ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین اخبار از پرسپولیس؛ شیث و نصرتی در دربی بازی نمی کنند / حضور معمارزاده در تمرین برای آشتی با استیلی



 

آخرین اخبار از پرسپولیس؛ شیث و نصرتی در دربی بازی نمی کنند / حضور معمارزاده در تمرین برای آشتی با استیلی

 

باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که از نصرتی و رضایی در دربی استفاده نخواهد کرد.

به گزارش جام نیوز، حمیدرضا قریب در حاشیه تمرین پرسپولیس اظهار داشت: «رویانیان همچنان روی موضع خودش هست و از شیث رضایی و محمد نصرتی در دربی استفاده نمی شود.»

وی درباره اینکه تمرین امروز پشت درهای بسته برگزار شد گفت: «از خبرنگاران و هواداران معذرت خواهی می کنیم. ببخشید که روی سایت اعلام نکردیم. تمرین تا آخر هفته پشت درهای بسته برگزار می شود.»

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره حضور معمارزاده در تمرین امروز گفت: «معمارزاده قبل از تمرین در زمین حاضر شده بود تا با استیلی صحبت و آشتی کند.»


ویدیو مرتبط :
بازی پرسپولیس - استقلال سال 89 تو دربی 69 شیث رضایی دنبال فرهاد بدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نصیرزاده: شیث و نصرتی از فردا می‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند



 

نصیرزاده: شیث و نصرتی از فردا می‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند

 

کارشناس حقوقی فوتبال گفت: «شیث رضایی و محمد نصرتی از فردا می‌توانند برای پرسپولیس به میدان بروند.»

به گزارش جام نیوز به نقل از فارس، هوشنگ نصیرزاده عنوان کرد: «با توجه به این که شیث رضایی هفته گذشته و نصرتی امروز به رای صادره از سوی کمیته انضباطی به کمیته استیناف شکایت کرده‌اند این دو می‌توانند از فردا برای پرسپولیس به میدان بروند.»

وی در توضیح بیشتر این موضوع گفت: «از آنجا که دستور موقت قبلی مبنی بر محرومیت آنها با صدور رای لغو شده، بر اساس عرف قضایی و آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال چون حکم کمیته انضباطی دارای قطعیت نیست و می‌توان روی این احکام فرجام خواهی کرد، بنابراین محمد نصرتی و شیث رضایی تا تعیین تکلیف توسط کمیته استیناف می‌توانند در بازی‌های پرسپولیس شرکت کنند.»

نصیرزاده تصریح کرد: «این صحبت من با توجه به آئین نامه فدراسیون بوده و محرومیت رضایی و نصرتی از سوی باشگاه پرسپولیس موضوع دیگری است. اگر محرومیت آنها از سوی باشگاه صورت نگرفته بود و یا اگر هم اکنون لغو شود، این دو از نظر مقررات فدراسیون تا زمان صدور رای کمیته استیناف می‌توانند برای پرسپولیس به میدان بروند.»