ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین اخبار از باشگاه استقلال؛ حضور فتح الله زاده در اردوی تیم



 

 

باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , بازیکن فوتبال

 

مدیرعامل باشگاه استقلال، عصر دیروز طی تماسی تلفنی با هافبک این تیم آخرین وضعیت وی را جویا شد.

علی فتح الله زاده در اردوی آبی‌پوشان در هتل المپیک حضور پیدا کرد. وی به همراه مشاور خود سید مهدی علوی به اردوی تیم رفت تا در آستانه دیدار مقابل سایپا، در کنار تیم باشد.

* تماس مدیر عامل با هافبک مصدوم تیم

آندرانیک تیموریان به دلیل مصدومیت فعلا قادر به همراهی استقلال نیست و دوران درمانی خود را طی می‌کند و به همین دلیل مدیر عامل استقلال طی تماسی تلفنی ضمن پیگیری وضعیت او، برای هافبک استقلال آرزوی سلامتی کرد.

* برگزاری نشست هماهنگی دیدار استقلال و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا

نشست هماهنگی دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، عصر یکشنبه در فدراسیون فوتبال تشکیل شد.

در این نشست که مسئولان برگزاری این مسابقه حضور داشتند، مقرر شد تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه شهید دستگردی تهران، تمرین های خود را پیگیری کنند و ساعت تمرین تیم ذوب آهن از ساعت 16:15 دقیقه تا 18 عصر روز چهارشنبه و ساعت 17:15 دقیقه تا 18:30 دقیقه عصر روز پنجشنبه باشد. همچنین تمرین های تیم استقلال از ساعت 13 تا 14:30 دقیقه عصر روز چهارشنبه و ساعت 16 تا 17:15 دقیقه عصر روز پنجشنبه پیگیری شود.

در ادامه این نشست، در مورد اخذ روادید ناظران و داوران این مسابقه، بلیت فروشی و استقرار تیم ها و عوامل برگزاری مسابقه نیز گفت و گو شد. نشست مطبوعاتی پیش از بازی این دو تیم، ساعت 11 روز پنجشنبه و نشست مدیران این دیدار نیز ساعت 12 روز پنجشنبه در محل سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

داوران این دیدار که ساعت 17:15 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود، از ژاپن هستند و ناظر داوری از سوریه و ناظر بازی از قرقیزستان است.

* با هزینه یک بازیکن فوتبال می توانیم یک تیم در لیگ کشتی داشته باشیم

قائم مقام باشگاه استقلال گفت: «تلاش می‌کنیم با فراهم شدن شرایط فصل آینده در لیگ کشتی تیم داری کنیم.»

علی نظری جویباری در نشست هم‌اندیشی باشگاه‌های مطرح کشور با بیان این مطلب افزود: «کشتی یکی از معدود رشته‌هایی است که می‌تواند در سطح المپیک صاحب مدال شود.»

وی ادامه داد: «در گذشته بیشتر خانواده‌ها فرزندان خود را به سالن‌های کشتی می‌فرستادند ولی حالا بیشتر به سمت فوتبال آمده‌اند.»

جویباری در پایان خاطرنشان کرد: «ما می‌دانیم با هزینه یک بازیکن فوتبال می‌توانیم یک تیم خوب در لیگ کشتی داشته باشیم و تلاش می‌کنیم با انتقال این مسائل به فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه در فصل آینده در این رشته تیمداری کنیم.»


ویدیو مرتبط :
فیلم:آخرین اخبار فوتبال ایرانl از خط و نشان فتح الله زاده برای پرسپولیسی ها تا انتقاد آقای گل و شیرینی از سرمربی پرسپولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله فتح الله زاده به رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال؛ حضور رسولی نژاد عامل حذف استقلال از لیگ قهرمانان بود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حمله فتح الله زاده به رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال؛ حضور رسولی نژاد عامل حذف استقلال از لیگ قهرمانان بود

مدیر عامل باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات رئیس هیئت مدیره این باشگاه که عنوان کرده بود باشگاه موزه ندارد گفت: «ایشان قبل از من در استقلال بود و ثمره حضورشان حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا بود، حالا دنبال موزه در باشگاه می‌گردند!»

مهر:  علی فتح الله زاده عصر امروز شنبه که تمام وقتش را در باشگاه استقلال سپری کرده بود و جلساتی نیز با منصور پورحیدری، پرویز مظلومی، نظری جویباری و برخی بازیکنان داشت اما به گفته خودش وسایلش را جمع کرده و منتظر جلسه روز یکشنبه اعضای هیئت مدیره است.

فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که اوضاع باشگاه استقلال چطور است گفت: همه چیز خوب است و تیم در حال استراحت کامل است و ما هم وسایلمان را جمع کرده ایم اما تا زمانی که در باشگاه استقلال هستم وظایفم را به درستی و با تمام قدرت انجام خواهم داد. امروز هم جلساتی داشتیم و با دو بازیکن مذاکره کردیم و با دو بازیکن هم قرارداد بستیم.»

 

وی در پاسخ به این پرسش که بالاخره تکلیف ادامه حضور شما در استقلال چه می شود گفت: «همانطور که بارها گفته ام من مثل یار تعویضی هستم و روی نیمکت نشسته ام هر وقت تیم عقب باشد می آیم و دو گل می زنم. آقای رسولی نژاد فعلا لیست مورد نظرش را داده و قرار است در جلسه روز یکشنبه هیئت مدیره در مورد آن تصمیم گیری شود.»

 

مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان اینکه برای ماندن باید حداقل ها را در اختیار داشته باشد خاطرنشان کرد: «من که نمی خواهم بمانم که تیم برود دسته پایین تر یا نتایج بدی بگیرد. هوادار از فتح الله زاده می خواهد که هر زمانی که در استقلال است حداقل یک جام بگیرد. من نمی توانم با این حداقل ها برای استقلال جام بیاورم. منطقی هم نیست که با این حداقل ها بمانم.»

 

وی که ظاهرا از اظهارات اخیر رسولی نژاد دلخور و عصبانی بود ادامه داد: «این آقایان نه تنها حداقل ها را برایم فراهم نکرده اند بلکه تهمت هم زده اند که ما پول گرفته ایم و مشخص نیست کجا رفته است. این صحبت ها و تهمت های آقای رسولی نژاد دیگر نخ نما شده است.»

فتح الله زاده ادامه داد: «ایشان گفته اند چرا باشگاه استقلال موزه ندارد. سوال من این است که مگر ایشان قبل از من در باشگاه استقلال نبودند، برای این باشگاه چکار کردند، چرا موزه نزدند، ثمره حضور ایشان در استقلال حذف از لیگ قهرمانان آسیا بود، حالا از من موزه می خواهند؟ مگر خود ایشان برای باشگاه استقلال چکار کرده است که حالا این حرف ها را مطرح می کند.»

 

وی افزود: «زدن این حرف ها درست نیست. گفته اند که قرارداد بازیکنان مشخص نیست و پول باشگاه وضعیتش مشخص نیست. بیایند بررسی کنند ببینند چه اتفاقی افتاده. مگر من می توانم پول باشگاه را به حساب شخصی ام واریز کنم که اینگونه حرف می زنند.»

فتح الله زاده ادامه داد: «اعضای هیئت مدیره مشکلی با من ندارند اما ظاهرا آقای رسولی نژاد می خواهند یک تنه همه کارهای باشگاه را انجام دهد و ایستاده است تا من از باشگاه بروم. اگر هم می خواهند دعوا کنند منصفانه دعوا کنند نه اینکه بیایند اینطور به من تهمت بزنند.»

وی خاطرنشان کرد: «ایشان گفته است که ما از فدراسیون فوتبال 3 میلیارد تومان پول گرفته ایم. کدام سه میلیارد تومان؟ بیایند بررسی کنند ببینند چقدر بوده؟ کل پولی که از فدراسیون فوتبال به استقلال رسیده 600 میلیون تومان بوده. نمی دانم ایشان 3 میلیارد تومان را از کجا آورده است.»

علی فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که اگر هواداران از شما بخواهند آیا حاضر به ادامه همکاری با باشگاه استقلال هستید گفت: «دیگر وقت این حرف ها نیست. باید بررسی کنیم. هر پیشنهادی شود باید مورد بررسی قرار بگیرد. با این حال من حداقل ها را هم ندارم. باید فردا جلسات هیئت مدیره برگزار شود و آقایان در مورد سرمربی و مدیر عامل تصمیم گیری کنند.»/مهر