ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین اخبار از ملی‌پوشان در ترکیه


ملی‌پوشان امید تمرین‌های پرفشار خود را در دو نوبت صبح و عصر در شهر آنتالیای ترکیه برگزار می‌کنند.

ایسنا: تیم فوتبال امید که برای برپایی اردوی تدارکاتی عازم ترکیه شده است، از امروز (یکشنبه) با اضافه شدن تمامی بازیکنان تمرین‌های خود را به صورت جدی‌تر پیگیری می‌کند.

هادی طباطبایی، مربی تیم امید با رفع مشکلات یکی از بازیکنان ملوان او را به تیم ملی امید اضافه کرد تا بعد از اضافه شدن یاسر وکیلی و محمدرضا نجات تمرین‌های تیم ملی امید با تمام نفرات برگزار شود.

ملی‌پوشان امید ایران در حال حاضر تمرین‌های خود را زیر نظر محمد خاکپور در دو نوبت صبح و عصر در آنتالیا دنبال می‌کنند.

ملی‌پوشان امید از روز پنجشنبه هفته گذشته اردوی 12 روزه‌شان را در ترکیه برپا کرده‌اند و در این اردو با تیم‌های آلبانی، اوکراین، لوکوموتیو مسکو و نفتچی ازبکستان دیدار می‌کنند. قرار است پس از بازگشت این تیم از اردو یک نشست مطبوعاتی برای ارائه گزارش عملکرد این تیم در ترکیه برگزار شود. ملی‌پوشان امید همچنین اسفندماه یک دیدار تدارکاتی با کویت برگزار می‌کنند.

گودرز داوودی دروازه‌بان تیم ملی امید که یکی از بستگان خود را از دست داده بود، با دلداری کادر فنی تیم امید همراه شد. محمد خاکپور به این بازیکن گفت که در صورت نیاز می‌تواند برای حضور در ایران و شرکت در مراسم خاکسپاری بلیت بازگشت این بازیکن را تهیه کند اما این دروازه‌بان با توجه به شرایط خاص و حساس تیم امید در ترکیه ماند.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با کفاشیان درباره ی آخرین وضعیت ملی پوشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از والیبال؛ ملی پوشان وارد توکیو شدند



 

آخرین اخبار از والیبال؛ ملی پوشان وارد توکیو شدند

 

کاروان تیم ملی والیبال کشورمان صبح امروز (چهارشنبه) برای حضور در چهارمین دور جام جهانی سال 2011 وارد توکیو شد.

به گزارش جام نیوز به نقل از ایرنا، تیم ملی کشورمان در پایان دور سوم این رقابت ها با 12 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی این دوره از رقابت ها قرار دارد و در دور چهارم که از روز جمعه آغاز می شود باید به ترتیب با تیم های برزیل، ایتالیا و روسیه روبرو شود.

بازیکنان تیم ملی کشورمان ساعت 8 صبح امروز به وقت ژاپن از فوکوئودا به توکیو حرکت کردند و به دلیل برنامه ریزی بسیار بد کشور میزبان مجبور شدند بلافاصله پس از رسیدن به این شهر از فرودگاه به سالن اصلی بروند تا نخستین تمرین خود را از ساعت 11 در توکیو آغاز کنند.