ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آئوبامیانگ، عجیب‌ترین ستاره بوندس لیگا


بازیکنی که از خودروهای رنگارنگ استفاده می‌کند، مدل موی خاصی دارد و با برسرگذاشتن کلاه بت‌من بعد از زدن گل، شادی می‌کند، عجیب و غریب‌ترین بازیکن بوندس‌لیگا است.

خبرگزاری فارس: رسانه‌ها می‌گویند پیرامریک آئوبامیانگ، گلزن گابنی در دورتموند شور و هیجان زیادی ایجاد کرده است. او در دربی معروف روور با شالکه که یکشنبه شب انجام گرفت و تیمش 3 بر 2 برنده شد، گل سوم را زد و شادی گل عجیبی کرد.

او به سرعت پیراهن ورزشی خود را از تن خارج کرد و روی پیراهن زیرین، آرم بت‌من را نشان داد که کنارش جمله «بیاد می‌آوری؟» درج شده بود.

 آئوبامیانگ، عجیب‌ترین ستاره بوندس لیگا

البته در برد 3 بر صفر در همین دربی در فصل گذشته، او و هم‌تیمی‌اش یعنی مارکو رویس، نقاب بت‌من به چهره زدند.

این بار هم مثل آن موقع او پیراهن زردرنگ تیمش را به تن داشت.

 مهاجم تکنیکی که بازیکن پرسرعتی در زمین است، توانسته 22 گل در 20 بازی رسمی برای تیمش بزند. امسال در فصل جاری نیز 14 گل در 12 بازی از بوندس‌لیگا برای دورتموند به ثمررسانده که البته در تاریخ مشکی و زردپوشان رکورد است.

او در محیط خارج از فوتبال و زندگی شخصی، زمانی از خودروی پورشه پانامرا که 140 هزار یورو می‌ارزد برای رفت و آمد استفاده می کند.

 آئوبامیانگ، عجیب‌ترین ستاره بوندس لیگا

گاهی هم با مدل موی خاصی پشت فرمان فراری سفیدرنگ که 197 هزار یورو قیمت داشته، نشسته است.

آئوبامیانگ با این مشخصات به باور بسیاری در بوندس‌لیگا، عجیب و غریب‌ترین بازیکن لیگ ژرمن‌ها محسوب می‌شود.


ویدیو مرتبط :
مقایسه توانایی های دو ستاره بوندس لیگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی 7 ستاره بارسلونا/ نخستین بازی دانیال داوری در بوندس لیگا



بارسلونا,رئال مادردی,لالیگا


هفته نخست لالیگا
پیروزی 7 ستاره بارسلونا/ رئال، میلیمتری 3 امتیاز گرفت

در دیدارهای برگزار شده از هفته نخست لالیگا اسپانیا تیم های بارسلونا و رئال مادرید حریفان را شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته نخست لالیگا با انجام چهار دیدار پیگیری شد که در آن تیم های رئال مادرید و بارسلونا مقابل حریفان به برتری دست یافتند.

بارسلونا با پیروزی هفت بر صفر مقابل لوانته نخستین گام خود برای دفاع از عنوان قهرمانی را بسیار محکم برداشت. در این دیدار الکسیس سانچس 3، لیونل مسی 12 و 42 (پنالتی)، دنی آلوس 23، پدرو رودریگس 27 و 73 و ژاوی هرناندس 45 برای آبی و اناری ها گلزنی کردند.

در دیگر دیدار، رئال مادرید هم که در سانتیاگو برنابئو میزبان رئال بتیس بود با نتیجه دو بر یک حریف را شکست داد. خورخه مولینا در دقیقه 14 بتیس را پیش انداخت ولی کریم بنزما در دقیقه 26 کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا دقیقه 87 پابرجا بود تا اینکه ایسکو، ستاره جدید رئال که در فصل نقل و انتقال های تابستانی به این تیم آمده، گل برتری مادریدی ها را وارد دروازه حریف کند تا تیمش را به سه امتیاز حساس هفته نخست برساند.

در دیدار دیگری که در همین چارچوب برگزار شد، اوساسونا در خانه با حساب دو بر یک مقابل گرانادا شکست خورد. یوسف العربی 38 و حسن یبدا 45 برای گرانادا و پاکسی پونال هم در دقیقه 58 تنها گل اوساسونا را زد.

سوپر جام باشگاه های ایتالیا
پیروزی پر گل یوونتوس مقابل لاتزیو/ ششمین قهرمانی بانوی پیر

یوونتوس با پیروزی پر گل مقابل لاتزیو برای ششمین بار موفق شد سوپر جام باشگاه های ایتالیا را بالای سر ببرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار سوپر جام باشگاه های ایتالیا بین تیم های یوونتوس و لاتزیو انجام شد که یووه با نتیجه پر گل چهار بر صفر حریف را در هم کوبید.

پل پوگبا در دقیقه 23 گل نخست دیدار را وارد دروازه حریف کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست پابرجا ماند. در حالی که تنها هفت دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود جورجیو کیه لینی برای بار دوم دروازه بیانکوچلستی را باز کرد. در ادامه، استفن لیخت اشتاینر 54 و کارلوس توز 57 گل های سوم و چهارم بیانکونری را وارد دروازه حریف کردند تا نخستین جام فصل در ایتالیا به نام بانوی پیر شود.

 

پیروزی دورتموند برابر تیم تازه صعود کرده
نخستین بازی دانیال داوری در بوندس لیگا

دروازه‌بان ایرانی تیم اینتراخت برانشوایگ در دیدار امشب این تیم برابر بورسیا دورتموند به میدان رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم تازه صعود کرده اینتراخت برانشوایگ در هفته دوم بوندس لیگا امشب در ورزشگاه زیگنال ایدوناپارک به مصاف بورسیادورتموند رفت.
این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان خاتمه یافت.


در شرایطی که نشریه کیکر نام دانیل داوری را در جمع نفرات ذخیره اعلام کرده بود، این دروازه بان ایرانی که فصل گذشته در لیگ دوی آلمان دروازه بان نخست تیمش بود،‌ در این بازی به میدان رفت. وی در بازی هفته نخست ذخیره پتکوویچ بود.
فارس