ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین خبر های داغ بازار نقل و انتقالات پرسپولیس / سرخ ها به دنبال دروازه بان ملی پوش



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - آخرین خبر های داغ بازار نقل و انتقالات پرسپولیس / سرخ ها به دنبال دروازه بان ملی پوش

علیرضا رحیمی می‌گوید دایی لیست مازادی برای فصل جدید به او نداده است.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جدایی رضا حقیقی از این تیم اظهار کرد: فکر نمی‌کنم موضوعی در این رابطه مطرح باشد. هنوز صحبتی انجام نشده است. دایی هم لیست مازادی به من نداده است.

او درباره طلب باشگاه عجمان در پرونده خلعتبری گفت: چه بخواهیم چه نخواهیم این مبلغ بدهی را باید پرداخت کنیم. مکاتباتی هم با آنها داشته‌ایم و به زودی با این باشگاه به توافق می‌رسیم.

رحیمی همچنین درباره برگزاری دیدار دوستانه با رئال‌مادرید پس از جام‌جهانی گفت: به تازگی پرونده این بازی را مرور کرده‌ام و باید همه جوانب را بسنجیم. اگر قرار باشد دیدار دوستانه‌ای برگزار کنیم باید با هماهنگی سرمربی تیم باشد اما این پرونده را پیگیری می‌کنم.

گفتنی است، نیلسون کوریا دروازه بان برزیلی پرسپولیس که در این دو فصل عملکرد خوبی داشته راهی کشورش شده اما در شرایطی که گفته می شود دایی به وی نیاز دارد، هنوز بازگشت وی قطعی نشده است.

بعد از اتفاقاتی که در دیدار پرسپولیس و راه آهن افتاد و نیلسون مصاحبه کرد و گفت که مشکلات مالی باعث نتیجه نگرفتن پرسپولیس شد دایی تصمیم گرفته برای فصل بعد به فکر دیگر گزینه ها هم باشد و اگر نتوانست دروازه بان ایده آلی پیدا کند، بار دیگر به سراغ نیلسون برود.

جالب است بدانید سرمربی پرسپولیس از علیرضا رحیمی خواسته با توجه به رابطه خوبی که با رحمان احمدی دارد او را به پرسپولیس بیاورد و قرارداد نیلسون را تمدید نکند.

قرار است رحیمی جلسه ای را با احمدی برگزار کند چون خود رحیمی قرارداد گلر تیم ملی را با سپاهان در فصل گذشته منعقد کرده و می داند که احمدی با زرد پوشان قرار داد دارد.

گفتنی است، علی دایی پس از کسب اطلاع دقیق از تاریخ تولد بازیکنان زیر 23 سال و امید، لیست نهایی بازیکنان مد نظرش برای فصل آینده را به انضمام زمان شروع تمرینات، اردوهای آمادگی‌سازی و تقویم کاری را به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار داغ نقل و انتقالاتی از پرسپولیس؛ از دروازه بان نام دار تا مهاجم لهستانی در فهرست سرخ ها



اخبار,اخبارورزشی, سرمربی كروات پرسپولیس

سرمربی كروات پرسپولیس نام رحمتی را در صدر فهرست بازیکنان درخواستی‌اش گذاشته اما باشگاه گلر سابق تیم ملی را نمی‌خواهد.

 برانکو ایوانکوویچ اگر چه اجازه رسانه‌ای کردن لیست تیم فصل آینده‌اش را به باشگاه نداده اما گفته که برای تقویت پرسپولیس قصد دارد هم دروازه‌بان جدید به خدمت بگیرد، هم در پست‌های دفاع میانی و چپ و راست بازیکن جذب کند و هم یکی دو تا هافبک دفاعی و نفوذی.

 مهاجم هم اگر مهدی طارمی تصمیم به رفتن بگیرد، دیگر نیاز پرسپولیس خواهد بود که البته سرمربی کروات از باشگاه خواسته اولویت را روی جذب بازیکن خارجی بگذارد.

 از سوی دیگر گفته می شود برانكو برای دفاع میانی یک کروات و برای نوک خط حمله یک لهستانی را می‌خواهد. با این حساب او که به تادئو، اومانیا و گابریل اعتقادی ندارد، فهرست خارجی‌های تیمش را با سلیقه خودش پر خواهد کرد.

 با توجه به نقایصی که در فصل گذشته وجود داشت و تیم از آن لطمات بسیاری دید به نظر می‌رسد جذب مدافع چپ و راست باید در اولویت باشد. برانکو مهره‌هایی نظیر مهدی جعفرپور و مبین میردورقی را نمی‌خواهد و با وجود حفظ بابک حاتمی، دنبال مدافع راست خواهد بود.

 برای دفاع چپ خبر آزاد شدن مهرداد جماعتی از فولاد می‌تواند خبر خوبی برای پرسپولیس باشد و اگر سپاهان خیلی زود کاپیتان جوان فولاد را غر نزند، پرسپولیسی‌ها می‌توانند سراغ او بروند.

در پست مدافع راست نیز رامین رضاییان تنها گزینه‌ای است که نامش رسانه‌ای شده اما این مدافع ملی‌پوش چند مشتری بزرگ از جمله سپاهان دارد و حتی شنیده می‌شود با این باشگاه توافق کرده است.

 در پست هافبک دفاعی اوضاع کمی مبهم است. علیرضا عزت کرامت گزینه‌ای که نامش چندین بار در هفته‌های گذشته مطرح شد علی‌رغم حرف و حدیث‌ها در تیم خودش نفت ماند تا همچنان بازوبند کاپیتانی تیمش را ببندد. کمال کامیابی‌نیا دیگر گزینه‌ای بود که اسمش حول و حوش پرسپولیس شنیده شد اما از او هم خبر جدیدی نیست.

 در خط میانی اگر محمد نوری بماند، از آنجا که برانکو، صادقیان را نمی‌خواهد باز هم پرسپولیس یک هافبک بازیساز نیاز دارد و باید یک پلی‌میکر در پست 10 جذب شود. اگر هم نوری برود که اوضاع بدتر خواهد شد و باید دو هافبک با این خصوصیات جذب کرد مگر اینکه برانکو روی احمد نوراللهی جوان در فاز حمله هم حساب کند و به او به عنوان یک هافبک تهاجمی هم نگاه کند.

 گفتیم احمد نوراللهی و یادمان افتاد او 6 بازی ابتدای فصل پرسپولیس را از دست خواهد داد و با توجه به سیستم بازی پرسپولیس، برانکو نیاز به دو هافبک تدافعی دیگر دارد که یکی‌شان کنار کفشگری بازی کند.

اما در خط حمله هم صحبت از جذب یک مهاجم لهستانی است و اگر مهدی طارمی هم حفظ شود شاید نیازی به جذب مهاجم نوک نباشد. در خط میانی هم پرسپولیس پر است از بال کناری و بنابراین نیازی به جذب بازیکن جدید در این پست‌ها احساس نمی‌شود؛‌البته به شرطی که عالیشاه بهترین مهره سرخ‌ها در این پست حفظ شود.

اما شاید مهم‌ترین گزینه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گزینه دروازه‌بانی است. پرسپولیس یک دروازه‌بان شاخص می‌خواهد. حالا برخی می‌گویند پرسپولیس و برانکو برای سوشا یک رقیب خوب و درجه یک می‌خواهند و برخی دیگر معتقدند باشگاه سوشا را هم نمی‌خواهد و با رفتن احتمالی مسعود همامی، پرسپولیس دو دروازه‌بان جذب خواهد کرد.

 اما سوال مهم این است که دروازه‌بان مد نظر پرسپولیس کیست؟ پرسپولیس دروازه‌بان بزرگی می‌خواهد که به اندازه سوشا فراز و فرود نداشته باشد و خیال برانکو را راحت کند. گفته می‌شد بیرانوند می‌تواند دروازه پرسپولیس را بیمه کند که او هم با نفت تمدید کرد.

از طرفی گفته می‌شود برانکو مهدی رحمتی را می‌خواهد و پایش را توی یک کفش کرده که شاگرد سابقش در تیم ملی را جذب کنند. داستان جذب مهدی رحمتی از حدود دو ماه پیش کلید خورد که قرار بود حسین هدایتی پول‌هایش را به سمت پرسپولیس روانه کند اما با کمرنگ شدن حضور عابربانک در رأس باشگاه، این داستان کمرنگ شد.

با این حال برانکو نام رحمتی را در صدر فهرست بازیکنان درخواستی‌اش گذاشته اما باشگاه گلر سابق تیم ملی را نمی‌خواهد. مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقدند رحمتی دروازه‌بان فوق‌العاده گرانقیمتی است و البته شرط و شروط زیاد دارد.

رحمتی فصل قبل گرانقیمت‌ترین بازیکن لیگ برتر بود و پرسپولیس شاید نیمی از مبلغ قرارداد او با پیکان را هم نتواند بدهد. از سوی دیگر رحمتی از جمله بازیکنانی است که شرط و شروط زیادی دارند و در قراردادهای‌شان بندهای عجیبی گنجانده می‌شود.

این مسائل و البته استقلالی بودن رحمتی باعث شده باشگاه با برانکو مخالف باشد. البته این را هم باید  در نظر گرفت که رحمتی خودش را یک استقلالی می‌داند و درصدد بازگشت به تیم محبوبش قرار گرفته و بعید است به پرسپولیس جواب مثبت دهد.
 
با این‌حال سوال اینجاست که پرسپولیس برای دروازه سراغ کدام گلر خواهد رفت یا اصلا کدام دروازه‌بان را پیدا می‌کند که بتواند دروازه این تیم را در لیگ پانزدهم بیمه کند؟

 اخبار  ورزشی  -  ایران ورزشی