دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

گرما را با این خوردنی ها لذت بخش کنید +عکس



با گرم تر شدن هوا آب بدن نیز کم می شود و نیاز داریم تا این آب را برای بدن جایگزین کنیم. این کار تنها باخوردن آب حل نمی شود بلکه باید از میوه ها و سبزیجات مخصوص این فصل نیز کمک گرفته شود.

 

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، برای اینکه آب بدنتان را تجدید کنید و همچنین ویتامین های لازم را به بدنتان وارد کنید بهتر است تا از این مواد غذایی استفاده کنید تا این آب در بدن شما وجود داشته باشد.

 

خوردنی ها درگرما ,خوراکی هادرگرما

 

خیار: یکی از بهترین میوه هایی که  می توانید در این فصل از ان ها استفاده گنید خیار است چرا که خیارهای  تازه مقدار زیادی آب دارند و همچنین در آن می توانید ویتامین ث را نیز پیدا کنید. در کنار آب، خیار برای پوست شما نیز بسیار مفید است و از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند.

خوردنی ها درگرما ,خوراکی هادرگرما

 

سس گوجه: شاید به نظر غیر معقول آید اما احتمال دارد که مجبور باشید تا در این مدت از فست فودها نیز استفاده کنید و بهتر است از سس گوجه برای آن ها استفاده کنید چرا که بیشتر این سس ها از آب تشکیل شده اند و چربی آن ها نیز بسار کمتر است. پس هم آب بدن شما را تامین می کند و همچنین شما را چاق نیز نمی کند.

 

خوردنی ها درگرما ,خوراکی هادرگرما

 

بادمجان: بادمجان یکی از آن سبزیجاتی است که برای لاغری بسیار مفید است چرا که مقدار بسیار زیادی آب و فیبر در آن موجود است و همچنین میزان بسیار کمی نیز کالری دارد. بهتر است تا از سرخ کردن ان ها پرهیز کنید و بیشتر به صورت آب پز از آن استفاده کنید.

 

خوردنی ها درگرما ,خوراکی هادرگرما

 

هندوانه: در یکی از تحقیقات در دانشگاه پزشکی آبردن، محققان به این نتیجه رسیده اند که اگر سبزی یا میوه ای از ترکیب نمک، مواد معدنی و آب و شکر طبیعی تشکیل شده باشد برای رفع تشنگی و مرطوب کردن بدن شما از هزچیزی بهتر است و در آن تحقیق هندوانه به عنوان بهترین میوه از این دسته انتخاب شد چرا که نزدیک به 92 درصد آن از آب تشکیل شده است./مشرق نیوز


ویدیو مرتبط :
‫فیزیک به زبان ساده - گرما بخش 7 اثر گرما بر مواد تغییر حالت بخش 1‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی لذت بخش 200 بند انگشتی! +عکس


بند انگشتی‌ها در نخستین و بزرگترین فستیوال لیورپول گردهم آمدند تا ثابت کنند با وجود ناتوانی و ضعف جسمی بازهم می‌توان لذت زندگی را تجربه کرد و شاد بود.

وبسایت رکنا: بند انگشتی‌ها در نخستین و بزرگترین فستیوال لیورپول گردهم آمدند تا ثابت کنند با وجود ناتوانی و ضعف جسمی بازهم می‌توان لذت زندگی را تجربه کرد و شاد بود.

 به گزارش خبرگزاری‌های بریتانیا، بیش از  200 نفر  از کوتاه قد ترین کودکان و نوجوانان جهان در این فستیوال حضور یافتند و در غم و شادی یکدیگر شریک شدند.

زندگی لذت بخش 200 بندانگشتی + تصاویر

این فستیوال  امسال برای نخستین بار در بریتانیا با هدف امید بخشی و آگاهی بخشی کوتوله‌ها از توانمندی‌های شان و حل مشکلات آنها برگزار شد و نزدیک به 200 خانواده از سوئد، کلمبیا، کانادا، روسیه   و سرتاسر اروپا به این جشنواره آمدند و مشکلاتشان را با متخصصان مطرح کردند.

در فستیوال بزرگ کوتوله‌ها، خانواده‌ها از مشکلات فرزندان شان در آینده باخبر می‌شوند، و برای کمک به افزایش کیفیت زندگی و مقابله با مشکلات آموزش‌های لازم را خواهند دید.

  ساراجیمز، مادر اما وندر کودک 4 ساله مبتلا به اختلال رشد کوتولگی که در این فستیوال حضور داشت، در مصاحبه با خبرنگاران گفت، کمبود هورمون رشد و برخی مشکلات ژنتیکی سبب شد تا اما به این بیماری دچار شود، او نسبت به همسن و سالان خود بسیار کوچک تر  است و رشد او  مختل شده است، برای همین من و پدرش برای زندگی او تلاش‌های بسیاری انجام داده ایم تا در آینده دچار مشکل نشود. 

 روبرت سامبراند، پدر یکی دیگر از افراد حاضر در مراسم هم درباره مشکلات بچه‌های مبتلا به اختلال رشد در دنیای امروز صحبت کرد و گفت، برگزاری این فستیوال ایده بسیار جالبی است چرا که در این برنامه ، بچه‌ها با کمک بازی و تفریح می‌آموزند که چگونه با همدیگر تعامل برقرار کنند، این برای اولین بار است که به بیماران مبتلا به اختلالات نادر رشد توجه می‌شود و این مسأله می‌تواند چشم انداز روشنی برای کمک به بهبود وضعیت اجتماعی و شغلی آنها در آینده محسوب شود.

 مهم تر از همه در فستیوال گردهمایی  کوتوله‌ها، افراد خیر و مؤسسات عام المنفعه نیز حضور دارند که حضورشان ایجاد انگیزه و امید و یاری‌رسانی معنوی و مادی به کودکان، را در پی خواهد داشت.

 او ادامه  داد، پسرم آلکس با بیماری کوتولگی متولد شد و مسأله‌ای که بیش از هر چیزی ما را آزار می‌داد، تنهایی و گوشه‌گیری آلکس بود، او با هیچ کس رابطه نداشت تا اینکه ما با مؤسسه حمایت از کوتوله‌های دنیا، ارتباط برقرار کردیم و بسیاری از مشکلات حل شد.

لئو 15  ساله امسال از استرالیا به لیورپول آمده است، او می‌گوید،  حضور در این فستیوال تجربه بسیار جالبی بود، این افراد معمولاً با مشکلات ناتوانی  در یادگیری، بیماری‌های قلبی و اختلالات جسمانی دیگر دست و پنجه نرم می‌کنند، حضور در چنین موقعیتی  به آنها می‌آموزد که چگونه با شرایط سختی که زندگی برای شان رقم زده است، کنار بیایند، قدم زدن در کنار بچه هایی که مشکلات مشابه دارند، به من آموخت که با چه روش‌ها و دیدگاه هایی می‌توان موانع را از راه برداشت و زندگی بهتر را تجربه کرد.