دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

گوگل شبیه ساز پلی استیشن را از اندروید مارکت حذف کرد


گوگل اپلیکیشن شبیه ساز بازی‌های پلی‌استیشن ۱ را از اندروید مارکت حذف کرد. توسعه دهنده این برنامه از گوگل انتقاد کرد و این اقدام را در راستای معرفی گوشی جدید سونی اریکسون (Xperia Play) دانست که قادر است بازی‌های پلی استیشن ۱ را اجرا کند.

گوگل اپلیکیشن شبیه ساز بازی‌های پلی‌استیشن ۱ را از اندروید مارکت حذف کرد. توسعه دهنده این برنامه از گوگل انتقاد کرد و این اقدام را در راستای معرفی گوشی جدید سونی اریکسون (Xperia Play) دانست که قادر است بازی‌های پلی استیشن ۱ را اجرا کند.



گوگل این برنامه را از اندروید مارکت حذف کرده و توسعه دهنده نیز معتقد است که این اقدام در جهت میدان دادن به گوشی Sony Ericsson Xperia Play است. با این حال،‌ چرا یک کاربر باید نسخه های قانونی یک بازی پلی استیشن ۱ را خریداری کند در حالی که می تواند نسخه غیر قانونی و یا کپی قانونی از بازی را به شکل مجانی به دست بیاورد ؟

توسعه دهنده این اپلیکیشن در تویتر خود نوشته است: «گوگل این نرم افزار را همانطور که در اینجا توضیح داده شده است به خاطر نقض قانون از مارکت حذف کرده است. باید ببینیم چه می‌شود کرد. به احتمال زیاد گوشی Xperia Play به زودی عرضه می‌شود.»

توسعه دهنده برنامه همچنین معترض شده است که او در حال به روز رسانی و ارائه نسخه جدید این برنامه بوده است و تصمیم داشته که نسخه جدید را در اندروید مارکت قرار دهد تا افرادی که نسخه قبل را دانلود کرده بودند، از نسخه جدید و بهتر برنامه استفاده کنند. البته او به مشکل بزرگتری اشاره می‌کند: «اصلا این شبیه ساز مهم نیست. مشکل اصلی خود گوگل است که به سونی اجازه داده تا قوانینش را به محیط آزادِ اندروید مارکت تحمیل کند.» او همچنین افزود، چیزی که عجیب است این است که یک شبیه ساز دیگر به نام FPSE تا لحظه نگارش این پست در دسترس کاربران است.

اینها دلایلی است که گوگل می‌تواند بر اساس آنها یک اپلیکیشن را از مارکت حذف کند:
  • محتوای غیرقانونی
  • تعرض به حریم خصوصی و نقض قوانین نشر
  • محتوایی که با عملکرد و یا سرویس های دیگر طرفین قرار داد با گوگل تناقض داشته باشد
  • ترویج نفرت، و تحریک یا اعمال خشونت
  • نقض حق مالکیت  شخصی، شامل حق امتیاز،‌کپی رایت، نام تجاری، اسرار تجاری و یا هر حق خصوصی دیگر که مربوط به طرفین قرار داد با گوگل باشد
  • هر محتوایی که مناسب افراد زیر ۱۸ سال نباشد
  • محتوای مستهجن و وقیحانه
شبیه سازها به تنهایی هیچکدام از این قوانین را نقض نمی‌کنند و طبیعتاً غیرقانونی نیستند. اگر نسخه های کپی شده از محتوای دارای حق کپی رایت را همراه برنامه داشته باشید قضیه فرق می‌کند ولی زمانی که تنها برنامه را داشته باشید، هیچ قانونی را نقض نکرده اید و این به عهده کاربر است که نسخه قانونی از بازی ها را تهیه کرده و بر روی سیستم خود نصب کند.

بر این اساس با مسئولین گوگل تماس گرفته شده و قرار است در صورت کسب اطلاعات بیشتر این خبر منعکس شود. ممکن است این اقدام تنها یک سوء تفاهم باشد ولی این امکان هم وجود دارد که گوگل در اندروید مارکت دست می‌برد تا محیط بهتری را برای سونی و بازی های تجاریش فراهم کند که این مورد بسیار جدی و مسئله ساز است.

منبع : 1Pezeshk.com


ویدیو مرتبط :
نگاهی به قابلیت های شبیه ساز بازی های پلی استیشن 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساختمانی شبیه پلی استیشن



 

ساختمانی شبیه پلی استیشن

 

برج پارکس در اوزاکا که کاملا شبیه پلی استیشن سه بوده و برای دوستداران بازی های رایانه ای ساخته شده است.

 

این برج جزیی از بناهای موسوم به نامبا پارکس است که در شهر اوزاکا و در منطقه ای مسکونی ساخته شده است.

 

پلی استیشن سه جزو کنسولهای محبوب در دنیاست که در سال ۲۰۰۶ راهی بازار شد.

 

نیکن سکی معمار این بنا آنرا برای طرفداران این بازی محبوب ساخته است.