ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین خبر از اسپانسر جدید لباس تیم ملی


اسپانسر جدید لباس‌های تیم ملی تا پایان ماه جاری میلادی مشخص می‌شود.

خبرگزاری فارس: طبق اعلام مسئولان کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، اسپانسر جدید لباس‌های تیم ملی تا پایان ماه جاری میلادی مشخص می‌شود.

بر همین اساس مذاکرات همچنان با برندهای مختلف ایتالیایی، چینی، آلمانی و اسپانیایی ادامه دارد و قرار است به زودی قرارداد 3 یا 4 ساله با یکی از این برندها امضا شود.

شنیده می‌شود مذاکرات با آدیداس دوباره آغاز شده و این برند آلمانی با شرایط جدیدی، یک پیشنهاد دیگر را به فدراسیون فوتبال ایران برای اسپانسرینگ پیراهن‌های تیم ملی ارائه کرده است.

در عین حال برند ایتالیایی جیووا که به تازگی به بازار ایران راه پیدا کرده و در فصل جدید لیگ برتر نیز با ‌تیم‌های سایپا و سیاه‌جامگان همکاری می‌کند در ارتباط با این امر به فدراسیون فوتبال ایران به تازگی پیشنهاد خود را ارائه کرده است.

البته طبق توافق با فدراسیون فوتبال تا زمانی که برند جدیدی برای تیم ملی مشخص نشود، همکاری با شرکت آلمانی آل‌اشپورت همچنان ادامه خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته برای ارتقای جایگاه تیم کاراته در مسابقات قهرمانی آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین خبر از مذاکرات فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی



اخبار,اخبارورزشی,کی روش

 

 اخبارر ورزشی - آخرین خبر از مذاکرات فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی/کفاشیان در حال تنظیم متن نهایی قرارداد کروش

خبرهای رسیده از توافق نهایی فدراسیون فوتبال با کارلوس کروش حکایت دارد؛ تا جایی که متن نهایی قرارداد هم در امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال در حال تنظیم است.

امروز (چهارشنبه) همه اصحاب رسانه منتظر امضای قرارداد کروش یا شنیدن خبر جدایی مربی پرتغالی از تیم ملی ایران هستند اما خبرهای رسیده حاکی از توافق نهایی فدراسیون با کارلوس کروش است تا جایی که متن نهایی قرارداد هم در امور بین‌الملل فدراسیون در حال تنظیم است.

ظاهرا علی کفاشیان امروز صبح در دفتر خود در کنار مشاورانش در حال بررسی و تنظیم نهایی متن قرارداد کروش هستند تا پس از آماده شدن کار به او اطلاع دهند تا کروش هم به فدراسیون فوتبال برود.

از طرفی کروش هم منتظر تماس فدراسیون است. طرفین از طریق ایمیل با هم در ارتباط هستند و به نظر می‌رسد امروز کار به سرانجام برسد. گفته می‌شود کروش که پیش از این عنوان کرده بود دیگر فقط برای امضای قرارداد به فدراسیون می‌آید و مذاکرات را تمام شده می‌داند، عصر امروز به فدراسیون دعوت شود.


  اخبار ورزشی - ایسنا