دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

گوشی ضدآب جدید با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی عرضه شد



 تلفن‌های همراه سونی,گوشی هوشمند پیشرفته مبتنی بر فناوری CMOS

گوشی ضدآب جدید با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی عرضه شد


گوشی هوشمند Xperia Z1 در دوربین خود از فناوری G Lens با زاویه گسترده ۲۷ میلیمتری بهره برده و حسگر 20.7 مگاپیکسلی آن امکان تصویربرداری با کیفیت بالا را فراهم می‌کند.

مرکز تولید تلفن‌های همراه سونی از گوشی هوشمند ضدآب جدیدی رونمایی کرده است که Xperia Z1 نام دارد و از اواخر ماه جاری میلادی برای فروش وارد بازار جهانی می‌شود.


 به نقل از سلولار – نیوز گوشی هوشمند Xperia Z1 در دوربین خود از فناوری G Lens با زاویه گسترده 27 میلی‌متری بهره برده است و برای شفافیت تصاویر تهیه شده نیز فناوری F2.0 را در خود جا داده است.

دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند پیشرفته مبتنی بر فناوری CMOS ساخته شده است و حسگر 20.7 مگاپیکسلی آن امکان تصویربرداری با کیفیت بالا را فراهم می‌کند. این دوربین دیجیتالی به پردازنده تصویری BIONZ مجهز شده است.

شرکت سونی برای این گوشی هوشمند ضدآب یک شاتر سخت‌افزاری مجزا برای تصویربرداری در نظر گرفته است و امکان زوم 3x یا همان سه‌برابری را برای کاربران فراهم می‌کند.

گوشی هوشمند Xperia Z1 شامل پردازنده Snapdragon 800 با چهار هسته پردازشگر مجزا می‌شود که هر هسته قادر است، با توان 2.2 گیگاهرتز فعالیت کند.

این گوشی هوشمند از شبکه مخابراتی LTE نیز پشتیبانی می‌کند و با پشتیبانی از استانداردهای IP55 و IP58 به صورت ضدآب و ضدگرد و غبار ساخته شده است./ خبرگزاری فارس

ا


ویدیو مرتبط :
گوشی هوشمند با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عرضه گوشی جدید LG / دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تا صفحه ۵.۵ اینچی



گوشیLG G۴,مشخصات گوشی LG G۴,گوشی ال جی

عرضه گوشی جدید LG / دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تا صفحه ۵.۵ اینچی
کمپانی ال جی از محصول جدید خود با نام LG G۴ تا اواخر آوریل (ماه جاری) خبر داده که از قابلیت هایی مانند دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی برخوردار است.
محصول جدید ال جی با نام LG G۴ با قابلیت های متفاوتی عرضه خواهد شد که می تواند محصول متفاوتی از این کمپانی باشد. محصول جدید ال جی از ظاهر متفاوتی نسب به سایر محصولات برخوردار است.


از ویژگی های  LG G۴می توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشنQHD و ۳ گیگابایت حافظه رم،  ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را نام برد. دوربین اصلی  ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی نیز از دیگر قابلیت های این محصول است.


کمپانی ال جی در این محصول از فناوری جدیدی با نام Dual-mode بهره برده که یک رابط کاربری دو گانه است و تحول عظیمی در طراحی اسمارت فون های آینده ال جی به حساب می آید. این رابط کاربری باعث تسهیل شدن فعالیت کاربران می شود. اما از دیگر قابلیت های متفاوت در این محصول می توان به تنظیمات متفاوت دوربین اشاره کرد. کاربران در زمانی که از حالت Expertness استفاده می کردند قادر به تغییرات و تنظیمات متفاوت دوربین نبودند اما در شکل جدید  Advance از این قابلیت نیز برخوردار خواهند بود.
منبع : mehrnews.com