دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

گوگل به احترام نقاش بزرگ آمریکایی تغییر لگو داد!!+تصاویر



باب نورمن راس (زادهٔ ۲۹ اکتبر ۱۹۴۲ در ساحل دیتونا، فلوریدا - درگذشت ۴ ژوئیه ۱۹۹۵) نقاش آمریکایی و مجری تلویزیون بود.

 باب راس با شخصیت شکیبا و فروتن خود بعنوان آفریننده و اجراگر برنامه تلویزیونی "لذت نقاشی" که دوازده سال ادامه داشت معروف شد و مارک تجاری باب راس را برای کتابهای خود و وسایل هنری با موفقیت ایجاد کرد.

وی زاده اورلاندو فلوریدا در آمریکا بود. پس از ده سال کار در نیروی هوایی آمریکا، به کار جنبی خود که نقاشی تجاری بود پرداخت و سبک عامه پسند موفقی را ارایه کرد، که نقاشی رنگ خیس روی خیس بود. ناقدان سبک وی، به عدم توجه به جزییات، عدم توسعه و پیشرفت سبک، وتخیلی بودن آن ایراد می‌گیرند.

 

باب نورمن راس,نقاشی های باب نورمن راس

 باب نورمن راس,نقاشی های باب نورمن راس

 

منبع:روزگارنو


ویدیو مرتبط :
حذف خودکار تصاویر در اپلیکیشن تصاویر گوگل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عیبی بزرگ ماشین هوشمند گوگل را غیر استفاده کرد + تصاویر



اخبار علمی - عیبی بزرگ ماشین هوشمند گوگل را غیر استفاده کرد + تصاویر

ماشین هوشمند شرکت گوگل دچار مشکلی بزرگ است که می‌تواند باعث عدم موفقیت این پروژه با سرمایه گذاری سنگین از سوی شرکت گوگل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ کارکنان شرکت گوگل در راستای یک طرح ماشین هوشمند ساخت این شرکت را در اطراف زمین‌های اطراف دانشگاه کالیفرنیا به حرکت درآوردند.

اخبار,اخبار علمی ,ماشین هوشمند گوگل


گفتنی است، ماشین هوشمند گوگل با استفاده از مختصات جغرافیایی و فناوری gps به مسیریابی می‌پردازد و یک خودروی برقی است که با باتری شارژ می‌شود و می‌تواند تا سرعت۱۰۰ مایل در هر بار شارژ باتری به حرکت بپردازد.

 

اخبار,اخبار علمی ,ماشین هوشمند گوگل

 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، منتقدان و کار‌شناسان افت کیفیت حرکت و ناتوانی ماشین بدون راننده گوگل در هوای بارانی را یکی از نقاط ضعف می‌دانند و به همین دلیل اعتقاد دارند استفاده از این خودرو در حال حاظر در جاده و در کنار سایر خودروهای دارای راننده مجاز نیست.

 

اخبار,اخبار علمی ,ماشین هوشمند گوگل


این خودرو دارای سنسور‌ها و دوربین‌های متعددی است که می‌تواند از برخورد با سایر خودرو‌ها جلوگیری کند. 
 
کار‌شناسان هشدار داده‌اند با وجود رانندگی خودروی گوگل توسط روبات در این خودرو باید فرمان برای راننده تعبیه شود.

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران