دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

یک دسته شیک برای بازی رایانه‌ای +عکس



آیا جزو آن دسته از افرادی هستید که با گوشی یا رایانه شخصی خود زیاد سرگرم بازی هستید؟ دوست داشتید که یک دسته بازی مخوف و متغیر داشتید که هم با گوشی و هم لپ تاپ کار کند؟ این دقیقا همان ایده‌ای است که شرکت l.Y.N.X طراح خلاق قطعات جانبی دستگاه‌های الکترونیکی آن را خلق کرده است.

این دسته کنترلی چندین قابلیت و کارایی داردو از سه بخش تشکیل شده است: بالهای چپ و راست و یک مغز مرکزی که آن را به یک ربات شبیه می‌کند. این دسته در حالت جمع شده به اندازه کافی کوچک شده و حتی در جیب کاربر جا می‌شود. ارتباط این دسته با گوشی یا تبلت به صورت بی سیم برقرار می‌شود.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,بازی رایانه‌ای

 

وقتی دسته را باز کنید با یک پدیده خارق‌العاده روبرو می‌شوید که شما را قادر می‌سازد در راحتی و آسایش هرچه تمام‌تر بازی کنید.در صورت انجام بازیهای آنلاین گروهی، این دسته همچنین دارای یک صفحه کلید برای گفت‌وگو با دیگر افراد آنلاین است. این دسته جالب 300 دلار قیمت دارد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,بازی رایانه‌ای

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,بازی رایانه‌ای

 
اخبار تکنولوژی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
عکس بازی ها - دانلود مجموعه عکس های با کیفیت دسته XOne

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال بازی رایانه ای جدید درباره داعش+ عکس



توزیع یک بازی رایانه ای درباره داعش از سوی یک شرکت تولید بازی های رایانه ای در لهستان جنجال ساز شد.

به گزارش عصر  ایران ،  این بازی که " دفاع در برابر داعش" نام دارد از سوی شرکت لهستانی "destructive creations" تولید و روانه بازار شده است.

موضوع این بازی حمله به اروپا و اشغال این قاره از سوی نیروهای داعش در سال 2020 و دفاع  در برابر این حمله است.

 اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی , بازی رایانه ای


محتوی این بازی و نیز اقدام این شرکت لهستانی در استفاده از نام داعش در رسانه ها و شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته و انتقادات زیادی درباره اقدام این شرکت لهستانی را در پی داشته است.