ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آتیلا حجازی: مجیدی، نماینده مکتب پدرم در استقلال است



"عوامل خود را به عنوان طرفداران حجازی جا می‌زنند"

آتیلا حجازی: مجیدی، نماینده مکتب پدرم در استقلال است/ استقلالی ها از بازگشت فرهاد شاد شدند

فرزند ناصر حجازی گفت: فرهاد مجیدی نماینده مکتب ناصر حجازی در استقلال است و هواداران واقعی از حضور وی در استقلال خوشحال هستند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

آتیلا حجازی در گفتگو با ایسنا، درباره بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال بیان کرد: همانطور که مادرم نیز طی روزهای گذشته در مصاحبه‌ های خود گفت همه استقلالی‌ ها از این اتفاق خوشحال‌اند و طرفداران واقعی حجازی نیز از این موضوع بسیار شاد شدند. موفقیت استقلال و خوشحالی هوادارانش آرزوی همه ما است. طبیعی است که با بازگشت فرهاد هواداران خوشحال می‌شوند و این همان آرزوی قلبی ماست.

وی در ادامه درباره اعتراض 2-3 نفر منتسب به هواداران ناصر حجازی، مقابل دفتر علی فتح الله زاده و باب شدن بحث "مکتب" تاکید کرد: مجیدی نماینده مکتب ناصر حجازی در استقلال بوده و مکتب حجازی همان رعایت اصول، صراحت در کلام و صداقت در رفتار است. مکتب حجازی، فوتبالی نیست بلکه مکتب زندگی شرافتمندانه است. ناصر حجازی و همه طرفدارانش خواهان سربلندی استقلال هستند.

آتیلا حجازی ادامه داد: هواداران واقعی بدانند که طرفداران حجازی اهل فحاشی، چاقوکشی و قداره کشی نیستند و عربده کشی و تخریب چهره‌های محبوب در میان آنها جایی ندارد. منش حجازی همان منطق، ادب و صداقت است. طرفداران حجازی اگر به موضوعی اعتراض داشته باشند در فضایی بسیار آرام و به دور از حاشیه و با منطق بیان می‌کنند. چنانچه در همین راستا شبهه ای برای عده کمی از هواداران ناصر حجازی ایجاد شد که با توجه به خوشحالی هواداران از بازگشت فرهاد و لزوم حمایت از استقلال و مجیدی، صحبت هایی انجام و مشکلات رفع شد. در اینجا باید بگویم بی شک اگر ناصر حجازی هم در قید حیات بود از بازگشت مجیدی که هواداران را شاد کرده، خوشحال می‌شد.

فرزند ناصر حجازی همچنین با بیان اینکه به هواداران واقعی استقلال هشدار می‌دهد، تصریح کرد: هواداران واقعی استقلال باید مراقب حاشیه ها باشند چون متاسفانه عده‌ای که دستشان برای مردم و هواداران رو شده و تاکتیک‌های تخریبی شان دیگر برای همگان نخ نما شده، برای تخریب چهره‌های بزرگی چون مجیدی از نام و چهره ناصر حجازی استفاده می‌کنند و عوامل خود را به عنوان طرفداران او جا می‌زنند و به تخریب آنها می‌پردازند.

در این میان فردی معلوم الحال که در گذشته از طرفداران ناصر حجازی بوده و به دلیل درخواستهای مالی و نابجا از میان هواداران واقعی حجازی طرد شده که در حال حاضر از سوی افرادی شارژ شده، امروز همچنان با تابلوی حمایت از حجازی در راه تخریب استقلال گام بر داشته که در صورت نیاز در آینده با ذکر مستندات پرده از چهره پلید آن فرد بر خواهم داشت.

وی در پایان تاکید کرد : همه ما و هواداران استقلال و ناصر حجازی پشتیبان استقلال و فرهاد مجیدی بوده و بی صبرانه منتظر حضور وی در استقلال و گلزنی اش هستیم./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
بیاد اسطوره ( آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتیلا حجازی: خواستند پدرم را محو کنند اما نشد


امسال اولین سال بدون ناصر حجازی است. مردی بزرگ تر از فوتبال ایران، بالاتر از استانداردها و بیشتر از ظرفیت ها.