دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

یک ربات پر از لوبیای ژله ای در جلو محل کار گوگل



 

محل کار گوگل , تبلت نکسوس گوگل

 

به نظر می رسد که زمان معرفی و پرده برداری از اندروید ۴.۱ لوبیای ژله ای یا همان Jelly Bean در مراسم Google I/O فرا رسیده است، مراسمی که در آستانه آغاز شدن می باشد. اگر شما در مورد این موضوع کمی هم شک داشته باشید (معرفی اندروید ۴.۱)، گوگل شک شما در این مورد را برطرف کرده است.

 

آنها به تازگی یکی از نشانه های (مجسمه) مربوط به این نسخه از اندروید را به مناسبت انتشار این نسخه از اندروید در جلو محل کار خود قرار داده اند یعنی رباتی پر از Jelly Bean. باید منتظر بمانیم تا از تغییرات احتمالی که بین این نسحه و نسخه ۴.۰ آیس کریم ساندویچ قرار دارد مطلع شویم، هر چند ممکن است تغییرات زیادی در این بین وجود نداشته باشد.

 

نسخه اندروید Jelly Bean ممکن است برای اولین بار برروی تبلت نکسوس گوگل که توسط ایسوس ساخته شده است قرار گیرد. به هر حال همانطور که اعلام شد، می بایست تا مراسم Google I/O صبر کرد تا ببینیم گوگل در این زمینه چه برنامه هایی در نظر گرفته است و چه چیزهایی را معرفی می نماید.... / pcwar

 

 

 


ویدیو مرتبط :
چالش لوبیای ژله ای با دوست سابقش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر جالب از محل کار کارمندان گوگل


تصاویر بسیار تعجب بر انگیز است. اتاق های کنفرانسی که در قایق تشکیل می شود. سلف غذاخوری با شعار "tech stop"، اتاق های بازی، کابین های چوبی، خونه های اسکیموها، کارمندانی که به جای پله با سرسره از طبقات بالایی به پایین می آیند و... .این مجموعه را مقایسه کنید با شرکت های بزرگ داخلی!

تقریبا آرزوی هرکسی که در حوزه آی تی کار می کند در مرحله اول تجربه کار کردن در شرکت های بزرگ مانند گوگل، یاهو، مایکروسافت و.. است و در مرحله بعدی تاسیس شرکتی بر مبنی ایده خود تا بتواند تحولی در دنیای آی تی و اطلاعات انجام دهد.

خصلتی که در اکثر کارمندان این شرکت ها وجود دارد وفاداری به شرکت است. وفاداری به معنای حس تعلق و کار کردن هرچه بهتر برای رسیدن به اهداف شرکت. وقتی وبلاگ شخصی کارمندان این شرکت ها را می خوانید با آدمهای پر ایده و سرشار از انرژی مواجه می شوید که هیچ شباهتی با کارمندان خسته و خموده بقیه مراکز و مجموعه ها را ندارند.

شرکت های بزرگ توجه ویژه ای به شرایط کارمندان خود دارند. آنها بر این باورند با فراهم کردن محیطی شاد همراه با آرامش، باعث کیفیت کاری بهتر کارمندان می شود. تصاویر زیر نمایی از دفاتر کاری شرکت گوگل است.




تصاویر بسیار تعجب بر انگیز است. اتاق های کنفرانسی که در قایق تشکیل می شود. سلف غذاخوری با شعار "tech stop"، اتاق های بازی، کابین های چوبی، خونه های اسکیموها، کارمندانی که به جای پله با سرسره از طبقات بالایی به پایین می آیند و... .

این مجموعه را مقایسه کنید با شرکت های بزرگ داخلی. این نوع نگاه به کارمند در کشور ما معنی نمی دهد. البته قبول دارم اگر همچین امکاناتی در یک شرکت ایرانی وجود داشت در چند ماه اول، شرکت ورشکسته میشد چون کارمندان محیط کار را با شهربازی اشتباه می گرفتند. این نگاه نیاز به فرهنگ سازی در تمام سطوح دارد. هم کارمند و هم کارفرما. مخصوصا در حوزه آی تی و برنامه بنویسی که کسل کننده بودن محیط افت کاری شدیدی را به دنبال دارد.