ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: چون می‌خواستیم سن استقلال را پایین بیاوریم عقیلی را جذب نکردیم.

علی نظری‌جویباری در جمع خبرنگاران درخصوص بازیکنان جذب شده استقلال در فصل آتی لیگ برتر گفت: قرار است افشارزاده این هفته کنفرانس خبری برگزار کند و در آن نفرات جذب شده را اعلام خواهد کرد.

به نقل از فارس، وی در مورد مذاکره حنیف عمران‌زاده با تراکتورسازی تبریز ادامه داد: او بازیکن آزاد است و با هر تیمی که بخواهد مذاکره کند، اگر توانستیم او را جذب کنیم که خوشحال می‌شویم و امیدوارم که با هم مذاکره کنیم و به نتیجه برسیم.

نظری‌جویباری درباره مطالبات بازیکنان استقلال خاطرنشان کرد: مطالبات حق بازیکنان است و ما آن را به بازیکنان پرداخت خواهیم کرد اما اینکه بازیکنان بخواهند این موضوع را شرط بگذارند دور از انصاف است چراکه ما قول دادیم که مطالبات بازیکنان را تا روز آخر به آنها پرداخت کنیم البته می‌دانیم که حق با آنها است و ما هم پول آنها را می‌دهیم اما باید مدتی زمان بگذرد و در حال حاضر از عهده ما خارج است که همه پول بازیکنان را بدهیم اما تا تیرماه این اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: دو طرف مهم است که به همدیگر اعتماد داشته باشند و ما هم می‌دانیم که آنها نگران هستند و ما هم تلاش می‌کنیم که این کار انجام شود و افشارزاده هم قول این کار را داده است اگر بازیکنان با ما همکاری کنند ما هم نهایت همکاری را با آنها انجام می‌دهیم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال درخصوص بازیکنان جدید این باشگاه گفت: با 4 بازیکن صحبت‌های قطعی را انجام داده‌ایم و دو بازیکن دیگر هم طی امروز و فردا وضعیتشان مشخص می‌شود اما تا پول ندهیم هیچ بازیکنی قطعی نمی‌شود اما با هم دست داده‌ایم و اگر حسابمان باز شود به این بازیکنان پرداختی هم خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه آیا بازیکن خارجی هم مدنظر امیر قلعه‌نویی است یا نه تصریح کرد: دو بازیکن در لیست قلعه‌نویی هستند و شاید بتوانیم آنها را در سطح نیاز کادرفنی به تیم اضافه کنیم اما پست آنها اعلام نشده است.

نظری‌جویباری درباره اینکه آیا عقیلی به مسئولان استقلال برای حضور در این تیم قول داده یا نه گفت: او به ما قولی نداد و ما هم با او مذاکره غیرمستقیم داشتیم اما چون می‌خواستیم سن تیم را پایین بیاوریم این بازیکن را جذب نکردیم چراکه نمی‌خواستیم اتفاقات سال گذشته تکرار شود.

وی درباره وضعیت دروازه‌بانان استقلال در لیگ چهاردهم تصریح کرد: حسینی سرباز بود و از ما جدا شد اما یک دروازه‌بان زیر 23 سال جذب کردیم و یک دروازه‌بان دیگر هم خواهیم گرفت که با حضور رحمتی امیدوارم مشکلی در دروازه نداشته باشیم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که اینکه گفته می‌شود رحمتی در لیست قلعه‌نویی نیست صحت دارد یا نه گفت: ما تاکنون 4 بار با رحمتی مذاکره کردیم و اگر او در لیست ما نبود که برای مذاکره با او وقت نمی‌گذاشتیم.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایرانl از احتمال جدایی قلعه نویی،نكونام و برهانی از استقلال تا پیوستن پدیده لیگ به باش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار نقل و انتقالات: توافق استقلال با رحمتی/ وضعیت نامشخص نکونام/تراکتورسازی مشتری جدید علی کریمی



 آخرین اخبار نقل و انتقالات

آخرین اخبار نقل و انتقالات: توافق استقلال بارحمتی/ وضعیت نامشخص نکونام/تراکتورسازی مشتری جدید علی کریمی

معاون باشگاه استقلال می‌گوید، استقلال فهرست مازاد ندارد و بدون حاشیه به دنبال جذب بازیکنان مدنظرش است.

علی امیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت خروجی‌های استقلال گفت: استقلال در این فصل فهرست مازاد ندارد و تلاش می‌کند تا شاکله اصلی‌اش را حفظ کند. مذاکراتمان را با بازیکنان اصلی آغاز کرده‌ و به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

او در پاسخ به سوالی درباره‌ پژمان منتظری اظهار کرد: از جدایی او واقعا اطلاعی ندارم. اتفاقا با آقای قلعه‌نویی هم که صحبت کردیم ایشان هم می‌خواست تا منتظری در استقلال بماند. در حال حاضر به دنبال او هستم تا با هم صحبت کنیم و آخرین وضعیتش را جویا شویم. همه‌ تلاشمان را می‌کنیم تا منتظری در استقلال بماند.

معاون باشگاه استقلال افزود: با بازیکنان مورد نیاز آقای قلعه‌نویی صحبت‌هایی کرده‌ایم اما اسامی آنها را نمی‌گوییم. خودتان می‌دانید بازار شایعات باعث می‌شود قیمت‌ها بالا برود و حاشیه به تیم تزریق شود. این در حالی است که استقلال به دنبال حاشیه‌ها نیست و نمی‌خواهد خودش را درگیر این مسائل کند. با بازیکنانی صحبت کرده‌ایم اما اسامی آنها را اعلام نمی‌کنیم و در همین حد می‌گویم که هواداران نگران نباشند.

او درباره‌ آخرین وضعیت سیدمهدی رحمتی و شایعات مربوط به حضور او در تیم‌های دیگر بیان کرد: ما به سیدمهدی رحمتی پیشنهاد داده‌ایم و بر سر مبلغ هم توافق کرده‌ایم و بعید می‌دانم مشکلی وجود داشته باشد.

امیری درباره‌ وضعیت نکونام هم صحبت کرد و افزود: از وضعیت نکونام اطلاعی ندارم. قرار است او به خاطر بعضی از مسائل مالی با خود آقای فتح‌الله‌زاده صحبت کند و به همین دلیل چیزی در این‌باره نمی‌دانم.

معاون باشگاه استقلال در پایان درباره‌ آخرین وضعیت خریدهای استقلال گفت: تنها با آقای محمدمهدی نظری به توافق رسیده‌ایم و امروز با دو بازیکن دیگر قرار داریم. در صورت قطعی شدن وضعیت این دو بازیکن نام آنها را اعلام خواهیم کرد.

تراکتورسازی مشتری جدید علی کریمی / زینی‌زاده : تبریز خانه کریمی است
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از تمایل باشگاهش برای جذب علی کریمی خبر داد.
حمیدی زینی‌زاده در گفت‌وگو با  ایسنا، از تمایل باشگاهش برای جذب علی کریمی خبر داد و گفت: تبریز خانه کریمی است و اگر بپذیرد که به تراکتورسازی بپیوندد، باعث افتخار ما خواهد بود.  
وی اما این را نیز گفت که هنوز با کریمی مذاکره نکرده است: اگر زمینه لازم فراهم شود ظرف چند روز آینده باب مذاکره را با علی کریمی باز می‌کنیم. او بازیکن بزرگی است و ما دوست داریم او به تبریز بیاید.
زینی زاده در ادامه با قطعی داشتن حضور جلال چراغپور در کادرفنی تیمش درباره فهرست بازیکنان مورد نظر جلالی گفت: حتما شش سهمیه لیگ برتری را خواهیم گرفت.

در روزهای اخیر با چند بازیکن به صورت موردی مذاکره هم ‌کرده‌ایم و می‌خواهیم در صورت امکان تا شنبه هفته‌ آینده ترکیب تیم را کامل کنیم.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اردوهای مورد نظر سرمربی تیمش هم گفت: مجید جلالی هم اردوی داخلی را در برنامه‌اش گنجانده و هم برای اردوی خارجی برنامه دارد. احتمالا اردوی داخلی مان در تبریز یا سرعین اردیبل برپا می‌شود.
زینی‌زاده در پایان با بیان این که هنوز هیچ یک از بازیکنان تیمش از جدایی حرفی نزده‌اند، درباره آخرین وضعیت قاسم دهنوی گفت: دو روز پیش که با او صحبت کردم، گفت که می‌خواهد به مشهد برود. حالا هم منتظریم که بازگردد. البته دهنوی این را هم گفت که با هیچ باشگاهی قرارداد نبسته و فقط مذاکره داشته است./ایسنا