ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آبی‌ها رأی به پیروزی ژرمن‌ها دادند


بازیکنان تیم فوتبال استقلال به پیش‌بینی فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل پرداختند و در این بین بیشتر آنها به پیروزی ژرمن‌ها رأی دادند.

خبرگزاری تسنیم: دیدار فینال جام جهانی 2014 از ساعت 23 و 30 دقیقه امشب (یکشنبه) بین تیم‌های ملی آلمان و آرژانتین برگزار خواهد شد. طی روزهای اخیر و در ساعات باقیمانده به زمان برگزاری این دیدار بازار پیش‌بینی‌ها داغ است و اهالی فوتبال نتیجه این بازی را حدس می‌زنند.

در این میان بازیکنان تیم فوتبال استقلال که در حال حاضر در اردوی ترکیه به سر می‌برند به پیش‌بینی بازی آلمان - آرژانتین پرداخته و جالب اینکه بیشتر آنها رأی به پیروزی و قهرمانی ژرمن‌ها داده‌اند که در زیر نظرات آنها می‌آید:

میرشاد ماجدی: آلمان 3 - آرژانتین یک

ایمان عالمی: آلمان 2 - آرژانتین یک

محمد قاضی: آلمان 2 - آرژانتین صفر

احمد جمشیدیان: آلمان 2 - آرژانتین صفر

مهدی کریمیان: آلمان صفر - آرژانتین یک

میلاد فخرالدینی: آلمان صفر - آرژانتین یک


ویدیو مرتبط :
پیروزی ژرمن ها مقابل برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکرار پیروزی پاری‌سن‌ژرمن در خانه چلسی / آبی‌های لندن حذف شدند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,لیگ قهرمانان اروپا

تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن با تکرار پیروزی دور رفت مقابل چلسی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به مرحله بعدی این مسابقات صعود کرد تا چلسی از گردونه جام کنار برود.

به گزارش مهر، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ روز چهارشنبه پی گرفته شد که طی آن تیم های چلسی و پاری‌سن ژرمن در ورزشگاه استمفورد بریج برابر هم قرار گرفتند که این بازی با پیروزی ۲ بر یک پاری‌سن ژرمن خاتمه یافت. با این نتیجه تیم پاری‌سن ژرمن در مجموع ۴ بر ۲ پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.

نیمه اول این بازی حذاب با تساوی یک بر یک به پایان رسید. پاری‌سن ژرمن در این نیمه بازی را خوب شروع کرد و می توانست خیلی زود توسط دی ماریا به گل برسد اما مدافع میزبان به موقع این توپ را دفع کرد. شاگردان بلان البته در دقیقه ۱۶ به گل رسیدند. آدرین رابیونت پاس عرضی زلاتان را در دهانه دروازه به گل تبدیل کرد.

چلسی بعد از آن شرایط بهتری پیدا کرد و بعد از چند حمله اساسی به گل تساوی دست یافت. دیه گو کاستا در دقیقه ۲۷ برای میزبان گلزنی کرد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم هر دو تیم روی به حمله آوردند و بازی تهاجمی در دستور کار هر دو گروه قرار داشت. در این بین چلسی فشار زیادی را روی دروازه حریف وارد کرد و یک بار روی شوت ویلیان تا آستانه گلزنی هم پیش رفت که دروازه بان پاری‌سن‌ژرمن آن را دفع کرد.

پاری‌سن‌ژرمن در دقیقه ۶۷ به گل دوم خود دست یافت. این بار زلاتان توپی که از چپ به صورت عرضی فرستاده شده بود را با یک بغل پا درون دروازه کورتوآ قرار داد تا تیم لوران بلان برای دومین بار از میزبان پیش بیفتد. زلاتان که یک پاس گل را در نیمه نخست مهیا کرده بود با گلزنی خود عملا ستاره پاریسی ها در این دیدار لقب گرفت.

تیم چلسی در دقایق باقی مانده تلاش زیادی کرد تا به بازی برگردد اما نتوانست کار را به تساوی بکشاند و در نهایت این دیدار را مثل بازی رفت ۲ بر یک واگذار کرد تا در مجموع ۴ بر ۲ شکست خورده و حذف شود.

 

اخبار ورزشی - مهر