدود کنید


سعید آذری مدیر عامل ذوب آهن پیشنهاد یک قرارداد سه ساله را به یحیی گل محمدی سرمربی این تیم داد.

ورزش 3: سعید آذری مدیر عامل ذوب آهن پیشنهاد یک قرارداد سه ساله را به یحیی گل محمدی سرمربی این تیم داد.

آذری  گفت: در برنامه ای که من به عنوان مدیر باشگاه در ذوب آهن تدوین کردم. این تیم باید در سال 96،97 قهرمان آسیا شود.

ذوب قهرمان آسیا در سال 97

روز گذشته در جلسه ای که با آقای گل محمدی داشتم از او خواستم تا برنامه جامعی را برای فصل آینده به باشگاه تحویل دهد که در آن تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لحاظ شود. تا ما بتوانیم تمام شرایط و امکانات لازم را فراهم کنیم. از روزی که آقای گل محمدی به ذوب آهن آمد من از او خواستم تا برنامه میان مدت سه ساله را به باشگاه بدهد. چون در برنامه راهبردی که من به عنوان مدیر تدوین کرده ام ذوب در سال 96، 97باید قهرمان آسیا شود.

ذوب بدون ما هم نتیجه می گیرد


از آنجایی که در کشور ما ثبات مدیریتی حاکم نیست و امکان دارد که هر زمان مدیر جابه جا شود برای همین هم من به عنوان یک مدیر ورزشی و تحصیل کرده، طوری برنامه ریزی کردم که حتی اگر خودم هم در باشگاه نباشم بازهم تیم در جهت پیروزی و قهرمانی در آسیا گام بردارد. همانطور که چند سال پیش هم زمانی که به دلایل سیاسی سال از تیم کنار گذاشته شدم. ذوب آهن به راه خودش ادامه داد و در فصل بعدش یعنی سال 89 نایب قهرمان آسیا شد. از آنجایی که این احتمال وجود دارد که آقای گل محمدی هم جابه جایی داشته باشد . برای همین من طوری این برنامه را نوشتم که هر یک از ما دونفر جزو برنامه های استراتژیکی و راهبردی هستیم اما با جدایی و یا جابه جایی ما تغییری در روند تیم به وجود نیاید.

کفاشیان حیطه اختیارت کی روش را محدود کند


در مورد لیست تیم ملی باید بگویم با توجه به روند مثبتی که تیم ذوب آهن دارد، فکر می کردم که باید حداقل 4 نفر از ذوب آهن به تیم ملی دعوت می شدند. اما تنها یک بازیکن یعنی حسن زاده در این لیست جای گرفته است. متاسفانه آقای کی روش هر سفری که به خانه می رود لیست جدیدی می دهد که اینکار او تنها برای باشگاهها چالش به وجود می آورد. به عقیده من آقای کفاشیان باید حیطه اختیارات و تصمیم گیری های آقای کی روش را محدود کند. تا تصمیمات خلق الساعه نگیرد!


ویدیو مرتبط :
مقدمه ای بر روش های تفاضل محدود، حجم محدود و المان محدود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: هواداران و کی‌روش بدانند ما به سیدجلال افتخار می‌کنیم/ انصاری‌فرد را به آذری‌ها هدیه دادیم



انتقادرویانیان از عادل فردوسی‌پور,مذاکره رویانیان با خلعتبری,وضعیت محمدرضا خلعتبری

برای جذب خلعتبری در حال مذاکره‌ایم/ آقای فردوسی‌پور! نظر شخصی‌ات بماند برای ۹۰
رویانیان: هواداران و کی‌روش بدانند ما به سیدجلال افتخار می‌کنیم/ انصاری‌فرد را به آذری‌ها هدیه دادیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها و حتی سرمربی تیم ملی بدانند ما به بازیکن باغیرتی مثل سیدجلال حسینی افتخار می‌کنیم.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس ابتدا ضمن انتقاد از عادل فردوسی‌پور در گزارش بازی پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: من واقعا برای برخی از حرف‌های فردوسی‌پور در بازی روز چهارشنبه متاسفم. ایشان 90 دقیقه روی مغز هواداران ما راه رفت. عزیز من نظرهای شخصی‌ات را وارد گزارش فوتبال نکن تا مردم 90 دقیقه مجبور نباشند آن را گوش کنند.

وی افزود: آقای فردوسی‌پور اگر با ما مخالفی، به احترام مردم و هواداران میلیونی پرسپولیس نظرهای شخصی‌ات را در برنامه 90 بده و در گزارش‌های مستقیم فوتبال خودت را کنترل کن. همیشه دنبال این حرف نباش که من درست می‌گویم و بقیه اشتباه می‌کنند. با برخی از حرفها به دنبال آب و تاب دادن به گزارشهایت نباش. من و هواداران از گزارش چهارشنبه شما چندان راضی نیستیم و امیدواریم فکری برای این مسائل شود.

وی درخصوص وضعیت کریم انصاری‌فرد نیز، گفت: در مورد کریم‌ انصاری‌فرد با زینی‌زاده مدیرعامل تراکتورسازی اختلافات مالی داشتیم. رضایتنامه ایشان را صادر کردیم اما باید تغییراتی پیدا می‌کرد ولی مشکل اصلی ما مالی بود. دیروز و امروز با زینی‌زاده صحبت کردم و با توجه به خواسته ایشان که از من درخواست کرد تا در این ماجرا کوتاه بیایم و کریم را به مردم آذربایجان در یک فصل هدیه دهم موافقت خودم را با رفتن ایشان اعلام کردم. ما هم کریم را یک سال به مردم بافرهنگ و بزرگ آذربایجان هدیه می‌دهیم.

مدیرعامل قرمزپوشان درباره وضعیت محمدرضا خلعتبری نیز گفت: من در دو روز گذشته باز هم چند بار با خلعتبری صحبت کردم و با مدیر برنامه‌های ایشان نیز در تماسم. منتظرم تا ببینیم آخرین حرف عجمان چیست. من مامور مخصوص و نماینده‌ای را برای مذاکره فرستاده‌‌ام که انشاءالله دست پر به تهران می‌آید.

وی با تمجید از برخی از بازیکنان پرسپولیس نیز، گفت: هواداران پرسپولیس، عاشقان فوتبال،مردم و رسانه‌ها و کارلوس کی‌روش بدانید که واقعا به بازیکنی مثل سیدجلال حسینی افتخار می‌کنم. سیدجلال بازیکنی بود که برای عقد قرارداد با او دست و پا می‌شکستند اما او بدون اینکه یک ریال از ما بگیرد به همراه 4 یا 5 بازیکن ملی‌پوش دیگر وارد گود شده و با تعصب و غیرت مثال‌زدنی‌اش به پرسپولیس خدمت می‌کند. او نه از ما چکی خواسته و نه خودرویی و کارش را مثل کسی که تمام پولش را روز اول به او دادند ادامه می‌دهد.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: خیلی‌ها در فصل نقل و انتقالات سر پول شلوغ کردند و به بازیکنان ما فشار آوردند اما خدا را شکر می‌کنم که پرسپولیس بازیکن باغیرتی مثل جلال حسینی و همسنگرانش دارد که بسیار با اخلاق، با غیرت و بدون چشم‌داشتی به این تیم کمک می‌کنند. من دوست دارم همه فریاد من را بشنوند و بدانند که جلال حسینی می‌تواند یک الگوی بسیار مناسب و حرفه‌ای برای پرسپولیس و فوتبال ایران باشد.

رویانیان در پایان تاکید کرد: من به سیدجلال حسینی افتخار می‌کنم و به او تبریک می‌گویم که اینقدر نگاه حرفه‌ای و معرفتی به پرسپولیس دارد. انشاءالله او بتواند همراه با همسنگرانش امسال پرسپولیس را سربلند کند. سیدجلال که هر تیمی آرزوی داشتن او را دارد اما او پرسپولیس را به همه چیز ترجیح داده است./فارس