ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین رده‌بندی 10 فوتبالیست پر درآمد دنیا



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پردرآمدترین بازیکنان

آخرین رده‌بندی پر در‌آمدترین فوتبالیست‌های دنیا منتشر شد.

به گزارش فارس، مجله forbes ده فوتبالیست پر درآمد حال حاضر جهان را معرفی کرد.

البته 10 نفر اول فوتبالیست‌هایی هستند که در لالیگا و لیگ جزیره توپ می‌زنند و هیچ نامی از بازیکنان شاغل در سری آ و بوندس‌لیگا در بین 10 نفر ابتدایی دیده نمی‌شود و تنها زلاتان ابراهیموویچ توانسته این رویه را به هم بزند.

پیش از این مسی در رده‌بندی قبلی در صدر قرار داشت اما در رده‌بندی جدیدی رونالدو از مسی پیشی گرفته است.

لیست 10 بازیکن پر درآمد دنیا را در زیر می‌بینید:

1- رونالدو با 88 میلیون دلار/رئال مادرید

2- مسی با 77 میلیون دلار/بارسلونا

3- ابراهیموویچ با 37 میلیون دلار/سن ژرمن

4- نیمار با 36 میلیون دلار/بارسلونا

5- گرت بیل با 34 میلیون دلار/رئال مادرید

6- رونی با 26 میلیون دلار/منچستر یوناتید

7- آگوئرو با 24 میلیون دلار/من‌سیتی

8- لوئیس سوارز با 23 میلیون دلار/بارسلونا

9- ادن هازارد با 22 میلیون دلار/چلسی

10 فابرگاس با 21 میلیون دلار/چلسی

نکته جالب این لیست حضور 4 بایکن از لیگ برتر انگلیس و 5 بازیکن از لالیگا در فهرست نهایی است.

 


ویدیو مرتبط :
10 فوتبالیست پر درآمد دنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 شغل پر درآمد دنیا


در اینجا چند نمونه از مشاغلی كه در بیشتر كشورهای دنیا در مقایسه با مشاغل دیگر از ابتدا حقوق خوبی داشته و حوزه‌های شغلی كه معمولا بیشترین درآمد را دارند، عنوان می‌كنیم.




صبح بخیر: بیشتر مردم دلشان می‌خواهد كه درست پس از اتمام تحصیلات‌شان یا حتی حین تحصیل، شغلی با حقوق و مزایای عالی داشته باشند. بسیاری از افراد به جای اینكه سالیان دراز كار كنند تا به موقعیت شغلی بهتر و حقوق بالاتر دست یابند، ترجیح می‌دهند به‌دنبال گرفتن مداركی بروند كه آنها را به درآمد بالا، آن هم درست از زمان آغاز كار، برساند. در اینجا چند نمونه از مشاغلی كه در بیشتر كشورهای دنیا در مقایسه با مشاغل دیگر از ابتدا حقوق خوبی داشته و حوزه‌های شغلی كه معمولا بیشترین درآمد را دارند، عنوان می‌كنیم.


مهندسی سخت افزار كامپیوتر

 آنها سخت‌افزارهای كامپیوتر یا همان قطعات را بررسی، آزمایش، طراحی و مدیریت می‌كنند. آنها برای موفقیت بیشتر مجبورند با توجه به تغییرات سریعی كه در جهت گسترش این حوزه اتفاق می‌افتد، اطلاعات و مطالعات خود را مطابق با دانش روز نگه دارند.





مهندسی نفت و پتروشیمی

آنها گازهای طبیعی و نفت خام را از زمین استخراج می‌كنند. مهندسان این رشته پس‌زمینه‌ای در رشته‌های ریاضی، ژئوفیزیك، زمین‌شناسی و روش‌های فنی استخراج دارند و در شركت‌های نفت و گاز یا شركت‌های خصوصی وابسته مشغول به كار می‌شوند.





مهندسی برق

گستره‌كاری كه این مهندسان انجام می‌دهند زیاد است و آنها می‌توانند در زمینه دامنه وسیعی از تولیدات مانند روبات‌ها، ماشین‌ها، سیستم‌های كابل‌كشی مربوط به ساختمان یا تجهیزات پزشكی فعالیت كنند.





برنامه‌نویسی كامپیوتر

برنامه‌نویسان كامپیوتر برنامه‌های مورد نیاز سیستم‌های كامپیوتری را می‌نویسند و به روزرسانی یا اصلاح می‌كنند. با توجه به گسترش كاربرد كامپیوتر در جهان این شغل زمینه فعالیت زیادی دارد.





كارگزاری بورس

این افراد سواد حرفه‌ای در زمینه بورس و انواع سهام دارند و كار اصلی آنها خرید و فروش سهام و فعالیت در بازار بورس است.





اقتصاددانان

این افراد معمولا مدرك دكترا در یكی از گرایش‌های علم اقتصاد دارند و در مورد توزیع منابع برای تولید كالا و خدمات مطالعه می‌كنند. آنها همچنین وضعیت مسائل مالی و اجتماعی كه بر تجارت جهانی اثر می‌گذارد را پیش‌بینی و تجزیه و تحلیل می‌كنند.





خدمات درمانی خانگی

این افراد فارغ‌التحصیلان رشته‌های بهداشت و درمان هستند و با مجوزهای مخصوص، مراكز خدمات درمانی در خانه راه می‌اندازند تا فعالیت‌های درمانی برای بیماران و سالمندان را در خانه‌هایشان انجام دهند.





مدیران تحلیلگر

این یكی از مشاغل نسبتا جدید است كه فارغ‌التحصیلان رشته «MBA» برعهده می‌گیرند. آنها مطالعه و تحقیق می‌كنند و برای مشاغل و تجارت‌ها، طرح‌های استراتژیك می‌سازند. مسئولیت این مدیران حل مشكلات و ارائه توصیه‌های لازم به مدیران است.





مدیر امنیت شبكه


چنین فردی داده‌ها را با استفاده از نرم افزارهای مخصوص، جمع‌آوری، ذخیره‌سازی و سازمان‌دهی می‌كند. مهندس نرم‌افزاری كه با عنوان مدیر امنیت شبكه مشغول كار می‌شود احتیاجات كاربران را تجزیه و تحلیل كرده و پایگاه داده‌ای ایجاد می‌كند كه از نظر امنیت و یكپارچگی بی‌نقص باشد.





مهندسی معماری و شهرسازی


این افراد پروژه‌های شهری مثل فضاهای سبز را برای ایجاد هماهنگی و هارمونی در شهر طراحی می‌كنند و در كل معماران فضای شهری هستند.