دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

گران‌قیمت‌ترین محصولات دیجیتال بازار


ابزارهای دیجیتال برای بسیاری از ما وسایلی هستند که زندگی را آسان‌تر یا لذت بخش‌تر می‌کنند. آن‌ها با گذشت زمان و پیشرفت فناوری به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل ‌شده‌اند. اما محصولاتی که در اینجا به آن‌ها می‌پردازیم، علاوه بر داشتن این مشخصه‌ها، نماد تجمل و به نوعی ثروت هستند.


ابزارهای دیجیتال برای بسیاری از ما وسایلی هستند که زندگی را آسان‌تر یا لذت بخش‌تر می‌کنند. آن‌ها با گذشت زمان و پیشرفت فناوری به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل ‌شده‌اند. اما محصولاتی که در اینجا به آن‌ها می‌پردازیم، علاوه بر داشتن این مشخصه‌ها، نماد تجمل و به نوعی ثروت هستند. شاید همه ما برای خریدن این محصولات پول کافی نداشته باشیم اما شناخت آن‌ها برای‌مان جذاب است.





ویدیو مرتبط :
تلاش گوگل برای تسلط بر بازار محصولات دیجیتال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود دوباره قیمت‌ها در بازار خودرو / پژو 206 پنج میلیون گران تر شد



صعود دوباره قیمت‌ها در بازار خودرو

در بین خودروهای داخلی نیز برخی اعضای خانواده پژو باز هم این هفته گران شدند. به گفته فعالان بازار، در حال حاضر 206 تیپ 2 با توجه به افزایش قیمت پنج میلیون تومانی خود، 31 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این هفته در بازار خودرو کشور باز هم منحنی قیمت‌ها رشد کرد تا مشخص شود حباب آن به این زودی‌ها شکسته نخواهد شد. به گفته فعالان بازار، همچنان کمبود عرضه و نوسان نرخ ارز اصلی‌ترین دلایل افزایش قیمت در بازار خودرو کشور به حساب می‌آیند.

در بین خودروهای وارداتی این هفته هیوندایی سوناتا 9 میلیون تومان گران شد و هم‌اکنون 125 میلیون تومان به فروش می‌رود. آزرا هم 140 میلیون تومان به فروش می‌رود و برای خرید هیوندایی IX55 نیز باید 170 میلیون تومان هزینه کرد که این موضوع از جهش 10 میلیونی این خودرو حکایت دارد.

هم‌اکنون کیا اسپورتیج نیز 120 میلیون تومان به فروش می‌رود و این موضوع نشان می‌دهد اسپورتیج 5 میلیون تومان گران شده است. سراتو هم به قیمت 80 میلیون تومان رسیده و سوزوکی کیزاشی نیز 95 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این دو خودرو به ترتیب هشت و 20 میلیون تومان رشد قیمت در هفته جاری داشته‌اند. همچنین تویوتا اوریون نیز 115 میلیون تومان قیمت دارد و کرولا هم 90 میلیونی شده است.

در بین خودروهای داخلی نیز برخی اعضای خانواده پژو باز هم این هفته گران شدند. به گفته فعالان بازار، در حال حاضر 206 تیپ 2 با توجه به افزایش قیمت پنج میلیون تومانی خود، 31 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در بین دیگر مدل‌های 206، تیپ 6 نیز رشد قیمتی چهار میلیونی داشت، به نحوی که هم‌اکنون 40 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. همچنین از بازار مدل‌های صندوق دار پژو 206 نیز خبر می‌رسد که آنها هم با افزایش قیمت در هفته جاری روبه‌رو بوده‌اند. در حال حاضر 206 مدل V8 قیمتی برابر با 34 میلیون و 500 هزار تومان دارد که این موضوع از رشد قیمت چهار میلیونی آن حکایت می‌کند.

همچنین مدل V9 نیز که اتومات به حساب می‌آید و گران‌ترین مدل 206 است، هم‌اکنون 41 میلیون تومان به فروش می‌رسد و این موضوع نشان می‌دهد V9 سه میلیون تومان رشد قیمت داشته است. در کنار افزایش قیمت برخی مدل‌های 206، پژو 207 هم افزایش قیمت را تجربه کرد و چهار میلیون تومان گران شد.

به گفته فعالان بازار، هم‌اکنون 207 اتومات قیمتی برابر با 44 میلیون تومان دارد، حال آنکه هفته گذشته چهار میلیون تومان ارزان شده بود. در بین دیگر محصولات ایران خودرو، در حال حاضر پژو 405 دوگانه سوز قیمتی برابر با 21 میلیون تومان دارد و این موضوع نشان می‌دهد 405 نتوانسته ثباتی نسبی در قیمت داشته باشد. این خودرو همچنین در مدل TU5 قیمتی برابر با 19 میلیون و 500 هزار تومان دارد.

از بازار پارس نیز خبر می‌رسد قیمت مدل سال آن به 30 میلیون تومان رسیده و مدل دوگانه سوز آن نیز 29 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. پارس نیز افزایش قیمتی چند میلیونی طی هفته جاری داشته است.

در بین مدل‌های سمند نیز در حال حاضر سمند SE با قیمتی معادل 19 میلیون تومان به فروش می‌رود و مدل EF7 هم 21 میلیون و 600 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. این دو مدل از سمند به ترتیب چهار و دو میلیون تومان رشد قیمت داشته‌اند.

اما به سراغ تک شاسی بلند ایران خودرو یعنی سوزوکی گرندویتارا برویم، خودرویی که 95 میلیون تومان در مدل فول خود قیمت دارد و کلاس 5 آن نیز 89 میلیون تومان به فروش می‌رسد، اما در بین دیگر خودروهای داخلی، این هفته مگان باز هم گران شد. این خودرو هم‌اکنون 59 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این موضوع از رشد قیمت یک میلیون تومانی مگان طی هفته جاری حکایت دارد.

ماکسیما هم در این هفته افزایش قیمت را تجربه کرد و هفت میلیون تومان گران شد. این خودرو در حال حاضر 87 میلیون تومان به فروش می‌رسد. به گفته فعالان بازار، پراید 111 نیز هم‌اکنون 13 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود و مدل 132 آن نیز 12 میلیون تومان به فروش می‌رود. تندر-90 نیز ظاهرا به مرز 26 میلیون تومان رسیده است./دنیای اقتصاد

قیمت انواع خودرو در بازار ایران