ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین وضعیت تمدید قرارداد کی روش از زبان کفاشیان



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کی روش

 

اخبار ورزشی - علی کفاشیان اعلام کرد:
موافقت ضمنی کی‌روش برای تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اظهار نظر همتایش در فدراسیون آفریقای جنوبی مبنی بر اینکه در حال نهایی کردن قرارداد کارلوس کی روش برای هدایت تیم ملی این کشور است گفت: کی‌روش برای تماشای دیدارهای پایانی جام‌جهانی راهی برزیل شده است اما در ایمیلی که برای ما ارسال کرده موافقت ضمنی‌اش برای تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران را اعلام کرده است.

علی کفاشیان بعدازظهر امروز دوشنبه در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر آخرین وضعیت کی روش با فدراسیون فوتبال ایران گفت: قرار است آقای کی روش روز پنجشنبه به ایران برگردد و پاسخ نهایی را به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کند. ما از طریق ایمیل با ایشان در ارتباط بودیم که موافقت ضمنی خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرده است.

وی افزود: با این حال منتظر بازگشت کی روش از برزیل هستیم تا مذاکرات نهایی را با ایشان انجام دهیم. من از پیشنهاد و یا توافق ایشان با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی بی خبرم هستم. ما هم تاکنون با هیچیک از گزینه ها برای هدایت تیم ملی مذاکره نکرده ایم و منتظر پاسخ کی روش هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس فدراسیون فوتبال که بعدازظهر امروز با خبرنگاران گفتگو می کرد در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه های فدراسیون برای تیم ملی تدوین شده است از پیشنهاد تیم های آسیایی برای دیدار با تیم ملی ایران اشاره کرد و افزود: چند کشور آسیایی پیشنهادهایی را برای بازی با تیم ملی ایران ارائه کرده اند اما ما منتظر مشخص شدن وضعیت کادر فنی هستیم تا پس از مشورت با آنها در این مورد تصمیم بگیریم.

وی در مورد کشورهایی که این پیشنهادات را داده اند گفت: کره جنوبی که قبلا پیشنهاد داده بود. استرالیا هم خواهان برگزاری دیدار با تیم ملی فوتبال ایران شده است اما همانطور که گفتم ما نمی توانیم در این مورد تصمیم نهایی را بگیریم و باید منتظر مشخص شدن وضعیت کادر فنی باشیم.

وی با تکرار صحبت های گذشته در مورد پیشنهاداتی که به کی روش ارائه شده است گفت: ما روی جزئیات قرارداد با کی روش به توافق رسیده ایم و حرف‌هایمان را با هم زده‌ایم و منتظر هستیم تا برگردد و صحبت‌های نهایی را با ایشان انجام دهیم. با این حال تا وضعیت کی روش مشخص نشود ما با هیچ گزینه ای مذاکره نخواهیم کرد.
اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
بازارگرمی های کفاشیان برای تمدید قرارداد کی روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت تمدید قرارداد کی‌روش


سید محمد هادی آیت الهی، نایب رئیس اول فدراسیون و سرپرست کمیته فنی و توسعه درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید، تیم ملی زیر 19 سال بانوان و مصوبات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به نکاتی اشاره کرد.

ایسنا: سید محمد هادی آیت الهی، نایب رئیس اول فدراسیون و سرپرست کمیته فنی و توسعه درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید، تیم ملی زیر 19 سال بانوان و مصوبات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به نکاتی اشاره کرد.

سرپرست کمیته فنی و توسعه درباره درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید گفت: با توجه به برنامه ریزی که در این رده سنی انجام شده، سه مرحله اردوی انتخابی برای تیم ملی امید در نظر گرفتیم تا صبح بخیر به اردوی اصلی تیم ملی دعوت شوند. بر همین اساس و با تائید کمیته فنی و توسعه هفتم تا 10 اسفند، سیزدهم تا هفدهم اسفند ماه و بیستم تا بیست و چهارم اسفند ماه سه مرحله اردوی انتخابی برای تیم ملی امید برگزار می کنیم تا صبح بخیر به اردو دعوت شوند. این تیم خود را برای بازیهای آسیایی زیر 22 سال که مقدماتی المپیک و همچنین رقابتهای اینچئون کره جنوبی آماده می کند.

وی افزود: حدود 136 بازیکن استعدادیابی و شناسایی شده که شرایط حضورشان دراین سه مرحله از اردو فراهم شده است. در واقع یک برنامه 2 ساله تا رقابتهای المپیک پیش بینی کرده ایم و یک نسخه از این برنامه را در اختیار سازمان لیگ برتر قرار داده ایم تا در تقویم مسابقاتی خود گنجانده و شاهد بروز مشکلاتی که این تیم در چند ماه گذشته شد، نباشیم.

بازیکنان جدیدی باید به تیم ملی زیر 19 سال بانوان اضافه شوند

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی زیر 19 سال بانوان گفت: این تیم نیاز دارد تا بازیکنان جدیدی را استعدادیابی و به اردوهای تیم ملی دعوت کند. کمیته فنی شرایط حضور این بازیکنان را ارزیابی می کند و مرتبا فعالیتهای مربوط به این رده سنی و دیگر رده های سنی بانوان را پیگیری می کند.

وی افزود: این تیم پیشنهاد حضور در تورنمنت روسیه را داده که قرار شد در نشست آتی کمیته فنی و توسعه تصمیم نهایی برای حضور در این رقابتها صورت گیرد.

مصوبات هیات رئیسه بالاتر از هر موردی ارزش دارد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام موافقت هیات رئیسه درباره حضور کی روش تا پایان سال 2018 گفت: پس از اعلام آمادگی حضور کی روش توسط رئیس فدراسیون و موافقت اعضای هیات رئیسه، وی از این پس با توجه به شناختی که از ایران دارد و بازیکنان ایران را به خوبی می شناسد مذاکرات آتی با فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی بزرگسالان انجام خواهد شد و مصوبات هیات رئیسه بالاتر از هر مطلبی برای ما ارزش دارد و طبق آن عمل می کنیم.

اهمیت به فوتبال پایه باعث رشد و گسترش این رشته می شود

آیت الهی در پایان درباره برگزاری فستیوال فوتبال مدارس ملی گفت: در نشست هیات رئیسه مصوب شد تا فستیوال مدارس فوتبال را به صورت ملی در سال آینده برگزار کنیم. ما به فوتبال پایه اهمیت می دهیم تا آینده فوتبالمان تضمین شود. اگر به فوتبال پایه بی توجه باشیم بی شک به زمانی می رسیم که حریف قدری برای تیم های دیگر نخواهیم بود. بر همین اساس مقرر شد تا با دکتر علیزاده-رئیس آکادمی ملی فوتبال نشستی را برگزار و درباره برگزاری این فستیوال و بعد مالی آن به بحث و بررسی بپردازیم.