ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین خبرهای بازار نقل و انتقالات/فعالیت گسترده پرسپولیس/خانه تکانی اساسی استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - آخرین وضعیت نقل و انتقالات فوتبال
آخرین خبرهای بازار نقل و انتقالات/فعالیت گسترده پرسپولیس/خانه تکانی اساسی استقلال

در حالیکه فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال از فردا 10 آذر ماه شروع می‌شود اما اکثر تیم‌های لیگ برتر از مدتی پیش برای رفع نقاط ضعف‌شان در نیم فصل قبل دوم فعالیتشان را آغاز کردند.

 فصل نقل و انتقالات لیگ برتر از فردا شروع می‌شود و اکثر تیم‌های لیگ برتر به تکاپو افتادند تا بهترین بازیکنان را برای نیم فصل دوم جذب کنند.

* سرخپوشان‌ یک بازیکن برزیلی جذب کردند
 تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور مقتدرانه در  نیم فصل دوم لیگ برتر به دنبال جذب بازیکنان مد نظرش است.
 
 در حالیکه گفته می شود پیوستن رضا خالقی‌فر هافبک راه ‌آهن‌ به تیم پرسپولیس قطعی شده است اما حمید استیلی بیان کرده که خواهان معارفه خالقی فر با خانزاده هافبک پرسپولیس‌ است 
 
پرسپولیسی‌ها به پیشنهاد راه آهنی‌ها جواب منفی دادند و بیان کردند که قصد ندارند خانزاده را از دست بدهند و حفظ این بازیکن سیاست باشگاه‌شان  است به هر حال خالقی فربه صورت قرضی به پرسپولیس پیوست.
 
 ژائو فرانسیسکو‌ ملقب به "سالس" مهاجم 28 ساله برزیلی که سابقه بازی در باشگاه‌های دسته دو برزیل و دسته دو پرتغال و همچنین‌ باشگاه‌ةای دسته دوم ژاپن‌ را در کارنامه‌اش دارد با عقد قرار داد یکساله‌ پرسپولیس پیوست و قرار است از امروز در تمرینات‌ این تیم شرکت کند.
 
 رودریگو‌ بازیکن دیگر برزیلی هم به توافقات اولیه با باشگاه پرسپولیس‌ رسیده است و قرار است بعد از تائید تست پزشکی‌اش با پرسپولیس‌ قرار داد ببندد.
 
 گفتنی است، بازیکن 28 ساله سوئدی‌ که هم پست صادقیان است در سوپر لیگ ترکیه بازی می‌کند وی بیش‌تر 4 قهرمانی را با تیم آ.ا.گ در لیگ سوئد بدست آورده و 22 بازی هم برای تیم امید سوئد در کارنامه ورزشی‌اش دارد این بازیکن سوئدی‌ هم قرار است به ایران بیاید و اگر با تیم پرسپولیس به توافق رسید نیم فصل دوم در این تیم بازی کند.
 
به علاوه پرسپولیس، یک مدافع راست می‌خواهد که طبق گفته‌های مسئولان فولاد خوزستان، درخشان با یوسف وکیا مدافعشان صحبت کرده است.
 
 به هر حال سرپرست و مربی فولاد خوزستان مدعی شدند که فایل صوتی تماس درخشان با وکیا را دارند بر این اساس وکیل درخشان قرا راست از این دو نفر به خاطر نشر اکاذیب شکایت کند.
 
بر این اساس این موضوع به گونه‌ای  پیش رفته که دیگر تصور تماشای وکیا با پیراهن پرسپولیس دور از ذهن است .
 
رضا نوروزی مهاجم پرسپولیس همان ابتدای فصل مصدوم و چند ماه از حضور در میادین دور شد مصدومیت‌های پشت سر هم‌ عباس زاده باعث شده که درخشان تنها به هادی نوروزی  دلخوش باشد.
 
 بر طبق شنیده‌ها، رضا قوچان نژاد و ویلیام آتشکده در لیست خرید درخشان برای نیم فصل دوم هستند اما مسئولان این تیم جذب این دو بازیکن را تکذیب کردند رضا قوچان نژاد از شایعه پرسپولیس شدنش در نقل و انتقالات زمستانی تعجب کرده است چرا که وی دو سال دیگر با چارلتون قرار داد دارد.
 
طبق شنیده‌ها، باشگاه پرسپولیس به سایپا نامه نوشته و خواهان جذب بابک حاجتی شده است که این درخواست مورد موافقت نگرفته است.
 
نارنجی‌پوشان سایپا در واکنش به درخواست سرخپوشان، نیلسون را طلب کردند همچنین این بار 250 میلیون برای رضایتنامه‌ حاتمی قیمت گذاشتند اما پرسپولیسی‌ها با این معاوضه مخالفت کردند همچنین مسئولان پرسپولیس اعلام کردند که به هر دو دروازه بانشان احتیاج دارند و صحبتی در مورد رفتن سوشا مکانی مطرح نشده است به هر حال پرسپولیس برای انتقال قرضی ابراهیم شکوری ،کاوه رضایی و بابک حاتمی اقدام کرده است بر طبق شنیده‌ها رضا حقیقی هافبک پرسپولیس در لیست خرید قلعه‌نویی برای نیم فصل دوم قرار دارد اما سرمربی آبی پوشان این موضوع را تکذیب کرد.
 
حمید درخشان هم بیان کرده که هر بازیکنی که دلش با پرسپولیس نیست می‌تواند از این تیم برود همچنین رضا حقیقی با یک تیم کویتی برای نیم فصل دوم مذاکراتی انجام داده است.
 
گفتنی است: مهدی جعفر پور که در هفته های پایانی نیم فصل اول لیگ چهاردهم به پرسپولیس پیوست نتوانسته انتظارات پرسپولیسی‌ها را برآورده کند باید دید بازیکنان جدید می‌توانند خلا بازیکنان جدا شده همچون پولادی و ماهینی را پر کنند یا نه؟!

شایان ذکر است: حمید درخشان بیان کرده  که با جذب بازیکنان برزیلی، فقط یک بازیکن خارجی دیگر را می تواند جذب کند.

*خانه تکانی اساسی استقلال برای نیم فصل دوم
 آبی پوشان استقلال برای اینکه نقاط ضعفشان را در نیم فصل دوم برطرف کنند به دنبال جذب بازیکنان با کیفیت هستند.
 
 مجید حسینی بازیکن 18 ساله سایپا و ملی پوش تیم ملی جوانان نخستین خرید نیم فصل دوم استقلال محسوب می‌شود.
 
 میلاد سلیمان فلاح هم دومین خرید استقلال در نیم فصل دوم خواهد بود استقلالی‌ها پس از توافق با مدافع تیم ملی  جوانان، به سراغ مهاجم نفت مسجد سلیمان رفتند و سپس از مذاکرات لازم این بازیکن را جذب کردند اما هنوز قرار داد رسمی با این بازیکن بسته نشده است اما گفته می‌شود کارهای مربوط به انتقال وی به استقلال انجام شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مدتی پیش بود که امیر قلعه نویی طی مذاکراتی پنهانی با پژمان منتظری درصدد برآمد تا رضایت این بازیکن را برای بازگشت به جمع آب‌پوشان جلب کند.

هم‌اکنون با توجه به ضعف شدید استقلال در خط دفاع مثل اینکه مدیران این باشگاه وارد عمل شدند و باب مذاکره را با منتظری بازگردند.

طبق این خبر استقلالی‌ها در تلاش هستند تا هر طور شده مدافع سابق شان را بازگردانند تا با حضور وی ، خط دفاع تیم تا حدودی سرو سامان پیدا کند. رضا عنایتی مهاجم پدیده مشهد هم در لیست بازیکنان مد نظر استقلال در نیم فصل دوم قرار دارد. این بازیکن در واکنش به پیشنهاد استقلال بیان کرده که علاقمند است به خانه خود بازگردد. همچنین عنایتی بیان کرده که بعنوان یک بازکن حرفه‌ای دوست ندارد و شرایطی فراهم شود که برقرادادش با پدیده خدشه‌ای وارد شود.

بر طبق شنیده‌ها، جابر انصاری بازیکن گسترش فولاد تبریز مد نظر استقلالی هاست اما آذرنیا سرپرست این تیم بیان کرده حضور انصتاری در استقلال شایعه است و این مسئله صحت ندارد. وحید طالب‌لو دروازبان راه‌آهن در واکنش به پیشنهاد استقلال گفته که اگر قرار است باشگاهی بازیکنی را بخواهد باید به او پیشنهاد رسمی بدهد.
 
همچنین عملکرد ضعیف فروزان در دروازه استقلال این شایعه را در اردوگاه آبی‌پوشان به وجود آورده که مهدی رحمتی قرار است به استقلال بازگردد اما بر طبق شنیده‌ها مهدی رحمتی نیم فصل دوم به سپاهان می‌پیوندند و اگر این انتقال صورت بگیرد هر دو دروازبان تیم اصفهانی رفتنی می‌شوند.

گفتنی است پژمان نوری با گرفتن رضایتنامه‌اش از باشگاه استقلال راهی ملوان بندر انزلی شد تا به تیم سابقش برای جدا شدن از قعر جدول کمک کند. آندارانیک تیموریان بالاخره پای حرفهایش ایستاد و از استقلال قرار است جدا شود. وی قرار است رضایت نامه‌اش را گیرد و در نیم فصل دوم به یک تیم دیگر برود . آندرانیک تیموریان از چند باشگاه لیگ برتری از جمله سپاهان ، تراکتورسازی و پدیده پیشنهاد دارد اما سپاهانی ها این موضوع را تکذیب کردند.

بر طبق شنیده‌ها مدیر برنامه پژمان منتظری در حال فراهم کردن مقدمات حضور خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان در قطر است. طبق شنیده‌ها هاشم بیگ‌زاده هم احتمال دارد از استقلال جدا و به سپاهان بپیوندد.


یعقوب کریمی با حرف و حدیث زیادی به استقلال آمد. در مورد این بازیکن گفته می‌شود که برای حضور در جمع آبی‌پوشان بخش عمده‌ای از قرارداد خود را به سپاهانی‌ها بخشید تا به استقلال دوباره بازگردد اما این بازیکن نتوانست جایگاه ثابتی در استقلال برای خود دست و پا کند و در بیشتر مواقع زیر سایه بیگ‌زاده بود و زمانی که بیگ‌زده مصدوم بود برای آبی‌پوشان بازی می‌کرد.

کریمی از شرایطش در استقلال راضی نیست و به خوبی می‌داند که تا وقتی بیگ‌زاده آماده است باید قید بازی در استقلال را بزند. از همین رو قرار است گفتگویی با قلعه نویی داشته باشد تا تکلیفش را برای نیم فصل دوم روشن کند. میلاد فخرادینی مدافع محبوب قلعه نویی بعد از اشتباهش در دربی 79 از چشم قلعه نویی افتاده است . وی این روزها بارها از جدایی‌اش و پیشنهاد از لیگ جی ژاپن گفته است.

به نظر می‌رسد استقلال برای نیم فصل دوم یک خانه‌تکانی اساسی داشته باشد. همچنین نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال بیان کرده که قرار است اتفاقات زیادی در مورد جابجایی در استقلال رخ دهد.


 همچنین وی بیان کرده که قلعه‌نویی نام سه بازیکن را برای خرید در نیم فصل 2 باشگاه داده است و مسئولان پیگیر مذاکرات با بازیکنان مد نظر قلعه‌نویی هستند.
 
* پدیده به دنبال تقویت تیمش برای نیم فصل دوم
باشگاه پدیده برای تقویت خود در نیم فصل دوم دست روی بازیکنان زیادی گذاشته که از آن جمله می‌توان به آندرانیک تیموریان و احمد آل نعمه اشاره کرد. مشهدی‌ها به دنبال بازیکنان دیگری هم هستند و با جذب این نفرات می خواهند شرایط بهتری را در ادامه لیگ برتر داشته باشند.
 
مسئولان پدیده سخت به دنبال محسن مسلمان و میثم نقی زاده دو بازیکن سابق پرسپولیس که این فصل در ذوب آهن و گسترش فولاد بازی می‌کنند هستند تا این دو بازیکن را به تیم خود اضافه کنند.
اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم‌های تهرانی/ استقلال صفر - پرسپولیس



آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم‌های تهرانی/ استقلال صفر - پرسپولیس 15

دبیر هیات فوتبال استان تهران پرسپولیس را پرکارترین باشگاه پایتخت در فصل نقل و انتقالات دوازدهمین دوره لیگ برتر خواند و گفت: هنوز سه باشگاه استقلال، راه آهن و پیکان برای ثبت قرارداد بازیکنان خود اقدام نکرده‌اند.

 

رضا عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از بین پنج باشگاه تهرانی استقلال، پرسپولیس، پیکان، راه آهن و نفت تنها دو باشگاه پرسپولیس و نفت برای ثبت قرارداد بازیکنان خود به هیات فوتبال استان تهران آمده‌اند.

 

وی پرسپولیس را در بحث نقل و انتقالات و ثبت قراردادها فعال‌تر از دیگر تیم‌های پایتخت خواند و گفت: ما در هیات فوتبال استان تهران همه روزه از ساعت 10 صبح تا 15 در روزهای فرد و 19 در روزهای زوج در خدمت باشگاه‌های تهرانی هستیم تا برای ثبت قرارداد مربیان و بازیکنان خود به هیات فوتبال مراجعه کنند.

 

دبیر هیات فوتبال استان تهران با یادآوری اینکه 17 تیرماه آخرین فرصت نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری است، اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم‌های استقلال، راه آهن و پیکان برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال مراجعه نکرده‌اند، در روزهای پیش رو ترافیک کاری زیادی خواهیم داشت.

 

عابدینی با اشاره به نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: تا به امروز در دفتر هیات فوتبال استان تهران قرارداد محمد قاضی (دو فصل)، مهرداد پولادی (دو فصل)، شهاب گردان (یک فصل)، جواد کاظمیان (یک فصل)، محسن بنگر (یک فصل)، سیدجلال حسینی (یک فصل)، حسین ماهینی (دو فصل)، غلامرضا رضایی (دو فصل)، محمدرضا خانزاد (سه فصل)، حمیدرضا علی عسگر (دو فصل)، افشین اسماعیل‌زاده (سه فصل)، محمد نوری (یک فصل)، هادی نوروزی (دو فصل)، سامان آقازمانی (سه فصل) و علیرضا نورمحمدی (یک فصل) از باشگاه پرسپولیس به ثبت رسیده است.

 

وی همچنین در خصوص نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران خاطر نشان کرد: همچنین از باشگاه نفت تهران قرارداد مرتضی پورعلی گنجی (دو فصل) و علیرضا بیرانوند (دو فصل) به عنوان بازیکن و منصور ابراهیم‌زاده و کریم قنبری (هر کدام یک فصل) به عنوان مربی در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رسیده است..../مهر