دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

۱۰ ترفند برتر یاهو مسنجر- قسمت اول



 

۱۰ ترفند برتر یاهو مسنجر- قسمت اول

ما در این مقاله قصد داریم به شما ۱۰ ترفند برتر یاهو مسنجر را در ۲ قسمت معرفی کنیم که میتواند برای کسانی که از نرم افزار چت یاهو مسنجر استفاده میکنند مفید باشد. برای استفاده از این ترفند ها شما احتیاج به چیز اضافه ای به جزء برنامه یاهو مسنجر و اینترنت ندارید.

حال به سراغ معرفی این ترفند ها میپردازیم و در این قسمت ۶ ترفند معرفی میکنیم


۱- باز کردن سریع برنامه یاهو مسنجر

با این کار شما میتوانید هر وقت که بخواهید برنامه یاهو مسنجر را با فشردن ۲ دکمه باز و اجرا کنید. البته به یاد داشته باشید که قبل از انجام این کار باید نرم افزار یاهو در نوار ابزار شما موجود باشد.

حال برای این کار فقط کافی است دکمه های ترکیبی WIN و Y را با هم فشار دهید و میبینید که پنجره یاهو مسنجر به سرعت برای شما باز میشود.

 

 

۲- پاک کردن ID خود از لیست افراد

همانطور که میدانید ، اگر کسی شما را add کند شما نمیتوانید آیدی خود را از لیست آن حذف کنید و فقط خودش میتواند اینکار را بکند. حال اگر میخواهید شما اینکار را بکنید ادامه این ترفند را بخوانید.

ابتدا به این آدرس بروید

سپس بعد از باز شدن سایت ، شما باید سه فیلد ببینید ، که فیلد اول باید آیدی خود را وارد کنید و در فیلد دوم پسورد آیدی خود و در آخر آیدی فردی که میخواهید آیدی شما از لیست آن حذف شود را وارد کنید. بعد از تایپ و پر کردن این ۳ فید روی آیکونی که شبیه سطل آشغال هست کلیک کنید و چند لحظه صبر کنید. سپس باید با پیغامی مانند Your ID has been successfully removed from victim's addlist مواجهه شوید که میگوید آیدی شما از لیست آن فرد حذف شده است.

اگر پیغام مطابق Your ID has been successfully removed from victim's addlist نبود نشان میدهد که مشکلی در هنگام پرکردن ۳ فیلد بالا وجود دارد که میتواند دلیل آن اشتباه وارد کردن آیدی و پسورد و غیره باشد بوده باشد.

اما باید قبل از این کار به چند نکته که در زیر میبینید توجه کنید:

۱- در هنگام این کار باید مطمئن شوید که فرد مورد نظر آنلاین هست و در غیر این صورت به این پیغام مواجه میشوید : Victim should be offlin

2- حتما باید پسورد خود را وارد کنید و اگر وارد نکنید یا اشتباه تایپ کنید با این پیغام مواجه میشوید : Your Username or password is wrong

3- بعد از انجام اینکار باید یکبار آیدی خود را Sign Out و دوباره Sign in کنید تا تغییرات اعمال شود.

 


۳-گرفتن عکس آواتار آیدی های ادلیست شما

شاید شما هم در هنگام چت از عکس آواتار آیدی که در هنگام چت هستید خوشتان آمده و میخواهید آن را در هارد خود ذخیره کنید. (آواتار عکسی هست که در کنار هر یک از آیدی ها نمایش داده میشود و میتوان آن را تغییر داد.)

برای این کار کافی است به این آدرس رفته و C:\Program Files\Yahoo!\Messenger\cache\Icon و تمام عکس ها را پیدا کنید. حال اگر تمام عکس ها قابل باز شدن نبودند میتوانید هر یک را که میخواهید روش کلیک راست کرده و Rename را انتخاب کنید و سپس به آخر نام آن .jpg را اضافه کنید.

با این ترفند حتی میتوانید عکس های را که در چندین ماه پیش هم دیده اید را ذخیره کنید ، ولی عکس های که در قبل چیز دیگه ای بوده اند نمیتوانید آنها را پیدا کنید.

 

 

۴- گرفتن عکس آواتار آیدی ها از افرادی که اددلیست شما نیستند

این ترفند تقریبا مانند ترفند بالا هست و فقط فرق آن این است که آیدی که میخواهید عکس آواتر آن را ذخیره کنید لازم نیست در اددلیست شما باشد.

برای اینکار باید به اینترنت متصل شوید و این آدرس را در نوار ابزار مرورگر وارد کنید : http://img.msg.yahoo.com/avatar.php?yids= و سپس جلوی = نام آیدی مورد نظر خود را وارد کنید و Enter را فشار دهید. سپس عکس آواتار نمایان میشود که میتوان برای ذخیره روی آن کلیک راست کرده و Save را انتخاب کنید.

 

۱۰ ترفند برتر یاهو مسنجر- قسمت اول

 

۵-انکار دریافت PM

اگر نمیخواهید در هنگامی که آفلاین هستید یا در هنگام چت کردن با کسی هستید پی امی از طرف کسی دریافت کنید ، این ترفند را بخوانید.

با این ترفند دیگر هیچ آیدی نمیتواند با شما در ارتباط باشد ولی شما میتوانید آنلاین باشید ، برای این کار ابتدا نرم افزار یاهو مسنجر را باز کرده و به این قسمت بروید : Messenger و سپس Preferences و سپس Category و در آخر Messages را انتخاب کنید. حال در قسمت When I recive a new message تیک گزینه Minimize the message window to the taskbar را فعال کنید و تیک گزینه Show messages at the bottom right of screen را هم فعال کرده و روی OK کلیک کنید.

حال از این به بعد کسی که بخواهد به شما پی ام دهد در پنجره کوچکی باز میشود که مزاحم شما نمیشود و بهتر میتوان به انجام کار خود ادامه داد.

اگر هم میخواهید این پنجره کوچک هم نمایش داده نشود یا اینکه اصلا هیچ پی امی نمایش داده نشود تیک گزینه Show messages at the bottom right of screen را غیر فعال کنید.

برای برگرداندن به حالت اول کافی هست تیک گزینه های Show messages at the bottom right of screen و Minimize the message window to the taskbar را غیر فعال کنید.

 

 

۶-ارسال Buzz به صورت پشت سر هم

همانطور که میدانید شما بعد از ارسال یک Buzz به یک آیدی دیگر نمیتوانید تا ۱۵ ثانیه Buzz دهید ولی با این ترفند میتوانید این کار را انجام دهید.

برای اینکار پنجره آیدی مورد نظر را باز کنید و سپس یک Buzz بدهید و پنجره آیدی طرف را ببندید و دوباره باز کنید و دوباره Buzz دهید و این کار را به سرعت انجام دهید. حال متوجه میشوید که میتوان Buzz های زیادی را به یک آیدی در فاصله زمانی کوتاه ارسال کنید که در قبل و به صورت عادی نمیتوانستید اینکار را انجام دهید.

البته این را به یاد داشته باشید که بقیه افراد و آیدی ها هم میتوانند اینجوری به شما Buzz بدهند !

این بود قسمت اول معرفی ۱۰ ترفند برتر یاهو که در این مقاله خواندید و اگر طرفدار ترفند های یاهو هستید منتظر قسمت دوم این ترفند ها باشید.

 


ویدیو مرتبط :
آموزش تصویردار کردن یاهو مسنجر | یاهو | ترفند یاهو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چند ترفند و آموزش در یاهو مسنجر



 

 

چند ترفند و آموزش در یاهو مسنجر

 

1. چگونه از شر اجرای خودکار یاهو مسنجر در هنگام بالا آمدن ویندوز خلاص شویم؟

همانطور که می دانید با نصب یاهو مسنجر بعد از هر اجرای ویندوز این برنامه بطور خودکار اجرا می شه و اگه از طریق خود ویندوز این را غیر فعال کنیم دوباره با استفاده مجدد از یاهو مسنجر این برنامه در ابتدای ویندوز بالا میاد .

برای اینکه دیگه از شر این خلاص شویم می تونیم از خود یاهو مسنجر استفاده کنیم.

برای این کار از منوی Messenger گزینه Preferences را باز کنید و در سربرگ General گزینه automatically start yahoo را غیر فعال کنید و دیگه با این کار در هنگام بالا آمدن ویندوز یاهو مسنجر بالا نمیاد.

 

2. در هنگام چت کردن چگونه همیشه از حالت فونت خودمان استفاده کنیم و اگه طرف مفابل فونت را تغییر داد ما تغییر را نبینیم؟

برای این کار از منوی Messenger گزینه Preferences را باز کنید و در سربرگ Appearance گزینه Alwase use my font and colors را فعال کنید

بعد از این اگه در هنگام چت کردن طرف مقابل فونت را عوض کرد و یا رنگ فونت را عوض کرد شما همان تنظیمات خود را خواهید داشت.

 

3. چگونه نوشته ها را در هنگام چت کردن ذخیره کنیم؟

برای این کار از از منوی Messenger گزینه Preferences را باز کنید و در سربرگ Archive در قسمت Archive یکی از سه گزینه را انتخاب کنید:

گزینه اول : با فعال کردن این گزینه تمام پیغام ها را ذخیره می کند.

گزینه دوم : با فعال کردن این گزینه پیغام ها ذخیره می شوند ولی با خروج از یاهو مسنجر پاک می شوند.

گزینه سوم: با فعال کردن این گزینه یاهو مسنجر هیچ کدام از پیغام ها را ذخیره نمی کند .