ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین وضعیت شکایت برانکو، انتقال طارمی و قرارداد سیدجلال



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پر‌سپولیس

قائم مقام باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید برانکو ایوانکوویچ به فیفا شکایت نمی‌کند.

 محمدحسین نژادفلاح درباره آخرین وضعیت انتخاب اسپانسر باشگاه پر‌سپولیس اظها‌ر داشت: «درباره اسپانسر باشگاه، وزارت ورزش و جوانان تصمیم گیرنده است و ما دخل و تصرفی در تصمیمات آنها نداریم. تفرشی معاون اقتصادی باشگاه برای صدور کارت هواداری با یک بانک مذاکراتی را انجام داده‌ و این موضوع به معنای این نیست که آن بانک مذکور قرار است اسپانسر باشگاه شود. البته این را هم متذکر شوم که این مساله فعلا در حد مذاکره است و تصمیم نهایی اتخاذ نشده است. اگر قرار باشد بانکی اسپانسر باشگاه شود طبیعتا صدور کارت هواداری را نیز همان بانک انجام خواهد داد.»

وی درباره آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان خارجی پر‌سپولیس، خاطر‌ نشان کرد: «ما منتظر می‌مانیم مذاکراتمان با بازیکنان نهایی شود، سپس آنها را رسانه‌ای می‌کنیم. مذاکرات ما با بازیکنان ا‌د‌ا‌مه‌ دارد و تا زمان نهایی شدن آن رسانه‌ای نمی‌شود.»

نژادفلاح درباره نوع قرارداد مهدی طارمی با باشگاه پرسپولیس، توضیح داد: «ما باید قرارداد او را استعلام کنیم و ببینیم از نظر قانونی طارمی می‌تواند از پر‌سپولیس جدا شود یا خیر اما به صورت کلی باید بگویم که طارمی را راضی می‌کنیم در پر‌سپولیس بماند. چند روز قبل در تلاش بودیم با او جلسه‌ای برگزار کنیم و صحبت‌هایمان را انجام دهیم اما متاسفانه نتوانستیم با او تماس بگیریم و به همین دلیل با مدیر برنامه‌هایش تماس گرفتیم و قرار شد به محض این که از اردو تیم ‌ملی بازگشت به باشگاه بیاید تا مذاکراتمان را با او انجام دهیم. مطمئن باشید طارمی را راضی می‌کنم که در پر‌سپولیس بماند.»

قائم مقام باشگاه پر‌سپولیس در ادامه صحبت‌های خود در واکنش به نامه تهدیدآمیز برانکو و این که گفته می‌شود او قرار است برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کند، تصریح کرد: «برانکو اهل شکایت کردن نیست. او مربی با شخصیت و دارای ویژگی‌های ارزشمندی است اما طبیعتا ما نباید از اخلاق او سوءاستفاده کنیم. امیدواریم بتوانیم در هفته‌ جاری با مشخص شدن منابع مالی، مطالبات برانکو را پرداخت کنیم تا او با خیال راحت به ایران بگردد و کارش ادامه دهد.»

وی ا‌دا‌مه‌ داد: «مشکلات را نباید با هم گره بزنیم. تا امروز شرایط‌مان برای انعقاد قرارداد با بازیکنان فراهم نبوده و نخواستیم با هیچ بازیکنی وارد قرارداد شویم اما همه بازیکنانی که می‌خواستیم در باشگاه پر‌سپولیس باشند را به باشگاه آوردیم و مذاکراتمان را با آنها انجام دادیم. یعنی از ابتدا هم گفته بودم در مرحله اول فقط با بازیکنان مذاکره می‌کنم و برای بستن قرارداد هیچ عجله‌ای نداریم. باید قراردادهای فصل قبل و طلب‌های آنها از باشگاه پر‌سپولیس را با دقت بررسی کنیم. لذا اگر قرار می‌شد با بازیکنان قرارداد ببندیم مطمئن باشید قرارداد را امضا می کردیم. به طور مثال اگر می‌خواستیم همان روزی که با سید جلال مذاکرات را نهایی کردیم، قرارداد ببندیم مطمئنا این کار را انجام می دادیم. بنا‌بر‌این چیزی به اسم قرارداد روی میز نبود که سید جلال حسینی بخواهد از امضا کردن آن امتناع کند.»

نژاد فلاح با بیان این که منکر مشکلات مالی باشگاه پر‌سپولیس نیست گفت: «مشکلات مالی واقعا وجود دارد و باید این مشکلات هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر حل شود. اگر بخواهیم فصل خوبی را در نقل و انتقالات پشت سر بگذاریم حتما باید بتوانیم مشکلات مالی را حل کنیم و بهترین بازیکنان را جذب کنیم. یکی از مشکلاتی که در حال‌ حاضر با برانکو داریم بحث مطالبات مالی ایشان است. منکر این قضیه نیستم ولی امیدوارم طی روزهای آینده با مشخص شدن اسپانسر باشگاه، بتوانیم از محل دریافت مبلغ اسپانسر، مطالبات برانکو را پرداخت کنیم.»

قائم مقام باشگاه پر‌سپولیس درباره صحبت‌های امیر عابدینی که گفته بود نژاد فلاح در بروز مشکلات باشگاه پر‌سپولیس بی‌گناه است، عنوان کرد: «من از عابدینی و همه آنهایی که برای باشگاه دل می‌سوزانند تشکر و قدردانی می‌کنم. این باشگاه متعلق به آنهاست. واقعیت این است که شرایط واگذاری در چهار مزایده‌ای که انجام شد به گونه‌ای مشکلات را پیچیده کرده که به این راحتی‌ها قابل حل نیست. ضمن این که اجازه داده نشده که تصمیم‌های درست با صراحت گرفته شود.

 

آنها مجبور هستند با توجه به مشکلات موجود تصمیم‌های مقطعی بگیرند. البته سازمان خصوصی‌سازی نظری داشته مبنی بر این که دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس از لیست واگذاری خارج شوند اما درباره گودرزی و سجادی باید بگویم که آنها به خصوص سجادی، وقت زیادی را برای حل مشکلات باشگاه‌های استقلال و پر‌سپولیس می‌گذارد. سجادی به صورت روزانه پیگیر حل مشکلات است و حتی تماس‌هایی را با خودم و دیگران برقرار می‌کند. او می داند که فصل نقل و انتقالات چقدر حیاتی است و ما نباید در این مقطع زمان را از دست دهیم.»

نژاد فلاح در پایان خاطر‌ نشان کرد: «ما در حال‌ حاضر به پول نیاز داریم اما آنقدر زمان را از دست نداده‌ایم که بخواهیم پول قرض کنیم. من رفتار برانکو را آن گونه که این روزها رسانه‌ها بازتاب می‌دهند، نمی‌بینیم. مطمئن باشید زمانی که به ایران بیاید خیلی از صحبت‌هایی که از او مطرح می‌شود را تکذیب می‌کند و خواهید دید که او چنین شخصیتی ندارد.»

اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو با برانکو از وضعیت پرسپولیس تا طارمی و کی‌روش‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت برانکو و بازیکنان جدید پرسپولیس/ پاسخ به حضور سیدجلال



اخبار,اخبارورزشی,بازی تیم های پرسپولیس و الاهلی

آخرین وضعیت برانکو و بازیکنان جدید پرسپولیس/ پاسخ به حضور سیدجلال
دیدار تیم های پرسپولیس و الاهلی

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه فرشاد احمدزاده بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود، در مورد آخرین وضعیت سرمربی این تیم گفت: برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ لحظه شماری می‌کنیم.

درباره آخرین وضعیت تامین منابع مالی پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، اظهار کرد: من روز گذشته (شنبه) از طریق آقای چلنگر با برانکو ایوانکوویچ صحبت کردم و گفتم که وزارت ورزش اطمینان داده است که پولش را پرداخت کند.

وی درباره احتمال برنگشتن برانکو به پرسپولیس در صورت پرداخت نشدن مطالباتش، تاکید کرد: ما برانکو را برای فصل آینده انتخاب کردیم. او را این فصل به پرسپولیس آوردیم تا با شرایط تیم آشنا شود و پرسپولیس را خودش برای فصل بعد ببندد. انگیزه اصلی ما فصل بعد بود و مطمئنم که برانکو به تیم بازخواهد گشت.

قائم مقام پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که «آیا وزارت ورزش و نصرالله سجادی از چند روز پیش اقدامی برای تامین پول مورد نیاز انجام داده است یا خیر؟» تصریح کرد: من چند روز پیش با آقای سجادی جلسه داشتم و ایشان اطمینان داد که این هفته پول مورد نیاز تامین شود ولی تا الان پولی به ما پرداخت نشده است. به جز آن، جلسه دیگری با سجادی نداشته‌‌ام.

نژادفلاح ادامه داد: مسئولان وزارت ورزش می‌دانند که موفقیت در فصل آینده به عملکردمان در نقل و انتقالات بستگی دارد. ما باید در این دوره زمانی، بهترین بازیکنان و نه لزوما گرانترین آنها را جذب کنیم تا در طول لیگ به مشکل نخوریم. ما به بازیکنانی نیاز داریم که برای قهرمانی بجنگند.

وی افزود: وزارت ورزش به دنبال این است تا با تعیین اسپانسر یا تامین منابع مالی از راه‌های دیگر به پرسپولیس کمک کند تا از تیم‌های دیگر عقب نمانیم. ما لحظه شماری می‌کنیم که پول برانکو را پرداخت کنیم و بعد از آن برای جذب بازیکنان جدید اقدام کنیم.

قائم مقام پرسپولیس درباره صحبت‌های سید جلال حسینی مبنی بر مذاکره نکردن درباره مسائل مالی با وی از سوی باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد درباره مذاکراتمان در فصل نقل و انتقالات صحبت کنیم که درست نیست. قرار نیست بگویم که با چه بازیکنانی صحبت کرده‌ایم.

نژادفلاح درباره اینکه محسن بنگر اعلام کرده از سوی وی برای جلب نظر حسینی مامور شده است، گفت: این همان مسائل حاشیه‌‌ای است که معمولا در نقل و انتقالات شکل می‌گیرد و من بنا ندارم به آن پاسخ بدهم.

وی همچنین در خصوص نامه تهدید آمیز مایکل اومانا به پرسپولیس برای دریافت مطالباتش و احتمال شکایت از این باشگاه، خاطرنشان کرد: درست است که اومانا از ما طلبکار است ولی او یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. باید ابتدا ببینیم آیا او جزو بازیکنانی است که کادر فنی او را می‌خواهد یا نه. ضمن اینکه من نامه‌ای از سوی اومانا ندیدم.

قائم مقام پرسپولیس در ادامه، درباره وضعیت فرشاد احمدزاده بازیکن تراکتورسازی برای فصل آینده، گفت: احمدزاده بازیکن پرسپولیس بود که برای خدمت سربازی به تراکتورسازی رفت. احمدزاده حالا مشکلی برای همراهی ما ندارد و بازیکن پرسپولیس به حساب می‌آید.

«یکی از بازیکنان پرسپولیس سکه‌هایش را برای عمل جراحی احمد نوراللهی فروخته است. چرا باشگاه به این بازیکن کمک نکرده است؟» نژادفلاح در اینباره هم تاکید کرد: من روز گذشته به احمد زنگ زدم و با او صحبت کردم. ممکن است هر بازیکنی از هر منبع مالی که بخواهد، استفاده کند ولی ما به صورت هفتگی به بازیکنان پرداخت مالی داشته‌ایم. لزومی نداشت دیگر باشگاه مساعدت مالی داشته باشد!

وی درباره گلایه محمد نوری کاپیتان پرسپولیس مبنی بر اینکه هیچکس با او برای فصل بعد تماس نگرفته است، گفت: این جزو سیاست‌های من در نقل و انتقالات است که تا زمانی که چیزی قطعی نشود، صحبتی درباره آن ندارم. شاید این سیاست اشتباه باشد ولی تا چیزی قطعی نشود، من درباره‌اش حرفی نمی‌زنم.

قائم مقام پرسپولیس در پایان با بیان اینکه از انتخاب اعضای جدید هیات مدیره بی خبر است، درباره حضور علی پروین در پرسپولیس هم اظهار کرد: من هم در رسانه‌ها خوانده‌ام که پروین شاید یکی از اعضای هیات مدیره باشد و خبر رسمی و قطعی در این مورد ندارم.

 

اخبار و رزشی - مهر