ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آتیلا حجازی: قلعه نویی توهم دارد


مربی پیشین استقلال و فرزند مرحوم ناصر حجازی گفت: فیلم «من ناصر حجاری هستم» مشکل حقوقی ندارد.

خبرگزاری تسنیم: مربی پیشین استقلال و فرزند مرحوم ناصر حجازی گفت: فیلم «من ناصر حجاری هستم» مشکل حقوقی ندارد.

آتیلا حجازی در مورد لغو مجوز اکران عمومی مستند «من ناصر حجازی هستم» عنوان کرد: این ابلاغ به دست مسئولان اجرایی فیلم رسیده است. البته من قبلا با تهیه کننده فیلم صحبت کرده بودم و ایشان با صراحت به من گفت که این فیلم پروانه رسمی نمایش دارد و اینطور نیست که به همین راحتی لغو اکران شود اما تاسف‌آور است که برخی افراد با نفوذها و ارتباط‌های خود می‌توانند هر کاری انجام دهند.

او در مورد اینکه آیا موضوعی علیه امیر قلعه‌نویی در این فیلم وجود دارد، گفت: هیچ موضوعی علیه او نیست و فکر می‌کنم ایشان توهم توطئه و بزرگ بودن دارد. من فیلم را به طور کامل دیدم و هیچ چیزی علیه ایشان وجود ندارد. واقعاً از این اتفاقات متعجبم و باید بگویم خنده‌دار است. البته این چیزها در ایران عجیب نیست چون اگر هر جایی آشنا داشته باشید خیلی راحت کارتان راه می‌افتد.

فرزند مرحوم ناصر حجازی در مورد صحبت‌های وکیل قلعه نویی که گفته لغو اکران این فیلم، کادوی تولد حجازی بود، اظهار داشت: من برای ایشان متاسفم، البته او را نمی‌شناسم اما متاسفم برای دانشگاهی که به وکیل قلعه‌نویی مدرک داده است. از قول من بنویسید که ما هم برای شما کادوهای قشنگ خواهیم فرستاد.


ویدیو مرتبط :
ضربه توپ امیر قلعه نویی ومهار ناصر حجازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش آتیلا حجازی به لغو اکران عمومی فیلم "من ناصرحجازی هستم": قلعه‌نویی توهم بزرگ بودن دارد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

من فیلم را به طور کامل دیدم و هیچ چیزی علیه ایشان وجود ندارد. واقعاً از این اتفاقات متعجبم و باید بگویم خنده‌دار است. البته این چیزها در ایران عجیب نیست.فیلم پروانه رسمی نمایش دارد تاسف‌آور است که برخی افراد با نفوذها و ارتباط‌های خود می‌توانند هر کاری انجام دهند.

مربی پیشین استقلال و فرزند مرحوم ناصر حجازی که این روزها دیگر در ایران سکونت ندارد و مقیم ترکیه شده است، درباره اتفاقی که برای فیلم پدرش افتاد، گفت: فیلم «من ناصر حجاری هستم» مشکل حقوقی ندارد.

آتیلا حجازی در مورد لغو مجوز اکران عمومی مستند «من ناصر حجازی هستم» عنوان کرد: این ابلاغ به دست مسئولان اجرایی فیلم رسیده است البته من قبلا با تهیه کننده فیلم صحبت کرده بودم و ایشان با صراحت به من گفت که این فیلم پروانه رسمی نمایش دارد و اینطور نیست که به همین راحتی لغو اکران شود اما تاسف‌آور است که برخی افراد با نفوذها و ارتباط‌های خود می‌توانند هر کاری انجام دهند.

آتیلا حجازی: قلعه‌نویی توهم بزرگ بودن دارد
او در مورد اینکه آیا موضوعی علیه امیر قلعه‌نویی در این فیلم وجود دارد؟ به تسنیم گفت: هیچ موضوعی علیه او نیست و فکر می‌کنم ایشان توهم توطئه و بزرگ بودن دارد. من فیلم را به طور کامل دیدم و هیچ چیزی علیه ایشان وجود ندارد. واقعاً از این اتفاقات متعجبم و باید بگویم خنده‌دار است. البته این چیزها در ایران عجیب نیست چون اگر هر جایی آشنا داشته باشید خیلی راحت کارتان راه می‌افتد.

فرزند مرحوم ناصر حجازی در مورد صحبت‌های وکیل قلعه نویی که گفته لغو اکران این فیلم، کادوی تولد حجازی بود، اظهار داشت: من برای ایشان متاسفم، البته او را نمی‌شناسم اما متاسفم برای دانشگاهی که به وکیل قلعه‌نویی مدرک داده است. از قول من بنویسید که ما هم برای شما کادوهای قشنگ خواهیم فرستاد.

 

اخبار ورزشی - تابناک