ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آبی‌پوشان تهرانی برابر قرمزهای اهواز در شب دربی تبریز



 

 

 

آبی‌پوشان تهرانی برابر قرمزهای اهواز در شب دربی تبریز

 

آبی‌پوشان تهرانی برابر قرمزهای اهواز در شب دربی تبریز

ادامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران

در شب دوم هفته پنجم لیگ برتر فوتبال آبی پوشان پایتخت برابر قرمزهای اهواز صف آرایی می‌کنند.

در شب دوم هفته پنجم لیگ برتر فوتبال شاهد دو دیدار جذاب و دیدنی در جنوب و شمال غربی کشور هستیم. در تبریز دو تیم همشهری تراکتورسازی و شهرداری به مصاف یکدیگر می‌روند و در جنوب آبی پوشان پایتخت میهمان قرمزپوشان اهوازی هستند.نگاهی کوتاه به این دو بازی می‌اندزایم:

*تراکتورسازی تبریز – شهرداری تبریز؛ دربی تبریزی به عشق صدرنشینی دربی تبریز دیدنی تر از فصل گذشته خواهد بود زیرا شهرداری دیگر آن تیم ضعیف فصل گذشته نیست و تراکتورسازی نیز با امیر قلعه نویی تهاجمی‌تر شده است. قطعا در این دربی تماشاگران تراکتورسازی از نظر تعداد با تماشاگران شهرداری قابل مقایسه نخواهد بود. تراکتورسازی در صورت برتری و غفلت صبا و استقلال می‌تواند خود را به صدر جدول برساند و برای اولین مرتبه در لیگ جدید مزه صدرنشینی را بچشد. شهرداری تبریز البته حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود هرچند همه شانس برد تراکتورسازی را بیشتر می‌دانند.  *فولاد خوزستان – استقلال ؛ قرمزپوشان اهوازی برابر آبی‌ پوشان تهرانی گرمای شدید اهواز اگر چه در شب کمی فروکش می‌کند اما بازی برای بازیکنان استقلال در این هوا کار بسیار سخت و دشواری خواهد بود. پرویز مظلومی و شاگردانش اگر بتوانند بر این حریف طبیعی غلبه کنند تازه باید برابر تیم خوش استیل فولاد با سرمربیگری مجید جلالی قرار بگیرند و شاید این مرتبه نیز جلالی بتواند با امتیاز گرفتن از استقلال امیر قلعه‌نویی را به صدر جدول بفرستد. او دو فصل قبل این کار را کرد و توانست ذوب آهن را شکست دهد تا قلعه‌نویی با استقلال قهرمان شود و تا قلعه نویی بگوید: "جلالی خیلی مرد است."تیم مجید جلالی فوتبال را زیبا و اصولی بازی می‌کند. در آن سوی میدان پرویز مظلومی ‌می‌گوید قبول دارد تیمش خوب بازی نمی‌کند اما خوب نتیجه می‌گیرد. باید دید استقلال این مرتبه می‌تواند در اهواز پیروز شود یا روند امتیازگیری‌های آبی های پایتخت برابر تیم قرمزپوش اهوازی قطع خواهد شد. شاید دوباره خلاقیت‌ ستاره‌ها به فریاد مظلومی و تیمش برسد و هواداران استقلال را خوشحال کند. 

*برنامه بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر به شرح زیر است: 

چهارشنبه دو شهریور ساعت 22 

ملوان انزلی – ذوب آهن اصفهان 

شاهین بوشهر – صبای قم

 مس کرمان – فجرسپاسی 

سپاهان – نفت تهران 

سایپا – داماش گیلان

 راه اهن – مس سرچشمه 

پرسپولیس – نفت آبادان

ساعت 22:30 پنج‌شنبه 3 شهریور ساعت 22 

تراکتورسازی تبریز – شهرداری تبریز 

فولاد خوزستان – استقلال ساعت 22:30


ویدیو مرتبط :
فوتبال پیشکسوتان دربی قرمز و آبی باغدشت تک گل آبی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال- الهلال؛ تداوم صدرنشینی آبی‌پوشان ایرانی در گروه مرگ/ شب تار عرب‌ها در آزادی



لیگ قهرمانان آسیا

استقلال- الهلال؛ تداوم صدرنشینی آبی‌پوشان ایرانی در گروه مرگ/ شب تار عرب‌ها در آزادی

تیم فوتبال استقلال سه‌شنبه شب در لیگ قهرمانان آسیا میزبان الهلال عربستان است.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال صدرنشین گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه شب در دور برگشت مسابقات میزبان الهلال عربستان است.

آبی‌پوشان برای اینکه از گروه مرگ به عنوان صدرنشین صعود کنند باید در دو بازی خانگی خود برابر الهلال عربستان و الریان قطر 6 امتیاز بگیرند؛ مسئله‌ای که دور از دسترس نیست.

استقلال در بازی رفت مقابل الهلال با وجود انجام بازی ناجوانمردانه باشگاه عربستانی در فرودگاه ریاض و با وجود خستگی ناشی از بازی 120 دقیقه‌ای مقابل سپاهان در جام حذفی توانست با ارائه یک بازی هوشمندانه و منطقی در ریاض پیروز شود و به صدرنشینی خود در آسیا ادامه بدهد.

استقلال سه‌شنبه مشکلاتی به مراتب کمتر از بازی رفت در ریاض دارد. آبی‌پوشان در ورزشگاه خانگی و مقابل تماشاگران و هواداران دو آتشه‌ خود بازی می‌کنند. آنها زمان کافی برای استراحت را هم داشته‌اند بنابراین همه چیز برای دومین پیروزی متوالی مقابل الهلال عربستان مهیاست.

هرچند امیر قلعه‌نویی و دستیارانش به خوبی می‌دانند که نباید خود را از پیش برنده بدانند زیرا تیم الهلال عربستان که با 3 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته هیچ چیز برای از دست دادن ندارد و با تمام قدرت به میدان می‌آیند تا شاید بتوانند در تهران امتیازی کسب کنند.

الهلال در بازی با استقلال انتحاری بازی خواهد کرد و استقلال هم باید مثل دیدار رفت منطقی، هوشمندانه و با تمرکز بازی کند تا همچنان در گروه مرگ آقایی کند و به صدرنشینی خود ادامه بدهد.

الهلال که اکنون به رده سوم لیگ عربستان سقوط کرده شب سختی را در تهران و مقابل استقلال و هواداران پرشور و پرشمارش خواهد داشت. استقلال ایران برخلاف عرب‌ها سعی کرده با میزبانی شایسته و میهمان‌‌نوازی ایرانی آبی‌پوشان عربستانی را در مستطیل سبز مقهور توانایی‌های فنی خود کند.

به گزارش فارس، در گروه D استقلال ایران با 7 امتیاز صدرنشین است، العین امارات 6 امتیازی در رده دوم است. الهلال سه امتیازی سوم و الریان قطر هم با یک امتیاز در رده چهارم قرار دارد./فارس