ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آذرگون: مخالف استعفای استیلی هستم


سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان گفت: در مقطع زمانی فعلی مخالف استعفای استیلی هستم اما هیئت مدیره باشگاه باید در این خصوص تصمیم نهایی را بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: محمود آذرگون در خصوص استعفای حمید استیلی از سرمربیگری ملوان گفت: این موضوع را از طریق رسانه‌ها متوجه شدم اما اگر این موضوع صحت داشته باشد استیلی در مقطع زمانی فعلی تصمیم درستی نگرفت. ما روز جمعه یک بازی 6 امتیازی با راه‌‌آهن داریم، ضمن اینکه در شرایط فعلی پیدا کردن مربی کاربلدی که بتواند با شرایط باشگاه و تیم تطبیق پیدا کند زمان‌بر بوده و کار بسیار سختی است، بنابراین من مخالف استعفای استیلی هستم.

وی ادامه داد: من به عنوان یک عضو هیئت مدیره فقط یک رای دارم و هیئت مدیره باشگاه ملوان باید در خصوص استعفای استیلی تصمیم نهایی را بگیرد.


ویدیو مرتبط :
مخالف برخوردهای تند هستم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موسوی خوئینی‌ ها: مخالف شعار علیه رهبری هستم/تنها راه تحکیم نظام، اصلاح است، نه خشونت و سرکوب



 

 

 

 

دبیرکل مجمع روحانیون مبارز درباره حمایت‌های رهبر انقلاب از دولت احمدی‌نژاد گفت: در ساختار نظام موجود معلوم است که رییس‌جمهور بدون حمایت رهبری در کارهای خود کامیاب نخواهد شد و این مطلب درباره آقای احمدی‌نژاد بیش از روسای جمهور گذشته صادق است، ولی من مخالف شعار علیه رهبری هستم و این مخالفت به معنای آن نیست که کسی حق ندارد انتقاد کند.

به نقل از اعتماد، موسوی خوئینی‌ ها در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با دفاع از نظام جمهوری اسلامی و برخی هتاکی‌ها به مقام معظم رهبری گفت: رهبری و دیگر مقامات جمهوری اسلامی تفاوتی با دیگر افراد یا گروه‌ها دارند و آن جایگاه آنان است و اهانت به آن مقامات در واقع اهانت به مردم ایران نیز هست. شاید لازم باشد در همین جا این مطلب را یادآوری کنم که بعضی از افراد و گروه‌ها به بهانه دفاع از مقامات عالی کشور حرمت‌شکنی و زشت‌گویی به بندگان خدا را روش و رفتار عادی خود قرار داده‌اند.

وی افزود: توصیه من این است که در واکنش به بی‌عدالتی‌ها نباید به خود اجازه دهیم که خشم فرو خورده، ما را از مرزهای اخلاق و آداب و شرع مقدس دور کند. نباید به خود اجازه دهیم که با هتاکی و شعار علیه این و آن مقابله به مثل کنیم، که باید با صبر و حوصله و بردباری همه را در هر دو جناح و در همه کشور به این باور برسانیم که تنها راه تحکیم نظام جمهوری اسلامی اصلاح است، نه خشونت و سرکوب، و از رسیدن به این باور نباید ناامید باشیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود تاکید کرد:رییس‌جمهور و بعضی از حامیانش تصور می‌کنند انقلاب اسلامی در سال هشتاد و چهار پیروز شده و چنان آماری از کارهای کرده و نکرده خود می‌دهند که گویا پیش از آنان هیچ کاری انجام نشده است و حتی عملکرد آن دولت‌ها منفی هم بوده است. این دولت با رفتاری که با دولت‌های پیش از خود داشته طلبکارانه از منتقدان امروز خود می‌پرسد: شما که این همه به این دولت حمله می‌کنید و اشکال می‌گیرید آیا این دولت حتی یک مورد کار خوب هم نکرده است که از آن یاد کنید؟ ولی این آقا گویا نمی‌داند که کلوخ‌انداز را پاداش سنگ است! من هم می‌توانم بپذیرم که بسیاری از منتقدان امروز کارهای خوب این دولت را نمی‌بینند ولی این آقایان باید می‌دانستند این شتری که بر در خانه دولت‌های قبل می‌خواباندند روزی هم بر در خانه خودشان می‌خوابد...../تحلیل:انتخاب