ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین رده بندی فیفا؛ ایران صدرنشین اسیا



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - آخرین رده بندی فیفا؛ ایران صدرنشین اسیا

بر اساس آخرین رنکینگ ماهانه فیفا تیم ملی فوتبال ایران در رده اول آسیا و 51 دنیا قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رنکینگ ماهیانه فیفا که امروز پنجشنبه منتشر شد صدرنشینی خود را در آسیا حفظ کرد. تیم کشورمان همچنین در رده‌بندی کلی فیفا رده 51 دنیا را به خود اختصاص داده است.

بر اساس اعلام سایت رسمی فیفا تیم ایران با کسب 558 امتیاز جایگاه قبلی خود را در رده اول آسیا و 51 دنیا حفظ کرد. تیم ژاپن نیز با 563 امتیاز و بدون تغییر جایگاه در رده دوم آسیا و 54 جهان قرار دارد. کره جنوبی با 478 امتیاز در رده سوم آسیا و 69 رده‌بندی کلی ایستاده است و تیم ازبکستان با 464 امتیاز و سه پله صعود در رده چهارم آسیا و هفتاد و یکم دنیا قرار دارد.

در این رنکینگ تیم آلمان با 1725 امتیاز اول است و آرژانتین با 1538 امتیاز در رده دوم قرار دارد. کلمبیا نیز با 1450 امتیاز تیم سوم رنکنیگ به شمار می‌رود. تیم های بلژیک، هلند، برزیل، پرتغال، فرانسه، اسپانیا و اروگوئه نیز در رده های چهارم تا دهم قرار دارند.
اخبار ورزشی - مهر


ویدیو مرتبط :
صعود ده پله ای در رده بندی فیفا؛ فوتبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جایگاه ایران در آخرین رده بندی فیفا



اخبار,اخبارورزشی, جدول بهترین تیم‌های جهان


 اخبار ورزشی  - سقوط ایران در رده بندی فیفا/ جایگاه اول آسیا از دست رفت

در بین‌ تیم‌های آسیایی ژاپن با ایستادن در جایگاه 53 در صدر قرار دارد و پس از این کشور، ایران، کره جنوبی و ازبکستان قرار گرفته‌اند.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رده بندی فیفا با 5 پله سقوط، رده نخست آسیا را از دست داد.
 
به گزارش ایسنا، فیفا رده‌بندی ماه نوامبر را اعلام کرد که بر این اساس، تیم ملی فوتبال ایران با 5 رده سقوط در رده‌ی 56 جهان و دوم آسیا ایستاد.
 
در ماهی که گذشت تیم ملی فوتبال، تنها یک دیدار دوستانه برابر کره‌جنوبی انجام داد که پیروزی یک بر صفر به سود ایران رقم خورد.
 
در بین‌ تیم‌های آسیایی ژاپن با ایستادن در جایگاه 53 در صدر قرار دارد و پس از این کشور، ایران، کره جنوبی و ازبکستان قرار گرفته‌اند.
 
در آخرین رده‌بندی فیفا، در صدر جدول بهترین تیم‌های جهان تغییر خاصی به وجود نیامده و همچنان تیم‌های آلمان و آرژانتین (قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی 201) در رده‌های اول و دوم ایستاده‌اند. تیم‌های سوم و ششم نیز بدون هیچ تغییری نسبت به ماه گذشته اعلام شده‌اند.
 
فهرست ده تیم برتر جهان
1- آلمان
2- آرژانتین
3- کلمبیا
4- بلژیک
5-هلند
 6-برزیل
7-پرتغال
8-فرانسه
9-اسپانیا
10- اروگوئه


 اخبارورزشی  - ایسنا