ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین تلاش‌های لوزانو برای انتخاب بهترین‌ها


سرمربی تیم ملی والیبال ایران همچنان در تلاش است تا بهترین بازیکنان را برای تیم ملی انتخاب کند.

خبرگزاری فارس: رائول لوزانو، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران فرصت زیادی ندارد تا لیست اولیه تیم ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک را اعلام کند و به همین دلیل تلاش می‌کند تا تمام بازیکنان را زیر نظر داشته باشد.

برای مثال پس از اینکه فرهاد نظری افشار نتوانست تیم ملی را همراهی کند، رائول لوزانو تصمیم گرفت مجتبی میرزاجانپور را جایگزین وی کند. برخلاف اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند بیشترین تاکید لوزانو روی دریافت کننده‌ها است به نظر می‌رسد که وی دقت نظر خاصی روی پاسورها هم دارد، چراکه روز گذشته مهدوی جای خود در تیم الف را به علیرضا بهبودی داد تا این جابجایی بازیکنان ادامه داشته باشد.

ظاهراً این تغییر و جابجایی نفرات از تیم الف به تیم ب و برعکس ادامه خواهد داشت تا سرمربی آرژانتینی تیم ملی به ترکیب ایده‌آل خود برسد. معنوی نژاد هم به تازگی از تیم ب جدا شده و به تیم الف پیوست. در حال حاضر نفراتی مانند فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور و حمزه زرینی به عنوان دریافت کننده در تیم الف حضور دارند.


ویدیو مرتبط :
حواشی انتخاب لوزانو بعنوان مربی تیم ملی والیبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از انتخاب سرمربی پرسپولیس؛ دونادونی گزینه بعد از دنیزلی



 

آخرین اخبار از انتخاب سرمربی پرسپولیس؛ دونادونی گزینه بعد از دنیزلی

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با دونادونی به مراحل پایانی رسانده اند.

به گزارش جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، مسئولان باشگاه پرسپولیس که اخیرا در ترکیه هم جلساتی با دنیزلی داشته‌اند، برای یک و نیم فصل مبلغی کمتر از دو میلیون دلار را به این مربی پیشنهاد داده‌اند. حالا آن‌ها منتظر پاسخ دنیزلی هستند که گفته تا پایان این هفته جواب باشگاه تهرانی را می‌دهد.

البته پرسپولیسی‌ها به طور صد در صد روی دنیزلی حساب باز نکرده‌اند و می‌دانند این مربی ممکن است پاسخ منفی بدهد. به همین دلیل آن‌ها مذاکرات موازی خود را با یکی دیگر از گزینه‌ها انجام داده‌اند.

در صورتی که دنیزلی به هر دلیلی سرمربیگری پرسپولیس را قبول نکند، دونادونی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا اواخر همین هفته همراه همسرش به تهران می‌آید تا شرایط زندگی در تهران را بسنجد.

دونادونی البته پیش از این دو بار به تهران آمده. یک بار او به عنوان بازیکن یک تیم عربستانی به ایران آمد و مقابل استقلال تهران بازی کرد. در آن مسابقه دونادونی یک گل از روی نقطه پنالتی زد و توانست عامل حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا شود.