ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین توضیحات آندو درباره مصدومیتش


کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: با توجه به مصدومیتی که برایم به وجود آمده تا روز شروع اردوی تیم ملی باید برای روشن شدن وضعیتم صبر کنم.

کاپ: آندرانیک تیموریان درباره اینکه گفته می شود مصدومیت اخیرش او را به مدت یک ماه از میادین فوتبال دور خواهد کرد و دو بازی پیش روی تیم ملی را از دست خواهد داد، اظهار داشت: تا روزی که اردوی تیم ملی شروع می شود هیچ چیز مشخص نیست و من هم ترجیح می دهم در این باره حرف نزنم. هر نکته ای لازم باشد در زمان شروع اردوی تیم ملی عنوان می شود.

وی در این باره که این روزها برای بهبودی آسیب دیدگی اش چه کارهایی انجام می دهد، توضیح داد: هر اقدامی لازم باشد انجام می دهم تا بتوانم کنار تیم ملی حضور داشته باشم. همراهی تیم ملی همیشه برای همه بازیکنان و همین طور یک افتخار محسوب شده  و می شود.

آندرانیک تیموریان در دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده و شایعاتی مبنی بر دوری یک ماهه اش از میادین فوتبال در فضای رسانه وجود دارد. این درحالی است که اردوی تیم ملی پس از پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر برای انجام دو بازی در ایام نوروز تشکیل می شود.


ویدیو مرتبط :
پشیمانی بازیکن از مصدومیتش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات وکیل مدافع مهدی هاشمی درباره آخرین وضعیت وی



توضیحات وکیل مدافع مهدی هاشمی درباره آخرین وضعیت وی

وکیل مدافع مهدی هاشمی اتهامات مطرح شده علیه مهدی هاشمی در سایت‌های خبری مشرق و رجانیوز و خبرگزاری فارس را کذب محض و برای تحت فشار قرار دادن قوه قضاییه دانست.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره افزود: بعضی از سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها مانند رجانیوز، مشرق و فارس مطالبی پیرامون اتهامات مهدی هاشمی مطرح کرده‌اند که کذب محض است. مهدی الان خودش حضور دارد و می‌گوید اصلا چنین اتهاماتی به او تفهیم نشده است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود قوه قضاییه نسبت به این مساله واکنش نشان دهد، گفت: ما در همین زمینه شکایتی تنظیم کردیم و صبح شنبه که دادسرا باز شود شکایت خود را ثبت خواهیم کرد.

علیزاده طباطبایی تاکید کرد که طرح این اتهامات صرفا جهت فضاسازی و تحت فشار قرار دادن قوه قضاییه است.

وکیل مدافع مهدی هاشمی با بیان اینکه عمل آنژیوی موکلش امروز انجام شده است، گفت: در این چند روز به خاطر اینکه فشار و ضربان او بالا بود صبر کردند تا فشار و ضربانش نرمال شود و بعدا عمل آنژیو را انجام دهند.

وی در مورد ادعاهای مطرح شده مبنی بر تمارض مهدی هاشمی گفت: دکتر ناظری یکی از مورد وثوق‌ترین پزشکان از طرف نظام است. این درخواست خانواده هاشمی بود که یک پزشک مورد وثوق نظام به زندان برود و مهدی را معاینه کند که با این درخواست موافقت شد.

علیزاده طباطبایی ادامه داد: بعد از اینکه پزشک به زندان رفت اعلام کرد که مهدی فورا باید آنژیو شود که از آن روز تا اعزام مهدی هاشمی به بیمارستان شش روز طول کشید و در نهایت امروز نیز عمل آنژیو انجام شد و زمان بازگشت او به زندان به تشخیص پزشک است.

وکیل مدافع مهدی هاشمی در مورد اتهامات تفهیم شده از سوی مقامات قضایی به موکلش، گفت: اتهام مربوط به مسائل مالی مرتبط با بهینه‌سازی است و خود مهدی نیز می‌گوید دلیلی علیه او وجود ندارد، بلکه تنها به اظهارات اشخاصی استناد شده است که این اظهارات بعدا تکذیب شده است.

علیزاده طباطبایی تاکید کرد: با توجه به اینکه تحقیقات در مرحله مقدماتی محرمانه است و گفته می‌شود حتی وکیل حق ندارد از جریان تحقیق مطلع شود، این اتهامات اولا تکذیب می‌شود و ثانیا حتی اگر درست هم باشد طبق تبصره 2 ماده 188 قانون آیین دادرسی کیفری در حکم افترا و قابل پیگیری است./ایسنا