دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

گوگل سرانجام ماشین زمان ساخت + تصاویر



گوگل سرانجام ماشین زمان ساخت + تصاویر

شرکت گوگل در یک فناوری جدید می‌تواند کاربران خود را تا ۷ سال به گذشته ببرد.

شرکت گوگل به تازگی یک قابلیت جدید به نرم‌افزار مشهور خود به نام google street اضافه نموده که در حقیقت این نرم‌افزار را تبدیل به ماشین زمان می‌کند.

اخبار,اخبارعلمی,شرکت گوگل

گفتنی است، بر اساس این امکان جدید نرم‌افزارgoogle street امکان مشاهده مناظر، ساختمان‌ها، خیابان‌ها و شهر‌ها از سال ۲۰۰۷ تا به اکنون در سال ۲۰۱۴ را برای کاربران فراهم می‌کند.

اخبار,اخبارعلمی,شرکت گوگل

بررسی‌ها نشان ‌می‌دهند، شرکت گوگل از سال ۲۰۰۷ این نرم‌افزار را راه‌اندازی کرده و با استفاده از خودروهای فاقد سرنشین اما دوربین‌دار همین‌طور هلی‌کوپترهای خود از بیشتر خیابان‌ها و ساختمان‌ها در جهان فیلم و عکس تهیه نموده است.

اخبار,اخبارعلمی,شرکت گوگل

کاربر برای استفاده از این امکان منحصر به فرد تنها کافی است بر روی گزینهٔ ساعت در صفحهٔ اصلی نرم‌افزار کلیک نموده سال، ماه، روز و دقیقهٔ مورد نظر خود را انتخاب نماید.

اخبار,اخبارعلمی,شرکت گوگل

بسیاری از حوادث طبیعی مانند توفان‌ها، سیل‌ها، زلزله‌ها و حتی ساخت و ساز‌ها از جمله علایق کاربران برای استفاده از این نرم‌افزار بوده است.

اخبارعلمی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
حذف خودکار تصاویر در اپلیکیشن تصاویر گوگل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روشی جالب برای ساخت عینک گوگل خانگی + تصاویر



اخبار علمی - روشی جالب برای ساخت عینک گوگل خانگی + تصاویر

یک طراح خلاق با استفاده از یک سری وسایل ارزان قیمت توانسته عینک گوگل و ساعت هوشمند برای خود تهیه کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ اساس این روش استفاده از یک ریزتراشه به مبلغ حدود۲۰  دلار و کیت‌های رنگی با قیمت ۴۶۰ دلار است که ۱۶ بیتی باشند و هینطور یک صفحه نمایش oled برای نمایش تصاویر که می‌تواند فرد را قادر به استفاده از عینک گوگل کند.

 

اخبار,اخبار علمی , ساخت عینک گوگل خانگی

 
گفتنی است، این طراح ابداع خود را به یک شرکت فروخته و حال این شرکت در نظر دارد انواع گجت‌های پوشیدنی ارزان را از این طریق ساخته و روانه بازار‌ها کند.

اخبار,اخبار علمی , ساخت عینک گوگل خانگی


بررسی‌ها نشان می‌دهند، دستگاه‌های ساخته شده توسط این شرکت همانند نمونه‌های تجاری گرانقیمت خود می‌توانند به پخش تصاویر و دریافت و ارسال پیام‌های مکتوب و محاوره‌ای و همینطور عسکبرداری از مناظر اطراف بپردازند.

اخبار,اخبار علمی , ساخت عینک گوگل خانگی

 
افراد در صورت تمایل همچنین می‌توانند با استفاده از پرینتر ۳ بعدی پوششی دلخواه برای ساعت هوشمند خود انتخاب و چاپ کنند.
اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران