ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس با برانکو و قطبی



اخبار,اخبارورزشی,پرسپولیس

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس شوک مثبت می‌خواهند و امیدوارم که حضور من همان شوک مثبت باشد و دیگر نیازی به تغییر کادر فنی نباشد.

 محمدحسین نژادفلاح در خصوص حضورش در اتحادیه فوتبال و سازمان لیگ گفت: در اتحادیه فوتبال به بحث‌های کلی در خصوص پرسپولیس و نحوه واگذاری و همچنین موضوع حق پخش تلویزیونی صحبت‌هایی انجام دادم و نقطه نظرات دوستان را هم شنیدم.

وی درباره دیدار امروزش با پیشکسوتان پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: از زمانی که من به پرسپولیس آمدم و حتی قبل از آن پیشکسوتان باشگاه همواره به من لطف داشتند و این دیدارها انجام می‌شده و هنوز انجام می‌شود و از نقطه نظرات این عزیزان استفاده می‌کنم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بازی فردای این تیم مقابل صبای قم چقدر در آینده کاری حمید درخشان تأثیرگذار است افزود: من به این شکل به این سؤال پاسخ نمی‌دهم اما مطمئن هستم که هواداران برای پرسپولیس شوک مثبت می‌خواهند که البته امیدوارم این شوک مثبت با حضور من در باشگاه انجام شده باشد و دیگر نیازی به تغییر کادر فنی نباشد و امیدوارم که با همین وضعیت موجود بتوانیم به کار ادامه دهیم.

وی درباره اینکه صحبت از برانکو ایوانکوویچ برای حضور در پرسپولیس هنوز مطرح است اظهار داشت: موضوع برانکو کاملاً منتفی نیست چرا که ما از قبل این مذاکرات را انجام داده بودیم و توافقاتی هم حاصل شده اما حمید درخشان گزینه اول ما است و به دنبال این هستیم تا با او بتوانیم اهدافمان را محقق کنیم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس درباه اینکه گفته افشین قطبی هم از گزینه‌های جدی پرسپولیسی ها است، گفت: ما با قطبی مذاکره کردیم همانطور که با بقیه مذاکره کردیم اما قرار نیست چیزی را بیان کنیم و در حال حاضر همه فکر و ذهن ما بازی فرداست و سپس حضور در آسیا در ذهن ما قرار دارد و باید با همه وجود از پرسپولیس حمایت کرد.

وی در پایان درباره برنامه‌ باشگاه پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: از همان روز اولی که من در باشگاه مستقر شدم کمیته بازی‌های آسیایی را متشکل از افراد درون خود باشگاه تشکیل دادم و در واقع هر کدام از دوستان مسئولیتی به عهده دارند و قطعاً به نحو احسن کارهایشان را انجام می‌دهند.


 اخبار ورزشی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با برانکو در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس با بازیکن برزیلی



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - مذاکرات به فردا کشیده شد؛
آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس با بازیکن برزیلی

مذاکرات چند ساعته مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس با روجرینهو و مدیر برنامه‌هایش بی‌نتیجه ماند.

روجرینهو بازیکن برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس امروز (یکشنبه) برای مذاکرات نهایی به این باشگاه مراجعه کرد اما با وجود جلسه چند ساعته با علی اکبر طاهری مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس، طرفین به توافق نهایی دست پیدا نکردند و قرار شد مذاکرات در روزها آینده ادامه پیدا کند.

در این نشست روجرینهو و مدیربرنامه‌هایش خواسته‌های مالی خود را به مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که مورد موافقت او قرار نگرفت. این در حالی بود که طاهری هم قصد داشت بندهایی را به قرارداد این بازیکن اضافه کند تا در صورت مصدومیت دوباره او، باشگاه پرسپولیس متضرر نشود.

اعضای کادر فنی پرسپولیس بعد از اینکه با خبر شدند روجرینهو در چند مقطع مصدومیت شدید داشته و دو عمل جراحی روی زانوی خود انجام داده است در خصوص جذب این بازیکن دچار تردید شدند و به این دلیل قصد دارند با اضافه کردن بندهایی در قرارداد او به نوعی با شرایط خاص با روجرینهو قرارداد امضا کنند.

مذاکرات باشگاه پرسپولیس با روجرینهو فردا (سه‌شنبه) ادامه پیدا می‌کند و باید دید طرفین در نهایت توافق خواهند کرد یا نه.
اخبار ورزشی - تسنیم