ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین وضعیت دروازه‌بان و هافبک‌های سابق استقلال در آمریکا(+عکس)




اخبار ورزشی - آخرین وضعیت دروازه‌بان و هافبک‌های سابق استقلال در آمریکا

دو بازیکن ایرانی شاغل در لیگ آمریکا و همچنین داریوش یزدانی این روزها شرایط سختی را در لیگ دوم این کشور سپری می‌کنند.

محمد محمدی دروازه بان سابق استقلال در گفت و گو با  فارس در خصوص آخرین شرایط خود و تیمش اظهار داشت: متاسفانه دو روز قبل از بازی اول تیم در آمریکا با آسیب دیدگی از ناحیه آرنج دست چپ رو به رو شدم و 4 هفته ایتدایی را از دست دادم اما دو هفته است که به ترکیب ال ای بلوز بازگشته و برای تیمم بازی می کنم.

 

خبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال


وی افزود: هم اکنون دانشجوی رشته مدیریت ورزش در یکی از دانشگاه های آمریکا هستم و در کلاس‌های دوره C پروفشنال آمریکا مدرک قبولی گرفته و قصد دارم بعد از جام جهانی در کلاس‌های دوره B شرکت کنم.

وی با تاکید بر اینکه ال ای بلوز در 4 هفته ابتدایی مسابقات خوب نتیجه نگرفته گفت: خوشبختانه یکی دو هفته است نتایج و شرایط تیم ما بهتر شده و به آینده خوشبین هستیم. البته در تیم ما بازیکنان خوبی حضور دارند و مطمئنا در آینده با کمک مسئولان و کادر فنی و بازیکنان نتایج خوبی خواهیم گرفت.

به گزارش فارس،ال ای بلوز در لیگ دوم آمریکا با مربیگری داریوش یزدانی و همچنین حضور محمدی و مومنی دو بازیکن سابق استقلال این هفته باید در خانه ساکرامینتو هفتمین بازی خود را برگزار کند.
 اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
نامزدهای بهترین دروازه بان،مدافع،هافبک،مهاجم سال ۲۰۱۵ ا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اوباما خطاب به دروازه بان آمریکا: ریش ات را می زنی(+عکس)




اخبار ورزشی - اوباما خطاب به دروازه بان آمریکا: ریش ات را می زنی

اوباما به دروازه بان تیم ملی فوتبال آمریکا گفت که او به دلیل شدت هواداران مجبور خواهد شد ریش اش را بتراشد.

به گزارش عصر ایران به نقل از رسانه های آمریکایی، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با دو تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور از جمله "تیم هاورد" دروازه بان از عملکرد آنها در جام جهانی برزیل تقدیر کرد.

آمریکا با وجود باخت از بلژیک و حذف از مسابقات جام جهانی در مرحله یک شانزدهم، به دلیل ارائه بازی خوب مورد تحسین آمریکایی ها قرار گرفت.

اوباما در تماس تلفنی اش خطاب به دروازه بان تیم آمریکا اضافه کرد: وقتی به کشورت برمی گردی نمی دانم چگونه از جمعیت هوادارانت نجات پیدا می کنی. مجبور خواهی شد ریش ات را بزنی تا تو را نشانسند.

دروازه بان تیم آمریکا در بازی های جام جهانی، یکی از ستارگان این تیم بود.
 

اخبار,اخبارورزشی,تیم ملی فوتبال آمریکا

اخبار ورزشی - عصر ایران