ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین وضعیت پرسپولیس از زبان خادم



اخبار,اخبارورزشی,امیر خادم

 

 اخبار ورزشی  - خادم: طاهری مدیرعامل پرسپولیس است/من هم باید به دادگاه بروم/سیاسی 30 میلیارد به 3 تیم داده

 نماینده وزیر ورزش می گوید پرسپولیس مدیر جدیدی دارد و کسی نیست غیر از مشاور عالی اقتصادی وزیر ورزش.

به گزارش خبرآنلاین ؛ امیر خادم در گفت و گو با رادیو ورزش درباره آخرین شرایط پرسپولیس حرف زد. او اکبر طاهری نایب رئیس هیات مدیره سرخ ها را که از سوی هیات مدیره مسئول اجرایی تیم شده مدیر جدید این تیم نامید و گفت:«در پرسپولیس مسائل مختلف، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد. در حال حاضر هم اتفاقی برای مدیرعامل افتاد که با مشکل روبه روست.

 

در حال حاضر اعضای هیأت مدیره طاهری را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند. او هم مصمم است تا در فصل نقل و انتقالات بتواند از شرایط استفاده کند. پرسپولیس یکی از گران‌ترین تیم‌های لیگ است و این انتظار بود که در زمین هم حضور خوبی داشته باشند که این اتفاق رخ نداد.

او در ادامه گفت کمکی از سوی حسین هدایتی به تیم انجام شده که احتمالا خرج خریدهای نیم فصل این تیم می شود؛« ما برای پیدا کردن اسپانسر اقدام کرده‌ایم. اولین حمایت از سوی هدایتی بود که مبلغی را چند روز گذشته به باشگاه داد. 3-2 بخش دیگر هم اعلام آمادگی کرده‌اند. با آنها در حال صحبت هستیم. به نتیجه برسیم به باشگاه معرفی می‌کنیم.»

خادم درباره اینکه مشکل اسپانسر قبلی حل شد یا خیر، گفت:« این موضوع بحث حقوقی است. به خاطر همین هم مدیرعامل احضار شده است. اجازه دهید دادگاه اعلام نظر کند بعد ما پاسخ دهیم. ما یک طرف دعوا هستیم اما تصمیم‌گیرنده قوه قضائیه است.»

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی درباره اینکه اعلام شده مشکل سیاسی فقط بحث مالی نیست و به سفرش به اسپانیا هم مربوط می شود، توضیح داد:« ما هم بر اساس شنیده‌هایی که شما می‌گویید اطلاعات داریم.»

خادم درباره اینکه درباره این مشکل دادگستری شما یا وزیر ورزش را احضار نکرده است، گفت:« به این شکل نه. البته من حضور پیدا می‌کنم و با بازپرس صحبت خواهم کرد. قراردادی که حالا محل اشکال است من هم به عنوان شاهد امضا کردم. البته یک قرارداد فکر نمی‌کنم چنین مشکلاتی را ایجاد کند.»

معاون وزیر ورزش در پایان درباره اینکه تا تعیین تکلیف وضعیت باشگاه طاهری به کار ادامه خواهد داد، گفت:« سیاسی در این مدتی که به فوتبال آمده 30 میلیارد برای سه تیم در فوتبال شخصا هزینه کرده است. برای پرسپولیس هم 8-7 میلیارد هزینه کرده. به نظر می‌آید جمع‌بندی هیأت مدیره این است تا تعیین تکلیف، باشگاه توسط طاهری اداره شود. عمده مشکلات این باشگاه درباره جذب نفرات است. مدیران این باشگاه نگران پیدا کردن بازیکن هستند. طبیعتا باید استخوان‌بندی تیم خوب بسته می‌شد. به هر حال کادر فنی کارش را کرده اما این فصل در زمین خوب نبوده است.»

خادم البته نگفت باقی این پول ها در کدام تیم ها هزینه شده ولی حرفهای غیر رسمی نقل شده درباره سیاسی این است که او بیش از 10 میلیارد تومان در پرسپولیس ، همین مبلغ را در استقلال و مبلغی هم در راه آهن هزینه کرده است. چیزی که سبب شده تا دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم ورزشی قبل از هر چیز به دنبال این باشد تا بداند چرا یک چهره دور از ورزش بی آنکه برنامه ای برای برند سازی در فوتبال داشته باشد ، اینگونه در فوتبال هزینه کرده است.
 
اخبار ورزشی  - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت پرسپولیس از زبان طاهری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح خادم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس


معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: هدایتی برای کمک مالی به باشگاه پرسپولیس هیچ توقعی نداشته است.

خبرگزاری فارس: امیررضا خادم در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به مسائلی که پیش آمده مسئولیت نقل و انتقالات و همچنین حق امضا به علی طاهری نایب‌رئیس هیأت مدیره واگذار شده است.

این کار برای این انجام شده که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بدون مشکل به کار خود ادامه دهد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود حسین هدایتی قرار است دوباره در سطح مدیریت به باشگاه پرسپولیس ورود کند، ادامه داد: چنین مسئله‌ای نبوده اما دیروز بعدازظهر هدایتی به دفتر من آمد و با یکدیگر صحبت کردیم و قرار شد که همانند گذشته اگر نیاز به کمک بود او به باشگاه پرسپولیس کمک کند چرا که همه می‌دانند که هدایتی فردی ورزش‌دوست است که در برهه‌‌های مختلف به ورزش و باشگاه پرسپولیس کمک کرده است.

معاون وزیر ورزش درباره اینکه گفته می‌شود هدایتی برای کمک به باشگاه پرسپولیس توقعاتی داشته، خاطرنشان کرد: نه او هیچ توقعی نداشته و به عنوان یک پرسپولیسی هر گاه نیاز بوده به تیم محبوبش کمک کرده است و او بارها علاقمندی‌اش را نسبت به پرسپولیس اعلام کرده حتی ما سال گذشته برای انتخاب اسپانسر با هدایتی صحبت کردیم اما به نتیجه نرسیدیم و اسپانسر دیگری انتخاب شد.

خادم درباره اینکه گفته می‌شود هدایتی در حال آوردن برانکو برای هدایت پرسپولیس است، اظهار داشت: در این باره مذاکره‌ای نشده و باید باز هم بگویم که دیروز هدایتی به دفتر من آمد و صحبت کردیم و قرار شد اگر نیاز به کمک بود هدایتی این کار را انجام دهد و ما از او تشکر می‌کنیم که در این زمینه به باشگاه کمک کرده است البته با توجه به وضعیت باشگاه پرسپولیس جذب اسپانسر و منابع مالی در اولویت است چرا که تیم نیاز به جذب بازیکن دارد که این مسئله نیازمند منابع مالی است که البته با کمک هدایتی، سازمان لیگ و چند اسپانسر این مسئله در حال رفع شدن است.

وی ادامه داد: باشگاه برای جذب بازیکن نیازمند منابع مالی است که این مسئله حل شده و مسئولان باشگاه منتظر کادر فنی هستند تا نفرات مورد نیازش را معرفی کند تا کمیته فنی اگر به جمع‌بندی رسید با این بازیکنان مذاکره شود و اگر تفاهمی در این زمینه به میان آمد با این بازیکنان قرارداد بسته شود.

خادم در پایان درباره جذب بازیکنان برزیلی هم اظهار داشت: طبق صحبتی که با علی طاهری انجام دادم او عنوان کرد که کارهای حضور این بازیکن انجام شده و قرار است به ایران بیاید تا تست پزشکی‌ را انجام دهند.