ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس اعلام شد


پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم را تشریح کرد.

ورزش سه: بنابر اعلام کادر پزشکی سرخپوشان، مصدومان پرسپولیس شنبه برای انجام MRI تشخیصی اعزام شدند که بعد از بررسی مشخص شد بهبودی بازیکنان روند خوبی را طی می‌کند.

کادر پزشکی در این ارتباط توضیح داد که ترمیم آسیب‌دیدگی‌ها خوب پیش رفته است ولی ملاحظات پزشکی برای جلوگیری از هر گونه ریسک و طی شدن مراحل درمان و آماده سازی به طور کامل در دستور کار است.

بر همین اساس اعلام شد؛ حمیدرضا علی عسگری از امروز تمرین پرفشارتری را انجام خواهد داد و قرار است بعد از بازی با پدیده به تمرینات گروهی برگردد. پزشک پرسپولیس همچنین از برنامه‌ریزی برای آغاز تمرینات گروهی مهدی دغاغله در هفته آینده خبر داد، ضمن آنکه اعلام کرد مصدومیت کشاله هادی نوروزی هم برطرف شده است اما روند درمان وی همچنان ادامه خواهد داشت.

رضا نوروزی هم در روزهای آینده برنامه فیزیوتراپی و درمان را برای کاهش التهاب زانو و آماده شدن برای جراحی ادامه خواهد داد.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت پرسپولیس از زبان طاهری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس



اخبار ,اخبار ورزشی ,وضعیت مصدومان پرسپولیس

اخبار ورزشی - اعلام آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بررسی MRI صورت گرفته از مصدومان توسط پزشک متخصص نسبت به روند بهبودی بازیکنان ابراز رضایت کرد.

به گزارش  تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام کادر پزشکی سرخپوشان، مصدومان پرسپولیس شنبه برای انجام MRI تشخیصی اعزام شدند که بعد از بررسی مشخص شد بهبودی بازیکنان روند خوبی را طی می‌کند.

کادر پزشکی در این ارتباط توضیح داد که ترمیم آسیب‌دیدگی‌ها خوب پیش رفته ولی ملاحظات پزشکی برای جلوگیری از هر گونه ریسک و طی شدن مراحل درمان و آماده سازی به طور کامل در دستور کار است.

بر همین اساس اعلام شد؛ حمیدرضا علی عسگر از امروز تمرین پرفشارتری را انجام خواهد داد و قرار است بعد از بازی با پدیده به تمرینات گروهی برگردد. پزشک پرسپولیس همچنین از برنامه‌ریزی برای آغاز تمرینات گروهی مهدی دغاغله در هفته آینده خبر داد، ضمن آنکه اعلام کرد هماتوم کشاله هادی نوروزی هم برطرف شده اما روند درمان وی همچنان ادامه خواهد داشت.

رضا نوروزی هم در روزهای آینده برنامه فیزیوتراپی و درمان را برای کاهش التهاب زانو و آماده شدن برای جراحی ادامه خواهد داد.

اخبار ورزشی - تسنیم