دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

گران ترین تلفن های هوشمند سال 2015


اگر از نظر مالی در محدودیت نباشید و خودتان هم مشکلی با خرج کردن پول برای خرید تلفن همراه نداشته باشید آنگاه طیف انتخاب هایتان بسیار وسیع تر می شوند.

وب سایت دیجیاتو - مریم موسوی: اگر از نظر مالی در محدودیت نباشید و خودتان هم مشکلی با خرج کردن پول برای خرید تلفن همراه نداشته باشید آنگاه طیف انتخاب هایتان بسیار وسیع تر می شوند.

مروری بر گران ترین تلفن های هوشمند سال ۲۰۱۵

 در کنار گران ترین پرچمداران بازار اما، موبایل هایی هم وجود دارند که تنها به تعداد محدود ساخته می شوند و قیمت بالایی هم دارند و مشتریانشان هم افرادی خاص هستند.

از آنجایی که عامه مردم کاری با این دستگاه ها ندارند، بر آن شدیم آنها را کنار گذاشته و در مقابل نگاهی بیاندازیم به گران ترین پرچمداران سال جاری میلادی که شمار خریدارانشان هم کم نیستند با این توضیح که گجت های ذکر شده در این خبر با درنظر داشتن قیمت آنها در بازار آمریکا به لیست اضافه شده اند.



گلکسی نوت ۵ محصول سامسونگ


مروری بر گران ترین تلفن های هوشمند سال ۲۰۱۵

قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی این موبایل از سوی اغلب اپراتورهای آمریکایی برابر با ۸۰۰ دلار اعلام گردیده با این همه T-Mobile آن را در ازای دریافت ۷۷۹٫۹۹ دلار در اختیار علاقمندانش قرار می دهد تا نوت ۵ عنوان ارزان ترین موبایل گران قیمت لیست ما را به خود اختصاص دهد.

همانطور که احتمالا می دانید سامسونگ مدل ۱۲۸ گیگابایتی این تلفن هوشمند را معرفی نکرد و به همین خاطر مدل ۶۴ گیگابایتی اش بالاترین ظرفیت ارائه شده برای آن است.

 در هر صورت می توانید مطمئن باشید که با پرداخت ۷۹۹٫۹۹ دلار می توانید یک فبلت بسیار پیشرفته را همراه با امکاناتی از قبیل قلم S، نمایشگر ۵٫۷ اینچی Super AMOLED Quad HD، چیپست اگزینوس ۷۴۲۰، ۴ گیگابایت رم و یک دوربین عالی دریافت نمایید که همگی در بدنه ای فلزی جای گرفته اند.



اکسپریا Z5 Premium محصول سونی


مروری بر گران ترین تلفن های هوشمند سال ۲۰۱۵

این موبایل هنوز هم به بازار عرضه نشده است اما سونی در نظر دارد فروش آن را از ماه آینده آغاز نماید. شرکت مورد بحث پیشتر فاش ساخت که قیمت Z5 Premium برابر با ۷۹۹ یورو در اروپا خواهد بود و این یعنی به احتمال زیاد در آمریکا به قیمت ۸۰۰ دلار فروخته می شود. البته این را هم باید اضافه کنیم که هنوز مشخص نیست آیا موبایل یاد شده در آمریکا هم به صورت رسمی عرضه می شود یا خیر.

مدل اعلای پرچمدار تازه سونی نخستین تلفن هوشمند در دنیاست که از یک نمایشگر ۴K (با رزلوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل) بهره می برد هرچند که بخش اعظمی از محتوی آن با فرمت ۱۰۸۰p پخش خواهد شد.

جدای از این ویژگی، دستگاه مورد بحث دارای یک چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ محصول کوالکام است و ۳ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی ، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و یک باتری ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است و خود دستگاه هم همچون سایر موبایل های پیشرفته سونی در برابر آب مقاوم است.



آیفون ۶ اس محصول اپل


مروری بر گران ترین تلفن های هوشمند سال ۲۰۱۵

علاقمندان به این دستگاه می توانند با پرداخت ۶۴۹ دلار آن را خریداری نمایند که البته قیمت تعیین شده برای مدل ۱۶ گیگابایتی است و امکان ارتقاء ظرفیت آن نیز وجود ندارد. اگر خواهان خرید بهترین مدل آیفون ۶ اس هستید (یعنی نسخه ۱۲۸ گیگابایتی) لازم است که مبلغ ۸۴۹ دلار را بابت آن پرداخت نمایید.

این مبلغ برای موبایلی که یک نمایشگر ۴٫۷ اینچی با رزلوشن ۷۵۰ در ۱۳۳۴ اپیکسل دارد اندکی زیاد است اما با در نظر داشتن کیفیت بالای ساخت آیفون ۶ اس و امکانات مبتکرانه در نظر گرفته شده برای آن نظیر تکنولوژی ۳D Touch و همچنین امکان دسترسی به اکوسیستم iOS می توان از آن چشم پوشی کرد.



گلکسی اس ۶ اج پلاس محصول سامسونگ

مروری بر گران ترین تلفن های هوشمند سال ۲۰۱۵

درست مانند تلفن هوشمند نوت ۵ سامسونگ، این محصول هم فاقد نسخه ۱۲۸ گیگابایتی است اما مدل ۶۴ گیگابایتی اش هم به اندازه کافی گران تمام می شود: در حال حاضر امکان خرید آن با پرداخت مبلغی کمتر از ۸۵۹٫۹۹ دلار فراهم نیست (که البته این مساله هم منوط به آن است که موبایل خود را از T-Mobile خریداری نمایید چراکه رقم درخواستی از سوی سایر اپراتورها به مراتب بیشتر از این میزان است).

گلسی اس ۶ اج پلاس امکانات و قابلیت های مشترکی با نوت ۵ دارد و اصلی ترین تفاوت آنها این است که مدت اج پلاس مجهز به یک نمایشگر خمیده (۵٫۷ اینچچی از نوع Quad HD) است و بدون قلم اس به فروش می رود.



گلکسی اس ۶ اج محصول سامسونگ

مروری بر گران ترین تلفن های هوشمند سال ۲۰۱۵

تلفن هوشمند گلکسی اس ۶ اج علیرغم ابعاد کوچکش می تواند قیمتی بالاتر از مدل اج پلاس داشته باشد البته این امر در صورتی درست از آب در می آید که قصد خرید نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را داشته باشید.

در حال حاضر پایین ترین رقم برای موبایل گلکسی اس ۶ اج ۱۲۸ گیگاباباتی از سوی AT&T درخواست می شود که برابر با ۹۱۴٫۹۹ دلار است. این محصول که از لحاظ ظاهری شبیه به مدل اج پلاس به نظر می آید دارای یک نمایشگر ۵٫۱ اینچی Quad HD است منتها با این تفاوت که تنها سه گیگابایت رم برایش در نظر گرفته شده و یک باتری کوچک تر ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است.



آیفون ۶ اس پلاس محصول اپل


مروری بر گران ترین تلفن های هوشمند سال ۲۰۱۵

در پایان به گران ترین تلفن هوشمند این لیست می رسیم و آن چیزی نیست جز آیفون ۶ اس پلاس. اپل برای این محصول خود رقمی برابر با ۹۴۹ دلار را بابت مدل ۱۲۸ گیگابایتی طلب کرده که ۱۰۰ گیگابایت از قیمت آیفون ۶ اس ۱۲۸ گیگابایتی بیشتر است.

این گجت یک نمایشگر ۵٫ اینجی با رزلوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد و به میزان قابل ملاحظه ای از مدل معمولی ۶ اس بزرگ تر به نظر می آید. از دیگر تفاوت های این مدل می توان به سیستم لرزشگیر اپتیکال و باتری بزرگ تر در داخل بدنه آن اشاره نمود.


ویدیو مرتبط :
بهترین تلفن های هوشمند سال 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران ترین خودروهای سال 2015/تصاویر



 در سال2015 خودروهای متعددی تولید شدند که برخی از گرانترین آنها را می بینید.

اخبار,اخباراقتصادی,گران ترین خودروها

لامبورگینی اونتادور اس‌وی، 500 هزار دلار قیمت‌گذاری شده است. این خودرو با پیشرانه 740 اسب بخاری خود، یک خودروی کاملا سبک است که حداکثر قدرت آن با لامبورگینی ونیو که 4 میلیون دلار قیمت دارد، برابری می‌کند.

اما رانندگی با این خودرو که نمونه ارزان‌تر لامبورگینی ونیو است، بسیار لذت‌بخش، سریع و جالب توجه است. این خودرو به هرکجا که وارد می‌شود، تمام نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. هرچه باشد این خودرو «لامبورگینی» است.
 

اخبار,اخباراقتصادی,گران ترین خودروها


فراری کالیفرنیا «تی»
فراری کالیفرنیای «تی»، یک خودروی سطح متوسط است که قیمت پایه آن از 199 هزار دلار شروع می شود. این خودروی راحت و سریع برای سفرهای کوتاه و رانندگی در بزرگراه عالی است. کالیفرنیای «تی»، یک خودروی توربوشارژ، با پیشرانه 533 اسب بخار و حجم 3.8 لیتری است. استفاده از موتور توربوشارژ، به این مدل فراری کمک می‌کند تا در عین اینکه حداکثر سرعت و قدرت را به کاربر ارائه می‌دهد، مصرف سوخت اقتصادی هم داشته باشد.

اخبار,اخباراقتصادی,گران ترین خودروها

 
رولز رویس ریث
رولز رویس ریث، سریع‌ترین رولز رویسی است که تاکنون تولید شده اما یک خودروی کاملا اسپرت محسوب نمی‌شود. شتاب صفر تا صد این خودروی دو در، با 2268 کیلوگرم وزن، تنها 4.4 ثانیه است و در کمال تعجب در سرعت‌های بالا نیز کاملا تحت کنترل راننده قرار دارد.

طراحی داخلی این خودرو نیز بسیار زیباست و در آن تزئینات چوبی که در قایق‌های لوکس استفاده می‌شود، به‌کار رفته است. در سقف این خودرو نیز از فیبرهای نوری بسیاری استفاده شده که با روشن شدن آنها، سقف خودرو نمایی مانند آسمان شب خواهد داشت.

 

اخبار,اخباراقتصادی,گران ترین خودروها

 
مک‌لارن 650 اس
مک‌لارن 360 اس یک ابرخودروی مناسب جاده‌ها و همینطور پیست مسابقه است. در سرعت معمولی، این خودرو به اندازه کافی نرم هست و حس چالاکی را نیز با همین سرعت پایین به راننده القا می‌کند. اگر این شانس را داشتید تا با این خودرو به جاده بزنید، به لطف موتور توربو شارژ خود می‌تواند ظرف مدت 5.7 ثانیه به شتاب صفر تا صد دست یابد.

این خودروی سبک‌، وزنی معادل تویوتا کرولا دارد و از طراحی آیرودینامیک خوبی نیز بهره می‌برد.
 

اخبار,اخباراقتصادی,گران ترین خودروها


بنتلی مولسان اسپید
بنتلی مولسان، به‌عنوان یک خودروی SUV بزرگ و سنگین است اما به لطف پیشرانه 530 اسب بخاری خود، می‌تواند ظرف 4.8 ثانیه به شتاب صفر تا صد برسد. در داخل این خودرو همچنین امکانات لوکسی چون صندلی‌های ماساژور و یخچال تعبیه شده است. اما تمامی این قدرت و امکلنات لوکس ارزان در نیامده چراکه برای خرید این خودرو باید 400 هزار دلار ناقابل بپردازید. بنتلی مولسان در واقع خودرویی است که مردم می‌خواهند. برای برخی افراد پول آن هم اصلا مطرح نیست آنها فقط می‌خواهند بدانند که هیچ خودرویی بهتر و سریع‌تر از خودروی آنها نیست.

 

 اخباراقتصادی  -  خبر انلاین