ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی استقلال



اخبار,اخبار ورزشی, باشگاه استقلال

باشگاه استقلال نقل و انتقالات خود را به صورت جدی آغاز کرده و به توافقاتی هم رسیده است.

 بعد از معرفی پرویز مظلومی به عنوان سرمربی علی نظری جویباری و بهرام امیری به عنوان معاونان باشگاه به شدت پیگیر بحث نقل و انتقالات باشگاه استقلال هستند.

 درون دروازه مذاکرات با سید مهدی رحمتی آغاز شده و شب گذشته نیز آبی پوشان به توافق اولیه با این دروازه بان دست یافتند. با وجود اینکه از علیرضا بیرانوند نام برده می شود، هنوز این دروازه بان در لیست مظلومی قرار نگرفته است.

در خط دفاعی لئوناردو پادوانی مدنظر استقلالی ها بود که مسئولان این باشگاه شب گذشته متوجه شدند این بازیکن با سپاهانی به توافق رسیده و احتمالا موفق به جذب او نمی شوند.

همچنین آبی پوشان با رامین رضاییان، بازیکن فصل گذشته راه آهن و مدنظر پرسپولیس به توافق نهایی رسیده اند و احتمالا او به زودی آبی پوش می شود.

 اکبر صادقی از پدیده نیز با استقلال مذاکره کرده اما مبلغ بالای پیشنهادی او مسئولان این باشگاه را دچار تردید کرده است.

همچنین اسماعیل شریفات که سابقه بازی در استقلال را دارد، در لیست مظلومی هست اما به نظر می رسد این بازیکن با پایان دوران تحصیلش باید به سربازی برود.

 از میان جواد نکونام و آندرانیک تیموریان نیز یک بازیکن به استقلال می آید که شانس نکونام بسیار بالاتر است.

 همچنین سیدمهدی سیدصالحی که در دوره قبلی حضور مظلومی در استقلال خوش درخشیده، مدنظر این مربی قرار دارد.

در همین حین چند بازیکن مثل محسن مسلمان به استقلال پیشنهاد شده اند که با مخالفت مظلومی این پیشنهاد رد شده است.

سزار، بازیکن سابق سپاهان نیز به آبی پوشان پیشنهاد شده و باید دید چه تصمیمی درباره او می گیرند.

استقلالی ها تصمیم گرفتند به دلیل حضور نفت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با بازیکنان این تیم مذاکره نکنند و از این تیم حتی الامکان بازیکنی را جذب نکنند.

 همچنین تماس مسئولان استقلال با بازیکنان برای حضور در تمرینات آغاز شده و آنها شب گذشته با 5 تن از بازیکنان برای حضور در تمرین تماس گرفتند.

 اخبار ورزشی  -  کاپ


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایرانl از احتمال جدایی قلعه نویی،نكونام و برهانی از استقلال تا پیوستن پدیده لیگ به باش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار داغ نقل و انتقالاتی از استقلال؛ از انتشار اسامی بازیکنان مازاد تا اختلاف بر سر جذب دو ستاره



اخبار,اخبارورزشی,نقل‌وانتقالات استقلال

برخی از بازیکنان از طریق برخی واسطه‌ها به سرمربی جدید استقلال، خواستار حضور در جمع آبی پوشان شده‌اند.

با انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال و تشکیل کمیته نقل‌وانتقالات این باشگاه، فعالیت آبی‌پوشان در نقل‌وانتقالات آغاز شد.

 این کمیته شامل بهرام امیری و علی نظری جویباری است و منصور پورحیدری نیز به عنوان عضو کمیته فنی نظرات خود را اعلام می‌کند.

 روز گذشته در جلسه‌ای که در باشگاه استقلال برگزار شد، مظلومی لیست بازیکنان را طبق اولویت اول و دوم آماده کرد و قرار شد نظری جویباری و امیری از امروز کار خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر آغاز کنند.

* لیست ورودی و خروجی
در میان گزینه‌های درخواستی مظلومی، اسامی بازیکنانی چون لوسیانو ادینیو، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات و آندرانیک تیموریان دیده می‌شود. همچنین وحید طالب‌لو، رضا عنایتی، میلاد سلیمان فلاح و میلاد نوری در لیست مازاد قرار گرفتند.

 انتشار اسامی بازیکنان مازاد کافی بود که به مظلومی بگویند تا زمان قطعی نشدن جذب بازیکنان مورد نیاز صحبت از بازیکنان مازاد نکند تا در صورت عدم جذب بازیکنان جدید، بتوانند این بازیکنان را در تیم نگه دارند.

 * اختلاف بر سر رحمتی و نکونام
مظلومی صبح روزی که حکم سرمربیگری‌اش را گرفت در ساختمان وزارت ورزش و جوانان به خبرنگاران گفت که مهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان و جواد نکونام در لیست بازیکنانش برای فصل آینده قرار دارند.

همین اظهارنظر کافی بود تا گروهی از هواداران استقلال به نشانه اعتراض مقابل باشگاه استقلال تجمع کرده و به مظلومی بگویند که این بازیکنان در گذشته استقلال را رها کرده‌اند و نباید به تیم بازگردند.

از طرفی در جلسه روز گذشته مظلومی با امیری، نظری جویباری و پورحیدری، یکی دو نفر به مظلومی گفتند که میانگین سنی رحمتی، تیموریان و نکونام بالا است و از میان این 3 نفر، تنها آندو به درد استقلال می‌خورد.
 
ضمن اینکه حضور آنها می‌تواند از جهات مختلف باعث ایجاد حاشیه‌های زیادی در استقلال شود. مظلومی که متوجه فشار هواداران و مخالفت باشگاه با بازگشت برخی ستاره‌های پیشین استقلال شد، در گفتگوی عصر روز گذشته خود با خبرنگاران لحنش تغییر کرد و گفت: «من فقط گفتم که آنها در بین گزینه‌ها قرار دارند.»

به مظلومی پیشنهاد کرده‌اند که استقلال دنبال علیرضا بیرانوند باشد که خواهان جدایی از نفت تهران است و البته گفته می‌شود علیرضا منصوریان نیز صحبت‌هایی با مهدی رحمتی برای حضور در نفت داشته است. باید دید در روزهای آینده مظلومی طبق نظر خودش عمل خواهد کرد یا نه.
 
* تماس بازیکنان برای حضور در استقلال
خبر دیگر از نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال، تماس برخی از بازیکنان با مسئولان استقلال برای حضور در این تیم است. در میان این تماس‌ها، بازیکنانی هستند که سابقه حضور در پرسپولیس را نیز داشته‌اند یا در گذشته عضو تیم استقلال بودند.

 برخی از واسطه‌ها نیز سعی می‌کنند به نمایندگی از این بازیکنان خودشان را به باشگاه استقلال نزدیک کرده تا بتوانند بازیکن مورد نظر خود را تحمیل کنند.

 * ارسال نامه به سپاهان برای جذب کریمی
یعقوب کریمی بازیکن فصل گذشته استقلال که به صورت قرضی از سپاهان به استقلال پیوسته بود، یک فصل دیگر با زردپوشان اصفهانی قرارداد دارد و باید به این تیم بازگردد.

 کریمی در لیست پرویز مظلومی قرار دارد و او به اعضای کمیته نقل‌وانتقالات تاکید کرده این بازیکن را از سپاهان به خدمت بگیرند. در همین راستا، مسئولان استقلال برای جذب این بازیکن، نامه‌ای به باشگاه سپاهان ارسال خواهند کرد.


 اخبار ورزشی  - تسنیم