ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین وضعیت ملی پوشان استقلال



 

 

آخرین وضعیت ملی پوشان استقلال

 

به گفته پزشک تیم ملی فوتبال فرهاد مجیدی به دلیل کوفتگی مینیسک فعلا تمرین نمی کند.

فرهاد مجیدی و حنیف عمران زاده دو ملی پوش تیم استقلال در تمرین صبح امروز تیم ملی شرکت نکردند.

به گفته دکتر شهاب یکی از پزشکان تیم ملی فرهاد مجیدی با کوفتگی مینیسک پا روبه‌رو است و به همین دلیل به وی استراحت داده شده تا این مصدومیت برطرف شود.

شهاب در این باره گفت: باید جواب MRI مجیدی بیاید تا تشخیص قطعی برای درمان او داده شود اما مشکل خاصی ندارد و می تواند استقلال را مقابل سایپا همراهی کند ولی باید استراحت کند.

وی در مورد عمران زاده گفت: این بازیکن با کشیدگی ساده رباط داخلی روبه‌رو است که ترجیح داده شد استراحت کند. او هم برای بازی لیگ استقلال مشکلی ندارد.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با کفاشیان درباره ی آخرین وضعیت ملی پوشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت ملی‌پوشان استقلال


ملی‌پوشان استقلال مذاکرات خود را با این باشگاه از روز شنبه ادامه خواهند داد.

ایسنا: ملی‌پوشان استقلال مذاکرات خود را با این باشگاه از روز شنبه ادامه خواهند داد.

باشگاه استقلال از فردا دور جدید مذاکرات با ملی‌پوشانش را آغاز می‌کند.

علی نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال جلسه‌ای را شنبه با تیموریان خواهد داشت. همچنین امیرحسین صادقی دیگر ملی‌پوش استقلال نیز فردا جلسه‌ای با وی خواهد داشت. دو ملی‌پوش دیگر استقلال نیز وضعیتی مشابه دارند.

خسرو حیدری که در حال حاضر در شمال ایران به سر می‌برد احتمالاً ظرف دو روز آینده به تهران برمی‌گردد و اولین جلسه حضوری‌اش را با نظری جویباری برگزار می‌کند.

هاشم بیک‌زاده نیز در حال حاضر در سرعین است و احتمالاً یکشنبه مذاکراتش را با مسئولان باشگاه ادامه می‌دهد. این بازیکن از ذوب‌آهن اصفهان نیز پیشنهاد قابل‌ توجهی دارد اما تلاش مسئولان استقلال روی حفظ اوست.

نظری جویباری روز چهارشنبه با آندرانیک تیموریان و روز پنج‌شنبه با امیرحسین صادقی جلسه‌ای داشته است که بر اساس شنیده‌ها نتایج امیدوارکننده‌ای از این جلسات برای آبی‌پوشان به دست آمده است.