دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

گوگل خاموش می شود



عدم دسترسی سرویس های  گوگل,ازدسترس خارج شدن سرویس های گوگل,علت ازدسترس خارج شدن سرویس های گوگل

گوگل خاموش می شود

سرویس های گوگل برای دقایقی در شب های شانزدهم تا هجدهم اوت به دلیل تعمیرات از دسترس خارج می شوند.این تعمیرات شامل ۱۶ سرویس گوگل است که از جملهٔ آن ها می توان به جی میل، گوگل تاک، گوگل درایو و گوگل مپ و... اشاره کرد.

به گزارش اقتصاد ایران به نقل از خبرگزاری یاهو،این تعمیرات که از چهارشنبه شب شروع می شود تا شنبه به وقت آمریکا ادامه خواهد داشت. این اتفاق که تاکنون سابقه نداشته است، هر چند به گفتهٔ مدیران گوگل موضوع چندان جدی و حادی نیست، اما متخصصان پیش بینی کرده اند که تأثیر منفی زیادی روی برند گوگل خواهد گذاشت. 

 

جالب است بدانید که به اعتقاد متخصصان با اینکه این عدم دسترسی تنها به مدت چند دقیقه در هر شبانه روز است، اما ترافیک جهانی اینترنت در همین مدت تا ۴۰ درصد کاهش خواهد یافت. گوگل هنوز به طور رسمی توضیحی برای این اتفاق منتشر نکرده است.
 
تنها سخنگوی این شرکت ضمن تشکر از کاربرانش آن‌ها را به صبر و درک این شرکت در زمان تعمیرات دعوت کرده است. همچنین در بیانیهٔ سخنگوی گوگل آمده است: بحث امنیت سیستم‌ها از اولویت‌های اصلی شرکت گوگل است و ما قصد داریم در این مدت سیستم‌های خود را از لحاظ امنیتی بهبود بخشیده و خدمات خود را بهینه‌سازی کنیم.

اقتصادایران

 

 


ویدیو مرتبط :
رونمایی از دو دستگاه جدید گوگل: گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوگل کاربرانش را به اعماق اقیانوس ها می برد



 

 

گوگل کاربرانش را به اعماق اقیانوس ها می برد

 

 

سرویس نقشه برداری گوگل ارت امکانی را برای کاربرانش فراهم کرده است که با استفاده از آن به اعماق اقیانوس ها سفر کنند و یا خرابه های ناشی از بمب باران های جنگ جهانی دوم در شهرهای اروپایی را از نزدیک بینند.

 


گوگل از هفته گذشته آیینه تمام نمایی از اقیانوس ها و تصاویری از عصر جنگ جهانی دوم در اروپا را به اطلس های رایگان و ارتباطی خود اضافه کرد.

 


"لورا اسکات" از مدیران گوگل یوروپ در این زمینه گفته است که تصویر پردازی تاریخی با استفاده از تازه ترین فناوریهای نقشه برداری چشم انداز منحصر به فردی را درباره محیط طبیعی و نیز حوادث گذشته به مردم می دهد .

 


تصاویر جنگ جهانی دوم در گوگل ارت شامل عکس های دوران جنگ و حال حاضر برخی شهرهای اروپایی است که امکان مقایسه را برای کاربران فراهم می کند.

 


در همین زمینه گوگل ارت یک سفر زیرآبی را با روایت "سیلویا ارل" اقیانوس شناس نشنال جئوگرافیک در اختیار علاقمندان قرار می دهد و به گفته "جنیفر اوستین فولکس" مدیر تولید گوگل، کاربران می توانند هر زمانی که بخواهند این سفر را متوقف کرده و تصاویر ویدیویی مناطق پیرامون را مشاهده کنند.