ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین گزارش‌ها از اردوی تیم ملی در گوام


تیم ملی فوتبال کشورمان در گوام شرایطی خوب را سپری می‌کند، اما هوای این کشور به شدت شرجی است.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته (جمعه) پس از سفری 24 ساعت و پروازهایی از تهران به دبی، دبی به سئول و سئول به گوام، به این کشور رسید تا خود را آماده دیدار روز سه‌شنبه کند.

اختلاف ساعتی ایران با گوام، جزیره‌ای که در قلب اقیانوس آرام قرار دارد، 6 ساعت و 30 دقیقه است. در واقع ایران 6 ساعت و 30 دقیقه عقب‌تر از گوام است. این جزیره شباهت زیادی به شهر سالوادرو برزیل دارد که آخرین دیدار ایران در جام جهانی 2014 مقابل بوسنی و هرزگوین در آن برگزار شد. با توجه به این مسئله بازیکنانی که با تیم ملی جام جهانی برزیل را تجربه کرده بودند، بار دیگر خاطرات این مسابقات و بازی با بوسنی در شهر سالوادور برایشان تداعی شد.

با توجه به اینکه در حال حاضر زمان سفر توریست‌ها به کشور گوام است، این کشور بسیار شلوغ شده و توریست‌هایی از کره‌جنوبی، ژاپن، چین، فیلیپین و... در این جزیره حضور دارند.

آخرین وضعیت بازیکنان تیم ملی هم به این شکل بوده که آنها پس از سفر 24 ساعته استراحتی مناسب انجام داده‌اند و صرف صبحانه امروز نیز در اختیار خودشان بود. با توجه به این موضوع بازیکنانی که نیاز به استراحت بیشتری داشتند، در اتاق‌های خود ماندند و استراحت کردند. ظهر امروز هم بازیکنان پس از صرف ناهار با اعضای کادرفنی، راهی اتاق‌ها خود شدند تا برنامه تمرینی به آنها داده شود.

تنها مشکل حال حاضر اردوی تیم ملی در کشور گوام، گرمای شدید هوا و شرجی بودن این جزیره است که این مسئله کمی نفس کشیدن را سخت می‌کند. درجه هوای امروز گوام 32 درجه و رطوبت هوا نیز 65 درصد است.

دیدار برگشت ایران مقابل گوام در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات از ساعت 15:30 به وقت محلی (ساعت 9 صبح به وقت تهران) روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار با گوام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از اردوی تیم ملی در اتریش



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - آخرین اخبار از اردوی تیم ملی در اتریش

کادر فنی تیم ملی پیش از ظهر امروز (چهارم خردادماه) نشستی را با بازیکنان تیم ملی در خصوص دیدار فردا با مونته‌نگرو برگزار می‌کند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ملی پوشان پس از صرف صبحانه و استراحتی کوتاه، از ساعت 11:45 به وقت محلی با کادر فنی تیم ملی نشستی را برگزار خواهند کرد تا آخرین موارد در خصوص تمرین بعدازظهر امروز و همچنین دیدار دوستانه با تیم مونته نگرو را بررسی کنند.

به نقل از فارس، گفتنی است، ملی پوشان ساعت 15:30 به وقت محلی و ساعت 18:00 به وقت تهران آخرین تمرین خود را پیش از دیدار برابر مونته نگرو زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنند.

دومین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم مونته نگرو فردا (پنجم خرداد ماه) راس ساعت 18:30 به وقت محلی و ساعت 21:00 به وقت تهران برگزار می شود.

اخبار ورزشی - تابناک