ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین فرصت پرس برای بقا


مدیرعامل باشگاه رئال مادرید به زعم بسیاری از کارشناسان فوتبال اسپانیا آخرین شانس برای حضورش در رئال مادرید را پیش روی خود می‌بیند.

خبرگزاری فارس: بعد از تراژدی حذف از جام حذفی به خاطر اشتباهی مهلک و عجیب در استفاده از بازیکنی که حق بازی نداشت، ناکامی در لالیگا و دور شدن از صدر جدول اکنون تنها موردی که می‌تواند شانس بقای فلورنتینو پرس را در رئال مادرید افزایش بدهد عبور از ولفسبورگ در بازی برگشت است.

رئال مادرید امشب برابر تیمی صف آرایی می‌کند که هر چند زیر سایه ناداوری کاملا مشهود مقابلش تن به شکست دو بر صفر داده به هر حال طبق تابلوی نتایج برای جبران ناکامی خود، کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت.

فلورنتینو پرس از مشاوران خود خواسته در بخش اقتصادی مراقب وضعیت سهام باشگاه باشند اما مشخص است که رئال مادرید در صورت حذف از لیگ قهرمانان اروپا دچار ضررهای مالی شدید خواهد شد و پرس بعد از آن چاره‌ای جز تسلیم مقابل اراده هواداران خشمگین رئال مادرید نخواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
راز بقا -کوسه های فرصت طلب - دوبله فارسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین فرصت برای ثبت حساب بانكی سرپرست خانوار استان تهران



 

 

آخرین فرصت برای ثبت حساب بانكی سرپرستان خانوار استان تهران

ستاد هدفمند كردن یارانه های استان تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام كرد: سرپرستان خانوارهای این استان كه در مهلت تعیین شده قبلی، شماره حساب بانكی خود را به سامانه وزارت رفاه اعلام نكردند 10 روز برای اعلام شماره حساب خود مهلت دارند.

در این اطلاعیه آمده است: این افراد می بایست از امروز 15 شهریور تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 25 شهریور نسبت به اعلام شماره حساب بانكی خود به سامانه وزارت رفاه و تامین اجتماعی به آدرس www.refahi.ir اقدام كنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است : این آخرین فرصت برای اعلام شماره حساب بانكی سرپرستان خانوار است و كسانی كه در این مهلت هم ثبت نام نكنند در این مرحله به آنان یارانه نقدی پرداخت نمی شود.

این ستاد در اطلاعیه دیگری هم از آن دسته از سرپرستان خانوارهایی كه پیشتر شماره حساب خود را جهت واریز نقدی یارانه ها در سامانه الكترونیكی وزارت رفاه و تامین اجتماعی درج كرده ولی حساب آنان به صورت موقت ثبت شده، خواسته شده است از امروز 15 تا 25 شهریور به یكی از طریق زیر به ترتیب اولویت اقدام كنند:

الف - حساب بانكی موجود دیگر خود را كه در سامانه نشان داده می شود را معرفی كنند.

ب - به بانك مورد نظر خود كه پیشتر در سامانه اعلام كرده اند مراجعه و پس از اطمینان از قطعیت حساب خویش دوباره آن را در سامانه وزارت رفاه ثبت كنند.

ج - نسبت به افتتاح حساب جدید در یكی از بانك های كشور اقدام و شماره آن را در سامانه درج كنند و از طریق سامانه مطمئن شوند كه ثبت حساب آنها به صورت قطعی صورت گرفته است.

این ستاد تاكید كرده است كه مهلت ذكر شده برای اعلام شماره حساب بانكی تمدید نخواهد شد..../تحلیل:ایرنا