دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

گوشی ضد سرقت +عکس



 

گوشی ضد سرقت , قیمت گوشی ضد سرقت

 

گوشی معروف به گاو صندوق قرار است به زودی وارد بازار شود. سازندگان این گوشی مدعی هستند که امنیت فایل ها و اطلاعات نگهداری شده در ان این گوشی را تبدیل به گاو صندوقی دیجیتال در جیب شما خواهد کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، شرکت تولیدکننده این گوشی را یک گاوصندوق دیجیتالی نامیده که کاربر می‌تواند با ایمنی بسیار بالا فایل‌ها و اطلاعات خود را در آن نگهداری کند.

Lumigon T2 Android Smart phone گوشی همراهی است که به زودی با طراحی منحصر به‌ فرد خود وارد بازار خواهد شد.

این محصول مجهز به دوربین 8 مگا پیکسلی، پردازنده 1.4 GHZ و صفحه نمایش 3.8 اینچ می‌باشد. نکته جالب این که از این گوشی می‌توان به عنوان یک Universal Remote استفاده نمود.

به علاوه این که مجهز به سی سامی است که باعث می شود در نور بسیار زیاد و مستقیم نیز امکان مشاهده صفحه‌نمایش آن با وضوح بالا وجود داشته باشد.

قیمت این گوشی 600 یورو بر آورد شده است..... / خبرگزاری مهر

 


ویدیو مرتبط :
تکنولوژی گیت ضد سرقت ایمن موج چیه؟! گیت چیه؟ ضد سرقت؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت گوشی های آیفون به شیوه بدل اندازی+ عکس



مردی که به شیوه بدل اندازی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورخه 23/10/1394 گزارش یک فقره سرقت گوشی تلفن همراه آیفون 6 از یک مغازه موبایل فروشی  در آدرس سعادت آباد – خیایان سرو غربی به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد .

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی حدودا 40 ساله با مراجعه به مغازه فروشِ گوشی تلفن همراه و به بهانه خرید گوشی تلفن همراه ، به شیوه "بدل اندازی" اقدام به سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش تقریبی 3 میلیون تومان کرده است .

 

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز


پرونده در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به شیوه بدل اندازی و به دستور بازپرس شعبه چهاردهم دادسرای ناحیه 2 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباخته :
صاحب مغازه فروش گوشی تلفن همراه پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "در مورخه 23/10/1394 مردی حدودا 45-40 ساله به مغازه بنده مراجعه و درخواست خرید یک دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون 6 را نمود ؛ پس از توافق بر سر قیمت گوشی ، این شخص یک کاغذ کادو را از داخل کیف خود کرد خارج و به بهانه اینکه قصد دارد تا گوشی خریداری شده را به همسرش هدیه کند ، از من خواهش نمود تا گوشی ( جعبه گوشی ) را برایش کادو نمایم ؛ پس از کادو پیچ نمودن جعبه حاوی گوشی تلفن همراه آیفون 6 ، این شخص عابربانکش را به من داد و همزمان جعبه ی کادوی حاوی گوشی را از من گرفت و در داخل کیفش گذاشت ؛ چندین نوبت اقدام به کشیدن کارت عابر بانک در دستگاه Pozz داخل مغازه کردم اما پولی داخل حساب وجود نداشت؛ در ادامه این شخص ضمن عذرخواهی از من و بازگرداندن جعبه ای کادوپیچ شده از من خواهش کرد تا برای دقایقی جعبه ی گوشی تلفن همراه خریداری شده را نزد خود نگه داشته تا او نسبت به تهیه پول اقدام نماید و به این بهانه از مغازه خارج شد " .

صاحب مغازه موبایل فروشی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "پس از گذشت نزدیک به یک ساعت زمانیکه این شخص جهت گرفتن گوشی به مغازه مراجعه نکرد ، به تصور اینکه ایشان از خرید گوشی منصرف شده اقدام به باز کردن جعبه ی کادویی کردم که تصور می کردم در داخل آن گوشی تلفن همراه آیفون 6 قرار دارد اما در کمال تعجب متوجه شدم که این شخص به شیوه ای ماهرانه اقدام به دادن یک جعبه ی خالی ، دقیقا به اندازه ابعاد جعبه گوشی تلفن همراه آیفون 6 به من نموده ؛ آنزمان بود که متوجه سرقت گوشی تلفن همراه خود شدم " .

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز


شناسایی و دستگیری متهم :
با توجه به شیوه و شگرد سرقت ، کارآگاهان به بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته پیش بینی شده در داخل مغازه ی مالباخته پرداخته و با بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین ها و انجام چهره نگاری ، موفق به شناسایی یکی مجرمین سابقه دار بنام "حمید . ط" ( متولد 1352 ) شدند که پیش از این بارها به اتهام تخریب ، محکومیت مالی و آدم ربایی دستگیر و روانه زندان شده است .

با شناسایی دقیق تصویر متهم از سوی مالباخته ، کارآگاهان در اقدامات پلیسی خود موفق به شناسایی مخفیگاه حمید در منطقه تهران نو – خیابان شهید غفاری شدند ؛ سرانجام متهم در مورخه 20/11/1394 ،  سوار بر یک دستگاه خودرو پراید نوک مدادی دستگیر شد .

در بازرسی از خودرو متهم ، کارآگاهان موفق به کشف یک جعبه حاوی بسته های کادو پیچ شده ای شدند که همگی آنها دقیقا هم اندازه ی جعبه های گوشی های تلفن همراه بویژه مدل آیفون 6 انتخاب و با کاغذهای هم شکل ، بسته بندی (کادو) شده بودند .

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : تحقیقات در خصوص این پرونده در مراحل اولیه قرار دارد ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی بویژه فروشندگان گوشی های تلفن همراه که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهم و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در جنت آباد شمالی – خیابان شاهین شمالی مراجعه نمایند .

 اخبارحوادث  -  باشگاه خبر نگاران