ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین وضعیت درمانی 2 مصدوم اصلی استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

معاون پزشکی باشگاه استقلال از حضور وحید طالب‌لو و خسرو حیدری در تمرین روز یکشنبه آبی‌پوشان خبر داد.

امین نوروزی در خصوص وضعیت خسرو حیدری که در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شد عنوان کرد: حیدری شرایط خوبی دارد و از فردا در تمرین استقلال حاضر خواهد شد. او یکی دو روز در کنار زمین تمرینات ویژه از جمله دویدن را انجام خواهد داد تا در نهایت به تمرینات گروهی اضافه شود.

او در خصوص وضعیت وحید طالب‌لو خاطرنشان کرد: مصدومیت طالب‌لو هم جدی نیست و او از فردا در تمرین استقلال شرکت خواهد کرد.

اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
‫آخرین وضعیت استقلال در گفت وگوی رادیویی با دکتر حسن زمانی عضو هییت مدیره استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت هافبک مصدوم استقلال


هافبک دفاعی استقلال اواخر تمرین امروز این تیم مصدوم شد تا نگرانی‌ها از احتمال عدم حضور او در فینال جام حذفی افزایش یابد.

خبرگزاری تسنیم: درپایان تمرین چهارشنبه استقلال، امید ابراهیمی هافبک این تیم از ناحیه پای راست دچار آسیب‌دیدگی شد که پس از انتقال او به رختکن، نگرانی کادر فنی و هوادران نسبت به این موضوع زیادتر شده چرا که استقلال تا چند روز دیگر باید در فینال جام حذفی به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان برود و با این وضعیت، حضور ابراهیمی در فینال جام حذفی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

در این رابطه یکی از نزدیکان تیم فوتبال استقلال به خبرنگار تسنیم گفت که مصدومیت ابراهیمی زیاد جدی نیست و او دچار شکستگی نشده است. وی با تاکید بر اینکه ابراهیمی فردا باید از پای مصدومش عکس تهیه کند و نظر نهایی را کادر پزشکی تیم بدهد، خاطرنشان کرد که حتی ممکن است این بازیکن فقط دچار کوفتگی شده باشد و از همین فردا تمریناتش را پی بگیرد و یا در نهایت شاید هم چند روز از تمرینات دور باشد.