ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین هشدار شیاطین سرخ به کهکشانی‌ها


شیاطین سرخ با قرار دادن نام دروازه‌بان اسپانیایی خود در میان بازیکنان‌شان برای حضور در پلی‌آف مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، از احتمال پیوستن وی به رئال مادرید کاستند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه اسپانیایی مارکا، منچستریونایتد به مقاومت خود برابر تلاش رئال مادرید برای جذب داوید دخه‌آ با مبلغی کمتر از آنچه شیاطین سرخ می‌خواهند، ادامه و نام این دروازه‌بان اسپانیایی را در فهرست بازیکنانش برای حضور در بازی پلی‌آف مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا قرار داد.

شیاطین سرخ برای کسب جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، هجدهم آگوست (27 مرداد) در ورزشگاه اولدترافورد میزبان بروژ بلژیک هستند و ظاهراً برای رسیدن به این هدف مهم روی دروازه‌بان اسپانیایی خود حساب کرده‌اند، اما اگر دخه‌‌آ در هر یک از دو بازی رفت یا برگشت این مرحله به میدان برود، برای هیچ تیم دیگری در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد توانست بازی کند و به این ترتیب برای رئال مادریدی که در مرحله گروهی این رقابت‌ها حضور دارد هم نمی‌تواند بازی کند و این اتفاق به احتمال قریب به یقین کهکشانی‌ها را از خرید او در تابستان امسال منصرف می‌کند.

به گزارش تسنیم، تنها یک سال از قرارداد داوید دخه‌آ با منچستریونایتد باقی مانده است و او در صورت عدم تمدید قرارداد خود با شیاطین سرخ می‌تواند سال آینده به عنوان بازیکن آزاد با هر تیمی که می‌خواهد قرارداد امضا کند.

منچستریونایتد علاوه بر دخه‌آ، نام تمام بازیکنان تازه وارد خود از جمله، سرخیو رومرو، متئو دارمیان، مورگان اشنایدرلین، باستین شواین‌اشتایگر و ممفیس دپای را برای مصاف رفت و برگشت با بروژ بلژیک در فهرستی که به یوفا تقدیم کرده، قرار داده است. نام خاویر هرناندس هم با وجود آنکه باشگاه او را برای پیوستن به تیمی دیگر آزاد گذاشته است، در این فهرست قرار دارد.

فهرست بازیکنان منچستریونایتد برای بازی برابر بروژ در پلی‌آف مرحله مقدماتی لیگ اروپا به شرح زیر است:

داوید دخه‌آ، آندرس لینگارد، سرخیو رومرو، سم جانستون، فیل جونز، مارکوس روخو، جانی اوانز، کریس اسمالینگ، لوک شاو، پدی مک‌نایر، متئو دارمیان، تایلر بلاکت، عدنان یانوزای، مایکل کریک، دالی بلیند، اشلی یانگ، آندر هررا، آنتونیو والنسیا، مروان فلینی، مورگان اشنایدرلین، باستین شواین‌اشتایگر، خسه لیندگارد، آندریاس پریرا، ممفیس دپای، خوان ماتا، وین رونی، خاویر هرناندس و جیمز ویلسون


ویدیو مرتبط :
وقتی خداوند به شیاطین هشدار می دهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیاطین سرخ با پیروزی در آخرین دقیقه به تعطیلات رفتند/ برد چلسی و شکست سیتی



هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس

شیاطین سرخ با پیروزی در آخرین دقیقه به تعطیلات رفتند/ برد چلسی و شکست سیتی

در مسابقات هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر انگلستان، منچستریونایتد با پیروزی به تعطیلات رفت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش فارس، در مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر انگلستان تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه خانگی خود اولدترافورد میزبان نیوکسل بود که این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر 3 به سود منچستر به پایان رسید.

نیمه اول این بازی با برتری 2 بر یک نیوکسل به پایان رسید، در این نیمه ابتدا پرش در دقیقه 4 نیوکسل را پیش انداخت اما اوانز یک گل برای منچستر و یک گل به خودی زد تا نتیجه 2 بر یک به سود نیوکسل شود.

در نیمه دوم اورا دقیقه 58 بازی را به تساوی کشاند اما سیسه 68 گل سوم نیوکسل را زد اما این پایان کار نبود و منچستر با گل دقیقه 71 فن‌پرسی بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه ۹۰ این چیچاریتو بود که گل پیروزی منچستر را زد تا این تیم در آخرین بازی نیم‌فصل نیز به پیروزی برسد.

همچنین چلسی نیز که مهمان نوریچ بود با تک گل دقیقه 38 ماتا به پیروزی رسید.

دیگر تیم شهر منچستر نیز این هفته در خانه ساندرلند به میدان رفت که با گل دقیقه 53 جانسون نیم‌فصل را با شکست به پایان رساند.

سایر نتایج:

اورتون 2 - ویگان 1

عثمان 52 و جاگیلکا 77 برای اورتون

کونه 82 برای ویگان

فولام 1 - ساوتهمپتون 1

برباتوف 8 برای فولام

لمبرت 85 برای ساوتهمپتون

ریدینگ 0 - سوانسی 0

کوئینز پارک رنجرز 1 - وست‌برومویچ 2

سیسه 68 برای رنجرز

برانت 29 و گرین 50 برای وست‌برومویچ

فارس