ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین وضعیت بیک‌زاده برای حضور در استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

مدیر برنامه‌های بیک‌زاده می‌گوید ظرف سه روز آینده وضعیت این بازیکن مشخص می‌شود.

 حسین کریمی، مدیر برنامه‌های هاشم بیک‌زاده پس از جلسه با مسئولان استقلال در پاسخ این سوال که تکلیف هاشم بیک‌زاده برای حضور در استقلال به کجا رسید، گفت: در حال حاضر باشگاه استقلال و ما به یکدیگر سه روز فرصت فکر کردن داده‌ایم و قرار شده است بعد از سه روز نظرات‌مان را به یکدیگر اعلام کنیم.

او افزود: پیش‌صحبت ما دریافت مطالبات‌مان از استقلال است. با دریافت مطالبات‌مان برای فصل آینده می‌توانیم صحبت کنیم.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
‫آخرین وضعیت استقلال در گفت وگوی رادیویی با دکتر حسن زمانی عضو هییت مدیره استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال؛ جذب پروپیچ قطعی است / احتمال حضور بیگ زاده به جای کریمی / زندی در لیست نیست



اخبار,اخبار ورزشی,وضعیت نقل و انتقالات استقلال

مسئول نقل و انتقالات استقلال می‌گوید حضور هاشم بیگ‌زاده به جای یعقوب کریمی می‌تواند یکی از گزینه‌های استقلالی‌ها باشد..

بهرام امیری در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به اظهارات بهروان مبنی بر این که یازده تیم از جمله استقلال نمی‌توانند در فصل نقل و انتقالات حضور داشته باشند و طبیعتا در ر‌قا‌بت‌های لیگ هم نمی‌توانند شرکت کنند چیست؟ گفت: «بالاخره ایشان نقطه نظراتش را گفته و ما به این نقطه نظرات احترام می گذاریم، ولی درآمد استقلال یا حداقل بخشی از درآمد استقلال از فدراسیون یا سازمان لیگ است.

 

این دوستان به تعهدات خودشان عمل نکرده‌اند که حالا توقع داشته باشند که استقلال به تعهداتش عمل کرده باشد.»

وی در پاسخ به این سوال که پروپیچ حضورش در استقلال قطعی شده است یا نه؟ عنوان کرد: «بله! این بازیکن شنبه به تهران می‌آید و حضورش در استقلال قطعی است.»

مسئول نقل و انتقالات استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن دیگری مد نظر استقلالی‌ها است یا نه؟ عنوان کرد: «خیر. با جذب پروپیچ لیست نقل و انتقالات استقلال کامل می‌شود.»

او در پاسخ به این سوال که تکلیف یعقوب کریمی چه شد؟ بیا‌ن‌ کرد: «این مساله را باید خودش پیگیری می‌کرد که متاسفانه این بازیکن سهل انگاری کرده و پیگیری جدی در این زمینه ندارد.»

امیری در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد بیگ‌زاده به جای کریمی قرار است در استقلال حضور پیدا کند؟ گفت: «این مساله می‌تواند رخ دهد. به‌ هر‌ حال ما وقت چندانی نداریم و کریمی باید هر‌ چه‌ سریع‌تر تکلیفش را روشن کند.»

وی در پاسخ به این سوال که زمان قطعی استقلالی‌ها برای روشن شدن این مساله چه زمانی است؟ گفت: «تا فردا (سه‌شنبه) یک جلسه برگزار می‌کنیم و این مساله را روشن می‌کنیم.

 

حضور بیگ زاده در استقلال قطعی نیست و از شما می‌خواهم که ننویسید بیگ زاده جای کریمی را پر می‌کند،‌ بلکه باید صبر کنیم و بعد از جلسه‌ای که به آن اشاره کردم تصمیم نهایی را بگیریم.»

مسئول نقل و انتقالات در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد مسئولان استقلال به فریدون زندی قول‌هایی برای حضور در این تیم برای فصل آینده داده بودند؟ گفت: «اصلا این بازیکن در لیست ما نیست و مسئولان نقل و انتقالات استقلال هم به او قولی بابت حضور در فصل آینده را نداده‌اند و او حتما این مساله را از کس دیگری شنیده‌ است.»

اخبار ورزشی - ایسنا