ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آدام لالانا به لیورپول پیوست


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، باشگاه لیورپول امروز (سه‌شنبه) انتقال آدم لالانا از ساوتهمپتون را نهایی کرد و این بازیکن را با قراردادی به ارزش 23 میلیون پوند خرید.

ایسنا: باشگاه لیورپول امروز (سه‌شنبه) انتقال آدم لالانا از ساوتهمپتون را نهایی کرد و این بازیکن را با قراردادی به ارزش 23 میلیون پوند خرید.

لالانا که پیش از جام جهانی مورد توجه قرمزهای آنفیلد قرار گرفته بود، پس از حذف انگلیس از جام جهانی مذاکرات خود را با این باشگاه آغاز کرد و امروز به طور رسمی با عقد قراردادی 5 ساله به لیورپول پیوست.

هافبک 26 ساله جدید لیورپول قرار است در تیم جدید خود پیراهن شماره 20 را بر تن کند.

او پس از نهایی شدن انتقال خود به سایت باشگاه لیورپول گفت: هنوز نمی‌توانم باور کنم. حضور در آنفیلد رویای کودکی او بود. انگار روی ابرها سیر می‌کنم. بی‌صبرانه منتظر شروع تمرینات پیش فصل هستم.

ساوتهمپتون پیش از این لوک شاو را هم در ازای قراردادی 31.5 میلیون پوندی به منچستریونایتد فروخته بود. لالانا دومین خرید لیورپول پس از ریکی لمبرت است.


ویدیو مرتبط :
گل آدام لالانا؛ بوردو ( 0 ) - لیورپول ( 1 )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریکی لمبرت به لیورپول پیوست


مهاجم پیشین ساوتهمپتون با امضای قراردادی ۲ ساله راهی لیورپول شد.

خبرگزاری فارس: مهاجم پیشین ساوتهمپتون با امضای قراردادی ۲ ساله راهی لیورپول شد.

 باشگاه لیورپول امضای قرارداد با ریکی لمبرت را با مبلغ چهار میلیون پوند تایید کرد.

لمبرت که پیش از این در ساوتهمپتون توپ می‌زد در 235 دیدار موفق به زدن 117 گل برای تیمش شده بود. در همین تیم بود که توجه روی هاجسون، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس را جلب کرد تا یکی از بازیکنان سه شیر در جام جهانی باشد.

لمبرت پیش از این اعلام کرده بود از دوران کودکی هوادار باشگاه لیورپول بوده و اکنون با پیوستن به این تیم موفق شده رویای دوران کودکی‌اش را حقیقت ببخشد. قرارداد او با قرمزهای بندر آنفیلد دو ساله است.

وی در این زمینه گفت: باورم نمی‌شود. این باشگاه را در تمام زندگی‌ام دوست داشته‌ام. 17 سال پیش اینجا را ترک کردم و اکنون نمی‌توانم خوشحالی‌ام را از بازگشت به این تیم پنهان کنم.

وی افزود: همواره رویای حضور در میدان با پیراهن لیورپول را داشتم اما فکر می‌کردم دیگر نمی‌توانم این کار را انجام دهم. به هیچ وجه فکر نمی‌کردم رویایم به حقیقت بدل شود.