ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین وضعیت پرونده سربازی مهرداد پولادی



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کفاشیان

علی کفاشیان در خصوص داستان سربازی ملی‌پوش کشورمان می‌گوید: پولادی باید برگردد و مشکلش را حل کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت مهرداد پولادی اظهار کرد: او باید اسباب و اثاثیه‌اش را جمع کرده و به ایران بازگردد. من از نظر عقلی و منطقی قول داده‌ام که او به ایران برمی‌گردد. یک فوتبالیست ملی که می‌خواهد سال‌ها برای تیم ملی کشورش بازی کند، قاعدتا باید بازگشته و مشکلاتش را حل کند.

کفاشیان همچنین در مورد برنامه‌های آینده تیم ملی هم گفت: از خردادماه فراخوان بازیکنان تیم ملی داده می‌شود و اردوهای این تیم برای بازی با ترکمنستان آغاز خواهد شد تا تیم ملی با تمام توان در نخستین دیدارش در رقابتهای مقدماتی جام جهانی روسیه و جام ملت‌های امارات برابر این تیم آسیایی میانه به میدان برود.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
سوژه روز؛ ادامه جنجال سربازی مهرداد پولادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت پرونده مهرداد پولادی



اخبار,اخبار ورزشی ,مهرداد پولادی

 

اخبار ورزشی - بهروان؛
آخرین وضعیت پرونده مهرداد پولادی

رئیس کمیته مسابقات گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا حدود 60 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی 79 حاضر شوند.

 غلامرضا بهروان در خصوص شرایط ورزشگاه آزادی برای میزبانی دربی 79 اظهار داشت: خوشبختانه هوا مناسب شده است. ما تا شب گذشته حدود 40 هزار بلیت فروخته‌ایم و 25، 26 هزار کارت یک‌بار مصرف به ورزشگاه آورده‌ایم تا تماشاگران از گیت‌های مخصوص بتوانند بلیت‌ها را خریداری کنند. این کارت‌ها تا پایان مسابقات هم اعتبار دارد و می‌توانند آنها را شارژ کنند.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از حضور تماشاگران در این دیدار تاکید کرد: من اهل پیش‌بینی نیستم ولی ارزیابی‌ام این است که حدود 60 هزار هوادار در ورزشگاه حاضر شوند. باتوجه به اینکه در روز تعطیل قرار نداریم مجبور بودیم ساعت بازی را 18 قرار دهیم تا کارمندان بتوانند برای تماشا در منازل و یا ورزشگاه حاضر شوند.

بهروان در مورد اعلام اسامی بازیکنانی که کارت معافیت‌شان باطل شده گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و فردا باید این مسئله را پیگیری کنم.

رئیس کمیته مسابقات در مورد وضعیت مهرداد پولادی گفت: حکم دادستانی و دادگاه مشخص است، او با مشکلاتی روبه‌رو شده که امیدوارم این مسائل حل شود. ما می‌خواهیم هم قانون رعایت شود و هم بازیکنان بتوانند به فوتبال خود ادامه دهند مخصوصا ملی‌پوشان.
اخبار ورزشی - فارس