دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

گوگل، دوره‌ آنلاین آموزشی رایگان برگزار می‌کند


گوگل که قصد دارد به کاربران کمک کند تا در زمینه جست‌جو در وب، قوی‌تر عمل کنند، کلاس‌های آنلاین خود را برگزار می کند. امروز این کمپانی یک دوره آنلاین جدید رایگان با نام Power Searching with Google را راه‌اندازی کرد.

زومیت: گوگل که قصد دارد به کاربران کمک کند تا در زمینه جست‌جو در وب، قوی‌تر عمل کنند، کلاس‌های آنلاین خود را برگزار می کند. امروز این کمپانی یک دوره آنلاین جدید رایگان با نام Power Searching with Google را راه‌اندازی کرد.

هدف این دوره، آموزش ترفندها و بهترین روش‌های یافتن مطلب مورد نظر در موتور جست‌جو است. در ادامه اطلاعات بیشتری از این دوره‌ و روش ثبت‌نام در آن را مشاهده می‌کنید.



این دوره دو هفته‌ای شامل 6 کلاس 50 دقیقه‌ای است که به صورت روزانه منتشر می‌شود. ضمنا کاربران قادرند از طریق این سایت با دیگر دانش‌جویان ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند در کلاس‌ها سئوال مطرح کرده و به محض اینکه دوره را به اتمام برسانند، یک مدرک قابل چاپ نیز دریافت خواهند کرد.

اگر شما هم قصد شرکت در این کلاس‌ها را دارید، یک صندلی مجازی در کلاس برای ماه آینده از طریق لینک زیر، رزرو کنید. توجه کنید کلاس ها 10 ژوئن، یعنی 13 روز دیگر آغاز می شود.
http://www.google.com/insidesearch/landing/powersearching.html


ویدیو مرتبط :
نمونه دوره آموزشی آنلاین ابزار دقیق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: دوره آموزشی سگ های زنده یاب


اولین دوره توان افزایی تخصصی ویژه مربیان آنست کشور در پایگاه هلال احمر چاف شهرستان لنگرود استان گیلان برگزار شد.