ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین رقابت پپ و ژوزه / اسامی 10 مربی برتر سال اعلام شد



آخرین رقابت پپ و ژوزه / اسامی 10 مربی برتر سال اعلام شد

به نظر نمی رسد گواردیولا یا مورینیو برنده جایزه امسال بهترین مربی سال باشند

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل -  فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به همراه مجله فرانس فوتبال اسامی 10نامزد کسب جایزه بهترین مربی سال فوتبال جهان را اعلام کردند.  اسامی این 10 مربی به شرح زیر است: 

ویسنته دل بوسکه، اسپانیا، تیم ملی اسپانیا 

روبرتو دی متئو، ایتالیا، چلسی 

الکس فرگوسن، اسکاتلند، منچستریونایتد 

پپ گواردیولا، اسپانیا، سرمربی سابق بارسلونا 

یوپ هاینکس، آلمان، بایرن مونیخ 

یورگن کلاپ، آلمان، بروسیا دورتموند

یوآخیم لو، آلمان، تیم ملی آلمان 

روبرتو مانچینی، ایتالیا، منچسترسیتی 

ژوزه مورینیو، پرتغال، رئال مادرید 

چزاره پراندلی، ایتالیا، تیم ملی ایتالیا

از بین این مربیان، سه مربی به همراه سه مربی تیم های زنان، سه بازیکن تیم های مردان و سه بازیکن تیم های زنان که بیشترین آرا را کسب کرده اند به عنوان نامزدهای نهایی روز 29 نوامبر (9 آذر) در سائوپائولوی برزیل اعلام خواهند شد.

اماتصمیم نهایی برای انتخاب بهترین مربی سال جهان پس از رأی گیری از کاپیتان ها و سرمربیان تیم های ملی مردان و همچنین نمایندگان رسانه های بین المللی منتخب مجله فرانس فوتبال گرفته خواهد شد.

برندگان این جایزه و توپ طلای فیفا سپس به طور همزمان روز 7 ژانویه سال 2013 طی مراسم ویژه ای در زوریخ معرفی می شوند. 

دراین مراسم فهرست بازیکنان تیم منتخب فیفا، برنده جایزه پوشکاش برای زننده زیباترین گل جهان ، برنده جایزه ریاست و برنده جایزه بازی جوانمردانه نیز معرفی خواهند شد./گل

 


ویدیو مرتبط :
اسامی نفرات برتر کنکور اعلام شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوگل فهرست 10 جستجوی برتر سال 2013 را اعلام کرد/ ماندلا در صدر جدول



اخبار,اخبار گوناگون,جستجوی برتر سال 2013در گوگل

 

 اخبار گوناگون - با بررسی اطلاعات 72 کشور
گوگل فهرست 10 جستجوی برتر سال 2013 را اعلام کرد/ ماندلا در صدر جدول

موتور جستجوی گوگل فهرست 10 عبارت را که در سال 2013 بیشتر جستجوی شده اند اعلام کرد.

به گزارش مهر، شرکت گوگل فهرست 10 جستجوی برتر سال 2013 را دیروز سه شنبه 27 آذر ماه منتشر کرد که نشان می دهد در گذشت دو نفر در روزهای پایانی سال میلادی اولین سطرهای این فهرست را تشکیل داده اند.

نسلون ماندلا اولین رئیس جمهور سیاه پوست آفریقای جنوبی و پل واکر هنرپیشه فیلمهای دنباله دار "سریع و خشمگین" در ردیف اول و دوم عبارتهای جستجوی شده فهرست جهانی گوگل قرار گرفته اند که با بررسی اطلاعات 72 کشور به دست آمده است. این بررسی های بزرگترین نمونه ای محسوب می شود که تاکنون گوگل برای اعلام این فهرست انجام داده است.


  فهرست 10 جستجوی برتر گوگل در سال 2013
1 نلسون ماندلا 6 ماراتون بوستون
2 پل واکر 7 نوزاد سلطنتی انگلستان
3   آی فون 5 اس 8 گلکسی اس 4
4 کوری مونتیت 9 پلی استیشن 4
5 نوعی حرکات موزون 10 کره شمالی

 

جستجوی نام نلسون ماندلا حتی پیش از درگذشت این شخصیت مشهور و نمادین آفریقای جنوبی در اوایل ماه جاری در صدر فهرست جستجوها قرار داشت اما مرگ وی در 95 سالگی سیلی از جستجوها را برای کسب اطلاعات درباره زندگی و مرگ وی رقم زد و این امر موجب شد که نامش در صدر فهرست جستجوها قرار گیرد.

 

پل واکر هنرپیشه بیشتر برای بازی در فیلمهای " سریع و خشمگین" شاخته می شود ماه گذشته در اثر یک تصادف اتومبیل درگذشت. جستجو برای آی فون 5اس اپل در ردیف سوم قرار گرفت و پس از آن نام " کوری مونتیت" باز هم یک هنرپیشه در ردیف بعدی قرار گرفت. جستجوی نام یک نوع حرکات موزون، ماراتن بوستن، 

 

نوزاد سلطنتی انگلستان، گلکسی اس 4 سامسونگ، پلی استیشن 4 و کره شمالی سایر بخشهای فهرست 10 موردی گوگل را تشکیل داده اند. این شرکت با بررسی 1 تریلیون جستجو فهرست سالانه Zeitgeist (روح زمان) را منتشر می کند.

اخبار گوناگون - مهر