ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین اخبار از تراکتوری‌ها


تیم فوتبال تراکتورسازی با مدیرعاملی مصطفی آجرلو تلاش می‌کند تا بدنه اصلی خود را برای فصل آینده حفظ کند.

خبرگزاری ایسنا: با انتصاب مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل تراکتورسازی، این تیم درتلاش است تا عقب ماندگی خود از سایر تیم‌ها را به سرعت جبران کند. تراکتورسازان اولین خرید خود را با جذب سعید مرادی کاپیتان جوان فصل گذشته پارسه انجام دادند و قرار است او در پست هافبک چپ به تراکتوری‌ها کمک کند. از سویی دیگر تراکتوری‌ها قرارداد مهدی کیانی و سعید آقایی را هم تمدید کرده اند و به نظر می‌رسد ماندن فرزاد حاتمی و محمد ایران پوریان هم در این تیم قطعی است.

درحال حاضر مسئولان تراکتورسازی به دنبال تمدید قرارداد سینا عشوری و شاهین ثاقبی هستند و باید با باشگاه‌های قبلی این دو بازیکن یعنی ذوب‌آهن و ملوان در این رابطه به توافق برسند.

تراکتوری‌ها همچنین تمایل دارند قرارداد آلویس نانگ را هم تمدید کنند هرچند که گفته می‌شد او با پیشنهاد خارجی خوبی روبه رو است.

درباره آخرین وضعیت بازیکنان مورد نظر تراکتورسازان هم وضعیت جاسم کرار و محمد نوری با ابهام روبه رو است و باید دید تغییر مدیریت باشگاه تراکتورسازی مانع از جذب این دو بازیکن می‌شود یا نه. البته محمد نوری از گسترش فولاد هم پیشنهاد دارد و به این تیم نزدیک تر است اما هنوز وضعیت او مشخص نیست.

گفتنی است امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی هم که همزمان با انتخاب آجرلو به سفر رفته است، مشکلی برای ادامه همکاری با تراکتوری‌ها ندارد و برخلاف برخی شایعات، هیات مدیره جدید و مدیرعامل جدید تراکتورسازی به همکاری با او تمایل دارند.


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار صلاحیت ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از جنایت تروریستی در سنندج



 

 

 

معاون امنیتی – انتظامی وزیر كشور، گفت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در حال بررسی اتفاق رخ داده در سنندج هستند.

علی عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا، خاطر نشان كرد: جزییات بیشتر از حادثه‌ی رخ داده در میدان آزادی سنندج در حال بررسی است و دستگاه‌های امنیتی – اطلاعاتی به دنبال مشخص كردن این جزییات هستند.

وی تاكید كرد: هنوز هیچ گروه یا فردی مسوولیت این اتفاق را برعهده نگرفته است.

همچنین امین شعبانی، نماینده مردم سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: دو فرد مسلح با اسلحه كلاشینكف از خودرو پیاده شدند و كیوسك پلیس راهنمایی و رانندگی را به رگبار بستند كه به گفته معاون سیاسی استانداری كردستان 6 نفر از جمله چهار مامور نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر زخمی شدند.

وی با بیان این‌كه « هیچ فرد و گروهی مسوولیت این عملیات را به عهده نگرفته است» پیگیری قاطع این جنایت از سوی مسوولان امنیتی و انتظامی استان را خواستار شد و افزود: اگر این حادثه پیگیری نشود و عوامل آن شناسایی نشوند، ممكن است شاهد وقوع جنایت‌های مشابه دیگری باشیم.

وی افزود: هم‌چنین ما معتقدیم این‌گونه مسائل نباید به صورت سربسته و محرمانه پیگیری شود، بلكه پس از شناسایی عوامل، آنها باید از طریق صدا و سیما به مردم شناسانده شوند. اگر این حمله به خاطر هفته نیروی انتظامی بوده این را بگویند، اگر هم عوامل پژاك، گروه‌های سلفی و وهابی این جنایت را رقم زدند، این‌ها باید ریشه‌یابی شود.

نماینده‌ مردم سنندج در مجلس تاكید كرد: این جنایت در میدان مركزی سنندج و ساعت 5 عصر كه اوج شلوغی روز است انجام شد و افراد مسلح اسلحه‌ای به بزرگی كلاشینكف در دست داشتند. باید مشخص شود كه آن‌ها چطور توانسته‌اند این جنایت را رقم بزنند.

وی از آغاز تحقیق و بررسی مسوولان امنیتی و انتظامی استان در مورد این حادثه خبر داد و با تاكید بر ضرورت توجه به امنیت مردم، خواستار تشكیل تیم تحقیقاتی برای بررسی این موضوع و شناساندن عوامل آن به مردم شد.

به گزارش ایسنا پنجشنبه‌شب نیز معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی كردستان شمار شهدا و مجروحان جنایت تروریستی عصر روز پنجشنبه سنندج را 14 نفر اعلام كرد.

سرهنگ كاظمی نژاد گفت: دو تروریست با اسلحه كلاشینكف مقارن ساعت 13 و 10 دقیقه روز پنجشنبه در میدان آزادی سنندج اقدام به تیراندازی بی‌هدف به مردم و نیروهای انتظامی كردند.

هم‌چنین یك مقام آگاه در استانداری كردستان اعلام كرد: پنجشنبه ساعت 5 و 30 دقیقه بعد از ظهر در میدان اصلی شهر سنندج، میدان آزادی، یك پژو 405 GLX‌ كه دو سرنشین داشت با اسلحه به سوی یك خودروی نیروی انتظامی حمله كرد و در پی این حمله 4 نفر از مامورین نیروی انتظامی و دو نفر از مردم عادی به شهادت ‌رسیدند.

این مكان نزدیك پاسگاه راهنمایی و رانندگی میدان آزادی بوده و مشاهدات حاكی از آن است كه بر روی خودروی سمند پلیس بیش از 20 اثر تیر مشاهد شده است. ضاربین سریعا متواری شدند.

مجروحان به بیمارستان منتقل شده‌اند و حال یكی از آن‌ها وخیم اعلام شده است..../تحلیل:عصرایران